• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2021 08:29
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2021 10:50

Detail zákazky Z202122872

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2021 08:29
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2021 10:50

Základné údaje

Z202122872

OF-246286

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6051148

Objednávateľ

00165735

Okresný súd Banská Bystrica

Skuteckého 28, Banská Bystrica, 97559, SVK

Dodávateľ

45860637

MET Slovakia, a.s.

Rajská 7, Bratislava, 81108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

združená dodávka zemného plynu

dodávka zemného plynu

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 65200000-5 - Rozvod plynu a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. združená dodávka zemného plynu
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu, zabezpečenie služieb súvisiacich s prepravou a distribúciou zemného plynu do odberného miesta objednávateľa počas celého zmluvného obdobia. Dodávka zemného plynu musí byť v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete za dodržania platných právnych predpisov SR. Objednávateľ požaduje združenú dodávku zemného plynu na obdobie od 01.01.2022 do 01.01.2023 v rozpätí plynárenského dňa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
predpokladaná ročná spotreba kWh 690 000
denné maximálne množstvo (DMM) m3 500
počet odberných miest počet 1
tolerancia odberu v rámci ročného množstva % 90 % 110 %
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
číslo odberného miesta (ČOM) 4101457726
POD kód SKSPPDIS000730021995
adresa odberného miesta Skuteckého 28, 975 59 Banská Bystrica
typ tarify pre odberné miesto tarifa 9
charakter odberu TÚV a kúrenie
odberový diagram (váhy v %) pre jednotlivé kalendárne mesiace 19-15-13-7-2-1-1-1-4-7-13-17
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodávať zemný plyn do odberného miesta objednávateľa podľa špecifikácie objednávateľa, podľa podmienok dohodnutých v zmluve a Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET) a Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu (OUEP). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Pre zmluvné vzťahy platia Obchodné podmienky elektronického trhoviska a Osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu účinné ku dňu uzavretia tejto zmluvy, tvoria jej neoddeliteľnú prílohu a majú prednosť pred všeobecnými obchodnými podmienkami dodávateľa.
Dodávateľ garantuje pravidelnú dodávku plynu pre odberné miesto objednávateľa a zabezpečenie služieb súvisiacich s prepravou a distribúciou do odberného miesta v kvalite plynu zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Množstvá odoberaného plynu sú predpokladané a určené podľa skutočnej spotreby v predchádzajúcich dvoch rokoch.
Dodávateľ zabezpečí súčinnosť s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení OM v distribučnej sieti v plnom rozsahu.
Dodávateľ predloží objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy:
a) kalkuláciu ceny v súlade s opisným formulárom, platnými OUEP, v ktorej dodávateľ uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek, pri dodržaní všetkých legislatívnych náležitostí spojených s dodávkou plynu.
b) kontaktné údaje oprávnených osôb vo veciach plnenia (meno, priezvisko, pracovnú pozíciu, telefón, email)
Cena musí byť finálna a musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa - cenu za dodávku predpokladaného množstva plynu za príslušné obdobie, cenu za služby prepravy, cenu za služby skladovania, cenu za distribúciu, spotrebnú daň, daň z pridanej hodnoty - v zmysle čl. V. OUEP (príloha č. 1 k Všeobecným zmluvným podmienkam - VZP).
Dodávateľ nie je oprávnený účtovať objednávateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou plynu a poskytovanými distribučnými službami a súvisiacimi službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s legislatívnymi zmenami všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutiami URSO.
Ak počas zmluvy dôjde k zmene regulovaných cien, dodávateľ je povinný túto zmenu ceny písomne oznámiť objednávateľovi.
Za neodobratie resp. prekročenie zmluvného množstva spotreby plynu dodávateľ nebude voči objednávateľovi uplatňovať žiadne sankcie (zmluvné pokuty, prirážky, doplatky atď.).
Odpočet a vyúčtovanie spotreby plynu sa bude vykonávať mesačne, vždy k poslednému dňu príslušného mesiaca.
Objednávateľ sa zaväzuje uhrádzať dodávateľovi preddavky za dodávku plynu. Dodávateľ vyhotoví rozpis mesačných zálohových platieb so splatnosťou k 15-temu dňu v danom mesiaci. Preddavkové platby určí dodávateľ na základe predpokladanej spotreby na daný mesiac.
Dodávateľ vyhotoví vyúčtovaciu faktúru za spotrebu plynu k poslednému dňu príslušného mesiaca, v ktorej vypočíta rozdiel medzi finálnou cenou stanovenou podľa skutočného odberu plynu a odberateľom uhradeným preddavkom za príslušný mesiac. Splatnosť vyúčtovacej faktúry je 30 dní odo dňa jej vystavenia. Dňom úhrady sa rozumie deň, kedy bola fakturovaná suma odpísaná z účtu objednávateľa na účet dodávateľa.
Faktúry budú vystavené dodávateľom a doručené odberateľovi do sídla odberateľa v papierovej forme. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle platných zákonov SR.
Ak je objednávateľ v omeškaní s úhradou faktúry, je dodávateľ oprávnený účtovať odberateľovi úrok z omeškania vo výške 0,05 % dlžnej sumy za každý, aj začatý, deň omeškania.
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku plynu chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby matematickou chybou a pod. majú objednávateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy jej bola reklamácia doručená.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.
Dodávateľ zabezpečí pre objednávateľa bezplatné poradenstvo, podporné programy a občasné služby súvisiace so zlepšením efektívnosti odberu plynu.
Dodávateľ zabezpečí odberateľovi prístup k zákazníckemu web portálu s možnosťou sledovať údaje o spotrebe plynu, fakturácii a histórii odberu.
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť.
Dodávateľ prehlasuje, že je držiteľom povolenia od Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ÚRSO) na podnikanie v energetike podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky, prípadne pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku zemného plynu a dodávateľ môže byť objednávateľom vyzvaný po uzavretí zmluvy k preukázaniu tejto skutočnosti. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušene zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Skuteckého č. 28, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

01.01.2022 00:00 — 01.01.2023 00:00

690 000,00 kWh

68 000,00

68 000,00

Návrh na plnenie zákazky musí byť v súlade s predmetom opisu a technickou špecifikáciou

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.11.2021 08:29

24.11.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.11.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 178
 12
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.11.2021 13:37 - Vstupná ponuka 67 851,60 € Cena s DPH
23.11.2021 15:36 - Najvýhodnejšia ponuka 66 164,66 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS