Z202122848
OF-245418
zrušená
31908969
Nemocnica s poliklinikou Brezno, n.o.
Banisko č. 1, Brezno, 97742, SVK
Združená dodávka elektrickej energie
Elektrická energia
Tovar, Služba
1. Združená dodávka elektrickej energie
|
|
---|---|
Funkcia |
Nepretržité zabezpečenie dodávky elektrickej energie do troch odberných miest odberateľa/objednávateľa vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku, vrátane distribúcie v rámci pravidiel stanovených prevádzkovateľom distribučnej sústavy (ďalej len „PDS“) na obdobie 12 mesiacov, zmluvné obdobie od 01.01.2022 do 31.12.2022. |
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR v platnom znení, a to zákon č. 251/2012 Z. z. o energetike a vyhláška ÚRSO č. 24/2013 Z. z. v platnom znení. |
Súčasťou zadania predmetu zákazky sú služby: distribúcia elektrickej energie vrátane sieťových služieb, dodávka elektrickej energie vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a garancia dodávok v predpokladanom dohodnutom množstve 975 MWh. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaná spotreba elektrickej energie za všetky odberné miesta počas zmluvného obdobia | MWh | 975 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Odberné miesto OM 1 | Banisko 273/1, 977 01 Brezno |
Číslo odberného miesta (ČOM) | 684491 |
EIC kód | 24ZSS9100755001K |
Napäťová úroveň | VN |
Rezervovaná kapacita – ročná | 324 kW |
Maximálna rezervovaná kapacita | 360 kW |
Meranie | B, polopriame NN |
Predpokladaná spotreba elektrickej energie za OM 1 počas zmluvného obdobia | 971 MWh |
Odberné miesto OM 2 | Rázusova 69, 977 01 Brezno |
Číslo odberného miesta (ČOM) | 684611 |
EIC kód | 24ZSS9100522000W |
Napäťová úroveň | VN |
Rezervovaná kapacita – ročná | 3 kW |
Maximálna rezervovaná kapacita | 6 kW |
Meranie | B, polopriame NN |
Predpokladaná spotreba elektrickej energie za OM 2 počas zmluvného obdobia | 0,5 MWh |
Odberné miesto OM 3 | prevádzka RZP Pohorelská Maša, 1. mája 17, 976 69 Pohorelá – maloodber |
Číslo odberného miesta (ČOM) | 684597 |
EIC kód | 24ZSS1209155000X |
Napäťová úroveň | NN |
Distribučná sadzba | M C1-N |
Meranie | C, priame |
Predpokladaná spotreba elektrickej energie za OM 3 počas zmluvného obdobia | 3,5 MWh |
Názov |
Dodávateľ zabezpečí dodávku elektrickej energie a poskytovanie s tým spojených služieb v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej sústavy, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku, v trvaní 12 mesiacov, a to od 01.01.2022 00:00 hod. do 31.12.2022 24:00 hod. |
Cena za dodávku elektrickej energie pozostáva: a) z celkovej ceny silovej zložky v predpokladanom dohodnutom v množstve v štruktúre ceny bez DPH, príslušnej DPH a ceny s DPH; b) z ceny za služby obchodníka v štruktúre ceny bez DPH, príslušnej DPH a ceny s DPH, vrátane špecifikácie služieb obchodníka. |
Dohodnutá cena môže byť zmenená len vzájomnou dohodou zmluvných strán formou písomného dodatku v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov, a to pri súčasnom dodržaní zákona o VO a z neho vyplývajúcich princípov. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, ak odberateľ/objednávateľ odoberie väčšie množstvo elektrickej energie ako je uvedené v zmluve, cena tejto elektrickej energie bude stanovená podľa jednotkovej ceny uvedenej v zmluve. V prípade, že odberateľ/objednávateľ odoberie menšie množstvo elektrickej energie ako je uvedené v zmluve, za neodobratú elektrickú energiu do predpokladaného množstva uvedeného v zmluve odberateľ/objednávateľ nie je povinný zaplatiť a dodávateľ mu prípadný preplatok vráti. |
Platby za zmluvné plnenie sa budú realizovať bezhotovostným platobným stykom nasledovne: |
odberné miesto 1 – osobitná fakturácia pre toto odberné miesto, fakturačné obdobie – kalendárny mesiac, realizácia platby – až po dodaní elektrickej energie a služieb s tým súvisiacich na základe faktúry, vystavenie faktúry – najneskôr do 15. dňa nasledujúceho mesiaca za skutočne odobraté množstvo za predchádzajúci kalendárny mesiac; |
odberné miesto 2 – osobitná fakturácia pre toto odberné miesto, fakturačné obdobie – kalendárny mesiac, realizácia platby – až po dodaní elektrickej energie a služieb s tým súvisiacich na základe faktúry, vystavenie faktúry – najneskôr do 15. dňa nasledujúceho mesiaca za skutočne odobraté množstvo za predchádzajúci kalendárny mesiac; |
odberné miesto 3 – osobitná fakturácia pre toto odberné miesto, fakturačné obdobie – kalendárny rok, realizácia platby na základe predpokladanej spotreby zálohovo mesačne, po uplynutí fakturačného obdobia vystavenie vyúčtovacej faktúry a v prípade nižšej ako predpokladanej spotreby na tomto odbernom mieste vystavenie dobropisu. |
Úhrady budú realizované v mene euro. Splatnosť faktúr je 30 (tridsať) dní odo dňa ich doručenia odberateľovi/objednávateľovi. Každá faktúra bude vystavená a doručená do miesta sídla odberateľa/objednávateľa a musí obsahovať náležitosti daňového dokladu. |
Zmluvné strany sa dohodli na fakturácii prostredníctvom elektronických faktúr, ktoré sú daňovým dokladom podľa § 71 ods. 1 písm. b) zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Každá faktúra musí obsahovať QR kódy, ktoré umožňujú uhradiť a zaúčtovať faktúru cez účtovný systém. |
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku elektrickej energie chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., majú odberateľ/objednávateľ ako i dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Zmluvná strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej Zmluvnej strane v lehote 30 (tridsiatich) dní odo dňa, kedy reklamáciu obdržala. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť distribučné služby do odberných miest odberateľa/objednávateľa do výšky ich maximálnej rezervovanej kapacity. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť rezervované kapacity (rezervovanú kapacitu – RC a maximálnu rezervovanú kapacitu - MRC) pre všetky odberné miesta odberateľa/objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje bezplatne: a) zabezpečiť úpravu dohodnutých RC a MRC pre odberné miesta odberateľa/objednávateľa na žiadosť odberateľa/objednávateľa; b) zabezpečiť montáž, pripojenie alebo výmenu určeného meradla na odberných miestach odberateľa/objednávateľa; c) zabezpečiť všetky úkony súvisiace so zmenou dodávateľa; d) zabezpečiť preskúšanie meradiel na žiadosť odberateľa/objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodávku elektrickej energie pre odberateľa/objednávateľa prednostne, vzhľadom na charakter jeho činnosti – poskytovanie ústavnej zdravotnej starostlivosti. V prípade, ak dôjde k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu, dodávateľ je povinný zabezpečiť dodávku elektrickej energie až do doby, kým nebude zabezpečený prechod plnenia plynule na ďalšieho dodávateľa. Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje. |
Dodávateľ garantuje zabezpečenie pravidelnej a plynulej dodávky elektrickej energie do odberných miest odberateľa/objednávateľa. Akékoľvek prerušenie dodávky v rozpore so zmluvou a platnou legislatívou SR a EÚ v oblasti energetiky bude dôvodom k odstúpeniu od zmluvy zo strany odberateľa/objednávateľa. |
Zmluvné strany sa dohodli, že za odobratie väčšieho alebo menšieho množstva elektrickej energie než dohodnutého v zmluve, odberateľ/objednávateľ nie je povinný platiť nijakú finančnú sankciu či poplatok, alebo plniť akékoľvek iné sankčné plnenie a dodávateľ sa zaväzuje takéto plnenie od odberateľa/objednávateľa nepožadovať. |
Dodávateľ je povinný počas plnenia zmluvy zabezpečiť pre odberateľa/objednávateľa energetického manažéra (konzultanta), s ktorým bude odberateľ/objednávateľ konzultovať otázky týkajúce sa dodávok elektrickej energie. Cena tejto služby je súčasťou celkovej ceny za dodávku elektrickej energie. |
Dodávateľ je povinný mať príslušné oprávnenia dodávať elektrickú energiu na území Slovenskej republiky a spĺňať všetky odborné, technické a iné požiadavky podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zmluvy, a to počas celej doby jej platnosti. |
Dodávateľ smie plniť povinnosti vyplývajúce zo zmluvy prostredníctvom svojich subdodávateľov len po predchádzajúcom písomnom súhlase odberateľa/objednávateľa, a to pri súčasnom dodržaní zákona o VO a z neho vyplývajúcich princípov. Subdodávateľ musí pritom spĺňať všetky podmienky kladené naňho platnými právnymi predpismi a požiadavkami odberateľa/objednávateľa v súlade so zmluvou a zákonom o VO. |
DOKLADY - do 10 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží: |
1. doklad o povolení ÚRSO na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z.z. v rozsahu predmetu zákazky a doklad, že pôsobí na trhu s platnou licenciou. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
2. vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy samostatne pre každé odberné miesto, t. z. rozčlenenie výšky jednotkovej ceny určenej ako podiel celkovej ceny za predmet zákazky a predpokladaného množstva na jednotlivé činnosti (podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek), v ktorom uchádzač uvedie podrobnú štruktúru ceny, a to: |
a) jednotková cena silovej zložky vrátane zodpovednosti za odchýlku za 1 MWh v štruktúre ceny bez DPH, príslušnej DPH a ceny s DPH; b) celková cena silovej zložky v predpokladanom dohodnutom v množstve v štruktúre ceny bez DPH, príslušnej DPH a ceny s DPH; c) cena za služby obchodníka v štruktúre ceny bez DPH, príslušnej DPH a ceny s DPH, vrátane špecifikácie služieb obchodníka. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
3. podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o VO na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti predloží dodávateľ zoznam dodávok tovaru, ktorý spĺňa požiadavky objednávateľa na predmet zákazky za predchádzajúce tri roky v minimálnej hodnote/ minimálnom objeme 2 900 MWh. |
Zoznam dodávok tovaru musí obsahovať minimálne tieto údaje: a) obchodné meno, adresu sídla alebo miesto podnikania odberateľa, b) meno, priezvisko a tel. číslo kontaktnej osoby odberateľa, ktorá potvrdenie o plnení vystavila (pre účely overenia uvedených údajov), c) obdobie plnenia od - do, d) hodnotu skutočne vyfakturovanej ceny plnenia v EUR bez DPH za uvedené obdobie plnenia. Dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o VO. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
Banisko 273/1, 977 01 Brezno; Rázusova 69, 977 01 Brezno; prevádzka RZP Pohorelská Maša, 1. mája 17, 976 69 Pohorelá, Slovenská republika
01.01.2022 00:00 — 31.12.2022 23:59
975,00 MWh
165 026,00
165 026,00
V zmysle osobitných požiadaviek na plnenie.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
19.11.2021 13:20
02.12.2021 10:00
02.12.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: