00738263
Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Dlhé Lúky 1, Hrnčiarovce nad Parnou, 91935, SVK
17547521
Jozef Čmehýl D-O-S Doprava - Obchod - Služby
Hlavná 628, Špačince, 919 51, SVK
Zelenina a ovocie
zelenina, koreňova zelenina, kapusta, huby, ovocie
Tovar, Služba
1. Zelenina a ovocie
|
|
---|---|
Funkcia |
1.trieda |
čerstvé |
nepoškodené |
na priamy konzum |
na kuchynskú úpravu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
uhorky šalátové | kg | 450 | ||
paprika | kg | 800 | ||
pór | kg | 300 | ||
paradajky | kg | 1000 | ||
rukola | ks | 50 | ||
zázvor | kg | 100 | ||
čínska kapusta | kg | 400 | ||
cibuľa | kg | 8000 | ||
mrkva | kg | 3500 | ||
petržlen | kg | 600 | ||
zeler | kg | 600 | ||
kaleráb | kg | 500 | ||
kel | kg | 400 | ||
kapusta hlávková biela | kg | 8500 | ||
kapusta červená | kg | 300 | ||
cesnak | kg | 150 | ||
chren | kg | 10 | ||
ľadový šalát | ks | 150 | ||
kapusta sudová | kg | 4500 | ||
tekvica | kg | 400 | ||
valerián | ks | 20 | ||
baby špenát | ks | 30 | ||
karfiol | ks | 100 | ||
hliva | kg | 10 | ||
baklažán | kg | 100 | ||
cuketa | kg | 100 | ||
jablká | kg | 15000 | ||
pomaranče | kg | 5000 | ||
mandarinky | kg | 5000 | ||
banány | kg | 5000 | ||
citróny | kg | 600 | ||
hrozno | kg | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
množstvo | jednotlivé časti uvedené v popise predmetu obstarávania tvoria maximálne predpokladané množstvo plnenia počas trvania Rámcovej dohody. |
I. trieda | Plody v tejto triede musia mať dobrú kvalitu. Musia byť charakteristické pre odrodu alebo obchodný typ. Sú však povolené malé chyby, ak tieto neovplyvňujú celkový vzhľad plodu a jeho kvalitu. |
skladovatelnosť | 1 mesiac |
zelenina a ovocie | čerstvé, nepoškodené, celé, zdravé |
zelenina a ovocie | bez známok hniloby |
zelenina a ovocie | čisté, bez akýchkoľvek viditeľných cudzích látok, cudzieho pachu alebo chuti |
zelenina a ovocie | bez škodcov a bez poškodenia spôsobeného škodcami |
zelenina a ovocie | bez nadmernej povrchovej vlhkosti |
Názov |
Zmluvné strany sa v súlade s § 108 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. dohodli, že Rámcová dohoda sa uzatvára na 5 mesiacov. Na systémom EKS fixne stanovený čas platnosti v mesiacoch podľa bodu 3.2 tejto Rámcovej dohody sa neprihliada. |
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu: jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH do 2 pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody. |
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody oznámi Objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú zaplnenie predmetu zákazky. Pri zmene kontaktu alebo zodpovednej osoby je povinný túto skutočnosť ihneď hlásiť Objednávateľovi. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru jednotlivých druhov predmetu plnenia Rámcovej dohody pri zachovaní jednotkových cien príslušných tovarov a celkovej Ceny predmetu plnenia na základe Rámcovej dohody. |
Na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 zákona č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie celý predmet Rámcovej dohody. |
Porušenie technických špecifikácií predmetu plnenia alebo osobitných požiadaviek na plnenie Rámcovej dohody je považované za podstatné porušenie Rámcovej dohody. |
Vrátane dopravy na Miesto plnenia. |
Plnenie Rámcovej dohody bude realizované priebežne na základe samostatných Čiastkových výziev zasielaných dodávateľovi telefonicky, elektronickou poštou alebo písomne. Osoba zodpovedná za plnenie predmetu zákazky je povinná prijatie Čiastkovej výzvy ihneď telefonicky alebo elektronickou poštou potvrdiť. Periodicita zasielania Čiastkových výziev je spravidla 2x týždenne počas platnosti Rámcovej dohody. |
Objednávateľ v jednotlivých Čiastkových výzvach uvedie konkrétne množstvá predmetu zákazky, ktorých dodanie požaduje. Minimálny objem zadaný na základe Čiastkovej výzvy nie je definovaný. |
Lehota plnenia na základe Čiastkových výziev je stanovená do troch dní od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie dodávateľovi, v prípade telefonickej Čiastkovej výzvy je dňom doručenia deň uskutočnenia hovoru. Dodanie tovaru na základe Čiastkových výziev bude realizované výlučne v pracovných dňoch v čase od 7.30 h do 14.30 h. |
Súčasťou záväzku Dodávateľa dodať predmet plnenia je aj zabezpečenie dopravy na miesto plnenia, balenie tovaru a jeho vyloženie na miesto určené Objednávateľom v mieste plnenia, pričom doba čakania na vstup do objektu môže byť v ojedinelých prípadoch cca 60 min.. |
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi písomné dokumenty vzťahujúce sa na tovar v súlade s príslušnými právnymi predpismi. |
Vozidlo dodávajúce tovar musí byť hygienicky spôsobilé na prepravu potravín . Doprava tovaru musí byť vykonaná v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi. |
Dodávaný tovar musí spĺňať požiadavku I. triedy akosti. |
Skladovateľnosť tovaru /minimálna trvanlivosť/ pri dodaní musí byť min. 1 mesiac. |
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu č. 2608/2005-100 ktorým sa vydáva devätnásta hlava tretej časti PK SR, zákona. č. 152/1995 z. z. o potravinách v z. n. p. a súvisiacich všeobecne záväzných právnych predpisov. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach na základe Čiastkových výziev. Všetky náklady Dodávateľa spojené s dodaním predmetu do miesta plnenia sú zahrnuté v Cene za predmet plnenia. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať Cenu za predmet plnenia na základe Čiastkových výziev dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. |
Splatnosť faktúr je 21 dní odo dňa doručenia písomnej faktúry Objednávateľovi. Objednávateľ neposkytuje zálohy na plnenie predmetu zákazky. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontrakčnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.. |
Dlhé Lúky 1, Hrnčiarovce nad Parnou, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
5
61 680,00 kg,ks
67 534,50
58 447,39
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu: jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH do 2 pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru jednotlivých druhov predmetu plnenia Rámcovej dohody pri zachovaní jednotkových cien príslušných tovarov a celkovej Ceny predmetu plnenia na základe Rámcovej dohody. Plnenie Rámcovej dohody bude realizované priebežne na základe samostatných Čiastkových výziev zasielaných dodávateľovi telefonicky, elektronickou poštou alebo písomne. Osoba zodpovedná za plnenie predmetu zákazky je povinná prijatie Čiastkovej výzvy ihneď telefonicky alebo elektronickou poštou potvrdiť. Periodicita zasielania Čiastkových výziev je spravidla 2x týždenne počas platnosti Rámcovej dohody. Objednávateľ v jednotlivých Čiastkových výzvach uvedie konkrétne množstvá predmetu zákazky, ktorých dodanie požaduje. Minimálny objem zadaný na základe Čiastkovej výzvy nie je definovaný. Lehota plnenia na základe Čiastkových výziev je stanovená do troch dní od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie dodávateľovi, v prípade telefonickej Čiastkovej výzvy je dňom doručenia deň uskutočnenia hovoru. Dodanie tovaru na základe Čiastkových výziev bude realizované výlučne v pracovných dňoch v čase od 7.30 h do 14.30 h. Súčasťou záväzku Dodávateľa dodať predmet plnenia je aj zabezpečenie dopravy na miesto plnenia, balenie tovaru a jeho vyloženie na miesto určené Objednávateľom v mieste plnenia, pričom doba čakania na vstup do objektu môže byť v ojedinelých prípadoch cca 60 min.. Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi písomné dokumenty vzťahujúce sa na tovar v súlade s príslušnými právnymi predpismi. Vozidlo dodávajúce tovar musí byť hygienicky spôsobilé na prepravu potravín . Doprava tovaru musí byť vykonaná v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi. Dodávaný tovar musí spĺňať požiadavku I. triedy akosti. Skladovateľnosť tovaru /minimálna trvanlivosť/ pri dodaní musí byť min. 1 mesiac. Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu č. 2608/2005-100 ktorým sa vydáva devätnásta hlava tretej časti PK SR, zákona. č. 152/1995 z. z. o potravinách v z. n. p. a súvisiacich všeobecne záväzných právnych predpisov. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach na základe Čiastkových výziev. Všetky náklady Dodávateľa spojené s dodaním predmetu do miesta plnenia sú zahrnuté v Cene za predmet plnenia.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.11.2021 09:59
25.11.2021 09:00
25.11.2021 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.11.2021 10:48 - Vstupná ponuka | 67 305,50 | € | Cena s DPH |
25.11.2021 08:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 59 500,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: