• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.11.2021 13:39
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2021 13:45
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2021 14:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2021 14:35

Detail zákazky Z202122873

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.11.2021 13:39
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2021 13:45
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2021 14:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2021 14:35

Základné údaje

Z202122873

OF-246267

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6063947

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

51447878

HygArt s.r.o.

Nábrežná 861/15, Bardejov, 08501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ochranné prostriedky proti vírusom

rúško, respirátor, žiarič, štít

  • 18100000-0 - Pracovné odevy, špeciálne pracovné odevy a doplnky
  • 33000000-0 - Zdravotnícke vybavenie, farmaceutický materiál a výrobky osobnej starostlivosti
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ochranné prostriedky proti vírusom
Funkcia
Osobné ochranné pracovné pomôcky , dezinfekcia priestorov, vybavenie pracoviska
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Chirurgické rúška 50 ks/bal bal 500
vysoká filtračná kapacita, účinnosť filtrácie % ≥ 95
2. Respirátor FFP2 bez výdychového ventilu ks 1000
Ochrana filtrácia častíc % 95
3. Respirátor FFP3 s filtrom 3M ks 1000
Ochrana filtrácia častíc % 99
4. Ochranný pološtít s gumičkou ks 200
5. Germicídny žiarič uzavretý mobilný UNIZDRAV (so stojanom na kolieskach)  UVC 36 alebo ekvivalent ks 10
Príkon W 92
Prietok m3/h 78
Hlučnosť dB 21
Krytie IP 20
Typ pripojenia - pohyblivý prívod - dĺžka kábla m 2
UVC žiarenie s dominantnou vlnovou dĺžkou nm 253,7
životnosť trubice hod 16000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
účinná antibakteriálna chirurgická maska je vybavená integrovanou plastickou výstužou umožňujúcou dokonalé anatomické vytvarovanie. Strih je prispôsobený strihu tváre. Rúško sa upevňuje na tvár pomocou postranných sťahovacích gumičiek; hypoalergénna a odolná voči povrchovým nečistotám. 1. Chirurgické rúška 50 ks/bal
Maska sa upevňuje na tvár pomocou postranných gumičiek; chráni proti vdychovaniu nepriaznivých pevných a kvapalných častíc z okolia, chráni aj proti koronavírusu COVID-19; Kategória respirátorov FFP2 musí zaručiť ochranu pred stredne vysokou úrovňou jemného prachu (do úrovne 12x NPEL) a areosólov na báze oleja alebo vody. 2. Respirátor FFP2 bez výdychového ventilu
Musí spĺňať normy - EN 149:2001+A1:2009 FFP2 respirátory áno
Respirátor FFP3 s filtrom v polomaskovom vyhotovení má chrániť proti vírusom a vdychovaniu nepriaznivých pevných a kvapalných častíc z okolia. Maska - upevňuje na tvár pomocou pevných postranných gumičiek,  jednoducho nastaviteľná svorka na nose s molitanovým podkladom, Musí zaručiť ochranu pred vyššou úrovňou jemného prachu (do úrovne 50x NPEL) a areosólov na báze oleja alebo vody. 3. Respirátor FFP3 s filtrom 3M
Musí spĺňať normy EN 149:2001+A1:2009 FFP3 respirátory áno
Ochranný pološtít na tvár s gumičkou (upevnenie na nose) na zaistenie ochrany pred možným infekčným ochorením. Oblé vyhotovenie má plne ochrániť nos a ústa. Súčasť štítu -  tiež mäkký pás so stojačikom na pohodlné upevnenie na nose (vďaka tomu nedochádza k zahmlievaniu) 4. Ochranný pološtít s gumičkou
Ochranný pološtít - odolný voči bežným čisitiacim prostriedkom a prostriedkom na čistenie skla -  vhodný na opakované použitie. áno
Musí spĺňať normy - STN EN 167 – osobné prostriedky na ochranu očí, optické skúšobné metódy áno
číre polypropylénové sklo ;;  pohodlný mäkký upevňujúci pás ;; prispôsobiteľné postranné gumičky ;; 4. parametre
univerzálna veľkosť – 256 × 122 mm 4. rozmery
Zdroj UVC 90 W/sek/cm2  (trubica 36W) 5. Germicídny žiarič uzavretý mobilný UNIZDRAV (so stojanom na kolieskach) UVC 36 alebo ekvivalent
Množstvo ozónu - bezozónové áno
Materiál  - nehrdzavejúca oceľ áno
dezinfekcia vzduchu počas prítomnosti ľudí áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia pri každom čiastkovom plnení.
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru v originálnom balení.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy
Požaduje sa predložiť podrobný rozpis cien pre jednotlivé položky bez DPH, výška DPH a cena s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
V celkovej cene zmluvy musí byť zahrnutá aj doprava do sídla objednávateľa pri každom čiastkovom plnení.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 1 pracovný deň vopred.
Tovar bude objednávaný na základe Čiastkovej výzvy zaslanej elektronicky vždy do 16:00 daného dňa. V čiastkovej výzve Objednávateľ upresní, ktoré položky a v akom množstve požaduje dodať.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru, ktorý nevyhovuje priestoru alebo opisu, tento tovar neprevziať.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na dodanie vzorky z niektorých položiek za účelom zistenia kvality predmetu zákazky v lehote 7 dní pred predpokladaným dodaním predmetu zákazky
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivého hodnotenia
Dodávateľ je povinný dodať objednaný tovar najneskôr do 72 hodín od zaslania čiastkovej výzvy (objednávky) a Objednávateľ je povinný za prevzatý tovar zaplatiť na základe vystavenej faktúry.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi
Dodávateľ je povinný dodať objednaný tovar aj v prípade, ak za predchádzajúce čiastkové plnenia ešte nebola realizovaná úhrada faktúry, ktorej plynie lehota splatnosti.
V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa rámcovej dohody objednávateľ sa nezaväzuje odobrať tovar v celkovej zmluvnej cene, množstvo odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa
Presné hodnoty tovarov uvedené Objednávateľom predstavujú rámcovo zazmluvnené množstvo tovaru, t. j. sú "predpokladaným množstvom" odoberaného tovaru počas platnosti rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného limitu rámcovej dohody. Objednávateľ je na základe tejto rámcovej dohody oprávnený neodobrať celý predpokladaný rozsah tovaru.
Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania tejto Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej zmluvnej ceny. Objednávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť alebo znížiť celkové objednávané množstvo tovarov tak, aby sa neprekročil zmluvný finančný limit počas trvania tejto dohody.
Záruka na tovar minimálne 24 mesiacov.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Požaduje sa dodať návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku, výbavu a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie a platných všeobecne záväzných právnych predpisov.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ  je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

12

1,00 podľa opisu - súbor

15 845,00

13 204,17

Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy Požaduje sa predložiť podrobný rozpis cien pre jednotlivé položky bez DPH, výška DPH a cena s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.11.2021 13:39

30.11.2021 13:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.11.2021 14:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 427
 5
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.11.2021 16:48 - Vstupná ponuka 15 844,99 € Cena s DPH
23.11.2021 16:23 - Najvýhodnejšia ponuka 1 584,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS