• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.11.2021 13:30
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2021 14:01
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2021 14:15

Detail zákazky Z202122869

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.11.2021 13:30
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2021 14:01
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2021 14:15

Základné údaje

Z202122869

OF-243673

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6069928

Objednávateľ

00606707

Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice

Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK

Dodávateľ

44025726

Jarident, s.r.o.

Podtatranská 2501 , Poprad, 05801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

RTG prístroj 3D + Radioviziografia

RTG prístroj 3D; 2D; Intraorálne; Radioviziografia

  • 33111500-6 - Zubné röntgeny
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. RTG prístroj 3D
Funkcia
Zdravotnícke zariadenie umožňujúce zobraziť anatómiu zuba z rôznych uhlov; Digitálne zariadenie pre stomatologickú diagnostiku
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Napätie na rontgenke-rozpätie kV 40 120
2. Anódový prúd mA 2 16
3. Ohnisko v mm mm 0,5 0,7
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
4. Panoramatické snímkovanie požaduje sa
5. 3D snímkovanie požaduje sa
6. Možnosť rozšírenia na CAD/CAM funkcionalitu (sken modelov) požaduje sa
7. Výška RTG prístroja je nastaviteľná aj pre pacienta na invalidnom vozíku požaduje sa
8. Samostatný senzor pre panoramatické a 3D snímkovanie požaduje sa
9. Minimálne 5 bodové uchytenie hlavy pacienta požaduje sa
10. Samostatný senzor pre kefalometrické snímkovanie požaduje sa
11. Možnosť polohovania pacienta Face to Face v stoji aj v sede požaduje sa
12. Polohovanie pacienta pomocou laserových lúčov požaduje sa
13. Funkcie pre zníženie množstva žiarenia požaduje sa
14. Ovládanie prístroja cez dotykový panel na prístroji požaduje sa
15.  Prístroj optimalizuje kvalitu obrazu dávky v oblasti krčnej chrbtice požaduje sa
16. Redukcia žiarenia v oblasti mäkkých tkanív požaduje sa
17. Požadované panoramatické parametre:
- Štandartné panoramatické programy požaduje sa
- Detský program požaduje sa
- Maxillary sinus požaduje sa
- Segmetované panoramatické programy (bitewing) požaduje sa
- LA TMJ požaduje sa
- Predprogramované filtre obrazu požaduje sa
18. Požadované 3D parametre:
- Možnosť voľby FOV požaduje sa
- Maximálna výška FOV 18 cm požaduje sa
- Maximálna šírka FOV 15cm-16cm požaduje sa
- Minimálna veľkosť najväčšieho FOV (bez skladania obrazu) 8x15 cm (vxš) požaduje sa
- Detský program požaduje sa
- Rozlíšenie - min. 3 rozlíšenia požaduje sa
- Najkratší čas skenovania Pan od 6 sek. požaduje sa
- Najkratší čas skenovania Ceph min. 6 - 9 sek požaduje sa
- Doba RTG žiarenia pri CBCT vyšetrení min. 1 - 2 sek požaduje sa
- Čas rekonštrukcie snímkov ( s - min ) / 30 s - 2 min. požaduje sa
19. Požadované kefalo parametre:
- Detský program požaduje sa
- Lateral požaduje sa
- Frontal AP/PA požaduje sa
- Submento Vertex požaduje sa
- Carpus požaduje sa
- Predprogramované filtre obrazu požaduje sa
- Možnosť konfigurácie Ceph. Ramena vpravo alebo vľavo požaduje sa
20. Snímače:
- CMOS snímač s priamou konverziou RTG žiarenia pre panoramatické, CSI snímač pre 3D požaduje sa
- Snímač s priamou konverziou RTG žiarenia pre kefalo snímkovanie CMOS
- Škála šedej na senzoroch min. 14 bit požaduje sa
- Akvizičná stanica/ovládací panel požaduje sa
- Pre riadenie chodu zariadenia, akvizíciu snímok a zaslanie na PACS požaduje sa
- Náhľadový LCD monitor požaduje sa
- Možnosť úpravy údajov pacienta požaduje sa
- Spracovanie obrazu požaduje sa
- Kapacita akvizičnej pracovnej stanice v DICOM formáte požaduje sa
- Možnosť uloženia štúdie na CD/DVD nosič požaduje sa
- Požiadavka pre pripojiteľnosť požaduje sa
- Pripojenie na NIS požaduje sa
21. Softvér:
- Neobmedzený počet licencií programu bez dodatočných poplatkov požaduje sa
- Dodávka 3D diagnostického softwéru, licencia pre min 6 – 10 PC požaduje sa
- Dodanie továrenského PC s monitorom požaduje sa
- Možnosť napojenia na nemocničný systém PACS požaduje sa
 2. RTG - Intraorálne 2D
Funkcia
Digitálne zariadenie na zhotovenie intraorálnych a bitewing snímok
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Generátor - konštantný potenciál, vysokonapäťové DC kHz 100 200
2. Napätie rontgenky - voliteľné kV 60 70
3. Prúd rontgenky mA 7
4. Ohnisko mm 0,4 0,7
5. Celková filtrácia mm 2,0 mm
6. Doba expozície s 0,02 3,2
7. SSD (vzdialenosť zdroja - kože) - štandartný kolimátor mm 200 240
8. Sieťové napätie - 115 - 240 VAC +- 10% V 115 240
9. Dosah cm 216
10. Hmotnosť kg 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
11. Prevedenie nástenné požaduje sa
 3. Digitálny RVG Senzor
Funkcia
Radioviziografia - intraorálny senzor na presnejšiu diagnostiku a ochranu zdravia pacienta pre ionizačným žiarením
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Rozmery senzoru veľkosti 1 mm 24x36
2. Rozlíšenie - teoretické lp/mm 25 26
3. Rozlíšenie - viditeľné lp/mm 20 25
4. Dĺžka kábla s aktívnou ochranou m 3
5. Priemer kábla s aktívnou ochranou m 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
6. Port USB 2.0 / USB 3.x požaduje sa
7. Materiál kábla vystužený kevlarom požaduje sa
8. Software a ovládače - CliniWiew, VixWin3.6 (Gx Picture4.0) alebo TWAIN požaduje sa
9. Pripojitelnosť - monitorovanie funkčného stavu zariadenia požaduje sa
10. Ochrana/ bezpečnostné prvky zariadenia - pre prepätím a nadprúdom, nízky výkon požaduje sa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.0 Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto zmluve, previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa tovar prevziať a zaplatiť za neho dodávateľovi dohodnutú kúpnu cenu, a to za podmienok podľa tejto zmluvy.
1.1 Tovarom pre účely tejto zmluvy je 3D RTG Zubný; RTG - Intraorálne 2D a Digitálny RVG Senzor, ktorých špecifikácia je uvedená vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii tejto zmluvy (ďalej len "zariadenie“).
2.0 Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o zariadení, v rozsahu - názov a typ prístroja, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností prístroja tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností prístrojov), v zmysle Čl. VI Plnenie a preberanie Plnenia, bod 6.2.3 v OPET.
3.0 Dodávateľ je povinný spolu so zariadením dodať kompletnú sprievodnú dokumentáciu, ktorá musí obsahovať najmä návod na obsluhu zariadenia v slovenskom jazyku.
3.1 Dodávateľ po dodaní zariadenie inštaluje, odskúša a uvedie do prevádzky v mieste plnenia. Následne vyhotoví Preberací protokol a Inštalačný protokol. Zariadenie sa považuje za prevzaté objednávateľom podpisom Preberacieho protokolu a Inštalačného protokolu. Inštalačný protokol sa samostatne nevyhotovuje, ak je súčasťou Preberacieho protokolu.
3.2 Dodávateľ zaškolí na obsluhu zariadenia príslušný personál objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia zariadenia objednávateľom t.j. od podpisu Preberacieho protokolu a Inštalačného protokolu. Dodávateľ vystaví protokol o zaškolení pracovníkov a doručí ho najneskôr do 3 dní odo dňa zaškolenia.
3.3 Zariadenie musí byť dodávateľom dodané nové, nepoužívané, nerepasované a kompletné. Objednávateľ je oprávnený neprevziať zariadenie dodané po častiach.
3.4 Zariadenie sa považuje za riadne dodané ak je dodávateľom dodané v súlade s jeho špecifikáciou uvedenou v zmluve, podmienkami dodania podľa tejto zmluvy, spolu s príslušnou dokumentáciou, bol podpísaný Preberací protokol a Inštalačný protokol a Protokol o zaškolení personálu na obsluhu (s menným zoznamom zaškolených osôb a ich podpismi).
4.0 Dodávateľ je povinný dopraviť zariadenie na miesto dodania na vlastné náklady. Miestom dodania je pracovisko objednávateľa - Stomatologická klinika.
5.0 Lehota plnenia zmluvy (dodania zariadenia) je 8 týždňov odo dňa platnosti zmluvy.
6.0 Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po riadnom dodaní zariadenia (bod 3.4).
6.1 Splatnosť faktúry je 60 kalendárnych dní od doručenia faktúry objednávateľovi. Dodávateľ je povinný vystaviť a doručiť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
7.0 Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou zariadenia predložiť na pracovisko objednávateľa - Oddelenie verejného obstarávania: Položkovitý rozpočet predmetu zmluvy (ďalej len "rozpočet") podľa bodu 7.1.
7.1 Ceny uvedené v rozpočte sú uvedené v eurách (€), bez DPH, s DPH vo výške podľa platných právnych predpisov v čase uzatvorenia zmluvy, vrátane colných sadzieb, poistného podľa požiadaviek objednávateľa a všetkých ďalších nákladov dodávateľa súvisiacich s obstaraním dokumentov súvisiacich s predmetom plnenia a/alebo s riadnym plnením predmetu tejto zmluvy.
7.2 Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a cenu vrátane DPH.
8.0 Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou zariadenia predložiť na pracovisko objednávateľa - Oddelenie nákupu zdravotníckej techniky:
a) Prospektový materiál ponúkaného zariadenia s popisom technických vlastností zariadenia tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností zariadenia.
b) CE certifikát/Declaration of Conformity vydanými autorizovanými osobami, alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami zariadenia, úradne preložené do slovenského jazyka.
c) Vyhlásenie o zhode; ŠUKL kód
9.0 V prípade, ak objednávateľom požadované doklady (bod 8.0 a bod 2.0) nebudú dodávateľom doručené alebo nebudú doručené v stanovenom termíne, objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti dodávateľa za podstatné a je oprávnený ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
10.0 V prípade, ak objednávateľom požadované doklady (bod 8.0 a bod 2.0) budú dodávateľom doručené v stanovenom termíne ale dodávateľ nedoručí správne doklady alebo objednávateľ nadobudne dôvodnú pochybnosť o dôveryhodnosti doručených dokladov, objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti dodávateľa za podstatné a je oprávnený ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
11.0 Dodávateľ je povinný zariadenie dodať v lehote plnenia zmluvy. Presný dátum a čas prevzatia zariadenia si zmluvné strany dohodnú najmenej 2 pracovné dni vopred elektronicky, kontaktovaním Objednávateľa - Stomatologickú kliniku v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 15.00h.
12.0 V prípade, že podmienkou riadneho dodania zariadenia je poskytnutie súčinnosti zo strany objednávateľa musí dodávateľ požiadavku súčinnosti presne zadefinovať najneskôr spolu s predložením dokladov podľa bodu 8.0. Po dobu omeškania objednávateľa s poskytnutím súčinnosti nie je dodávateľ v omeškaní s dodaním zariadenia. Objednávateľ je povinný informovať dodávateľa o akýchkoľvek skutočnostiach, ktoré by mohli mať vplyv na poskytnutie súčinnosti.
13.0 Záručná doba na zariadenie je 24 mesiacov odo dňa jeho prevzatia objednávateľom (t.j. odo dňa podpisu Preberacieho protokolu a Inštalačného protokolu).
14.0 Dodávateľ je povinný zabezpečiť objednávateľovi bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby zariadenia počas trvania záručnej doby.
14.1 Dodávateľ je povinný vykonávať autorizovaný záručný servis len odborne kvalifikovanými osobami, komunikujúcimi v slovenskom jazyku.
14.2 Dodávateľ sa zaväzuje nastúpiť na servis do 48 hodín od nahlásenia poruchy elektronicky v rámci záručného servisu.
14.3 Objednávateľ požaduje odstrániť vady/poruchy alebo zabezpečiť opravu zariadenia, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 24 hodín od nástupu technika na servisnú opravu v prípade, ak je oprava bez potreby výmeny náhradných dielov.
15.0 Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR (slovom: päťsto eur) za každé jedno porušenie pri nedodržaní podmienok v Osobitých požiadaviek na plnenie tejto zmluvy.
16.0 Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné s odkazom na §525 ods.2 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne úkony smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojím veriteľom.
16.1 V prípade porušenia bodu 16.0 je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 10% (slovom: desať percent) z výšky istiny postúpenej alebo inak zabezpečenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi.
17.0 Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto zmluvy, ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa.
18. Predmet zmluvy je hradený z kapitálových výdavkov zo štátneho rozpočtu a objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak poskytovateľ finančných prostriedkov (Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky) neposkytol objednávateľovi z akéhokoľvek dôvodu alebo bez uvedenia dôvodu na realizáciu tejto zmluvy alebo už poskytnuté finančné prostriedky na realizáciu tejto zmluvy verejnému obstarávateľovi odňal.
18.1 Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu uvedenom v bode 18.0, nevzniká žiadnej zo zmluvných strán nárok na akékoľvek finančné plnenie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tr. SNP 1, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

08.12.2021 08:00 — 02.02.2022 15:00

3,00 ks

76 544,99

76 544,99

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o zariadení, v rozsahu - názov a typ prístroja, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností prístroja tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností prístrojov), v zmysle Čl. VI Plnenie a preberanie Plnenia, bod 6.2.3 v OPET.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

18.11.2021 13:30

02.12.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.12.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 353
 125
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.11.2021 10:52 - Vstupná ponuka 76 540,00 € Cena bez DPH
02.12.2021 11:50 - Najvýhodnejšia ponuka 76 350,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS