• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2021 09:59
  •    Predkladanie ponúk
    25.11.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.11.2021 10:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2021 10:50

Detail zákazky Z202122844

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2021 09:59
  •    Predkladanie ponúk
    25.11.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.11.2021 10:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2021 10:50

Základné údaje

Z202122844

OF-246256

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6053951

Objednávateľ

00738263

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Dlhé Lúky 1, Hrnčiarovce nad Parnou, 91935, SVK

Dodávateľ

17547521

Jozef Čmehýl D-O-S Doprava - Obchod - Služby

Hlavná 628, Špačince, 919 51, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zelenina a ovocie

zelenina, koreňova zelenina, kapusta, huby, ovocie

  • 03221410-3 - Kapusta
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 03221000-6 - Zelenina
  • 03221100-7 - Koreňová a hľuzová zelenina
  • 03221260-6 - Huby
  • 03221320-5 - Šalátové listy
  • 03222000-3 - Ovocie a orechy

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zelenina a ovocie
Funkcia
1.trieda
čerstvé
nepoškodené
na priamy konzum
na kuchynskú úpravu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
uhorky šalátové kg 450
paprika kg 800
pór kg 300
paradajky kg 1000
rukola ks 50
zázvor kg 100
čínska kapusta kg 400
cibuľa kg 8000
mrkva kg 3500
petržlen kg 600
zeler kg 600
kaleráb kg 500
kel kg 400
kapusta hlávková biela kg 8500
kapusta červená kg 300
cesnak kg 150
chren kg 10
ľadový šalát ks 150
kapusta sudová kg 4500
tekvica kg 400
valerián ks 20
baby špenát ks 30
karfiol ks 100
hliva kg 10
baklažán kg 100
cuketa kg 100
jablká kg 15000
pomaranče kg 5000
mandarinky kg 5000
banány kg 5000
citróny kg 600
hrozno kg 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
množstvo jednotlivé časti uvedené v popise predmetu obstarávania tvoria maximálne predpokladané množstvo plnenia počas trvania Rámcovej dohody.
I. trieda Plody v tejto triede musia mať dobrú kvalitu. Musia byť charakteristické pre odrodu alebo obchodný typ. Sú však povolené malé chyby, ak tieto neovplyvňujú celkový vzhľad plodu a jeho kvalitu.
skladovatelnosť 1 mesiac
zelenina a ovocie čerstvé, nepoškodené, celé, zdravé
zelenina a ovocie bez známok hniloby
zelenina a ovocie čisté, bez akýchkoľvek viditeľných cudzích látok, cudzieho pachu alebo chuti
zelenina a ovocie bez škodcov a bez poškodenia spôsobeného škodcami
zelenina a ovocie bez nadmernej povrchovej vlhkosti
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluvné strany sa v súlade s § 108 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. dohodli, že Rámcová dohoda sa uzatvára na 5 mesiacov. Na systémom EKS fixne stanovený čas platnosti v mesiacoch podľa bodu 3.2 tejto Rámcovej dohody sa neprihliada.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu: jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH do 2 pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody oznámi Objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú zaplnenie predmetu zákazky. Pri zmene kontaktu alebo zodpovednej osoby je povinný túto skutočnosť ihneď hlásiť Objednávateľovi.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru jednotlivých druhov predmetu plnenia Rámcovej dohody pri zachovaní jednotkových cien príslušných tovarov a celkovej Ceny predmetu plnenia na základe Rámcovej dohody.
Na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 zákona č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie celý predmet Rámcovej dohody.
Porušenie technických špecifikácií predmetu plnenia alebo osobitných požiadaviek na plnenie Rámcovej dohody je považované za podstatné porušenie Rámcovej dohody.
Vrátane dopravy na Miesto plnenia.
Plnenie Rámcovej dohody bude realizované priebežne na základe samostatných Čiastkových výziev zasielaných dodávateľovi telefonicky, elektronickou poštou alebo písomne. Osoba zodpovedná za plnenie predmetu zákazky je povinná prijatie Čiastkovej výzvy ihneď telefonicky alebo elektronickou poštou potvrdiť. Periodicita zasielania Čiastkových výziev je spravidla 2x týždenne počas platnosti Rámcovej dohody.
Objednávateľ v jednotlivých Čiastkových výzvach uvedie konkrétne množstvá predmetu zákazky, ktorých dodanie požaduje. Minimálny objem zadaný na základe Čiastkovej výzvy nie je definovaný.
Lehota plnenia na základe Čiastkových výziev je stanovená do troch dní od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie dodávateľovi, v prípade telefonickej Čiastkovej výzvy je dňom doručenia deň uskutočnenia hovoru. Dodanie tovaru na základe Čiastkových výziev bude realizované výlučne v pracovných dňoch v čase od 7.30 h do 14.30 h.
Súčasťou záväzku Dodávateľa dodať predmet plnenia je aj zabezpečenie dopravy na miesto plnenia, balenie tovaru a jeho vyloženie na miesto určené Objednávateľom v mieste plnenia, pričom doba čakania na vstup do objektu môže byť v ojedinelých prípadoch cca 60 min..
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi písomné dokumenty vzťahujúce sa na tovar v súlade s príslušnými právnymi predpismi.
Vozidlo dodávajúce tovar musí byť hygienicky spôsobilé na prepravu potravín . Doprava tovaru musí byť vykonaná v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi.
Dodávaný tovar musí spĺňať požiadavku I. triedy akosti.
Skladovateľnosť tovaru /minimálna trvanlivosť/ pri dodaní musí byť min. 1 mesiac.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu č. 2608/2005-100 ktorým sa vydáva devätnásta hlava tretej časti PK SR, zákona. č. 152/1995 z. z. o potravinách v z. n. p. a súvisiacich všeobecne záväzných právnych predpisov.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach na základe Čiastkových výziev. Všetky náklady Dodávateľa spojené s dodaním predmetu do miesta plnenia sú zahrnuté v Cene za predmet plnenia.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať Cenu za predmet plnenia na základe Čiastkových výziev dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
Splatnosť faktúr je 21 dní odo dňa doručenia písomnej faktúry Objednávateľovi. Objednávateľ neposkytuje zálohy na plnenie predmetu zákazky.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontrakčnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dlhé Lúky 1, Hrnčiarovce nad Parnou, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

5

61 680,00 kg,ks

67 534,50

58 447,39

Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu: jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH do 2 pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru jednotlivých druhov predmetu plnenia Rámcovej dohody pri zachovaní jednotkových cien príslušných tovarov a celkovej Ceny predmetu plnenia na základe Rámcovej dohody. Plnenie Rámcovej dohody bude realizované priebežne na základe samostatných Čiastkových výziev zasielaných dodávateľovi telefonicky, elektronickou poštou alebo písomne. Osoba zodpovedná za plnenie predmetu zákazky je povinná prijatie Čiastkovej výzvy ihneď telefonicky alebo elektronickou poštou potvrdiť. Periodicita zasielania Čiastkových výziev je spravidla 2x týždenne počas platnosti Rámcovej dohody. Objednávateľ v jednotlivých Čiastkových výzvach uvedie konkrétne množstvá predmetu zákazky, ktorých dodanie požaduje. Minimálny objem zadaný na základe Čiastkovej výzvy nie je definovaný. Lehota plnenia na základe Čiastkových výziev je stanovená do troch dní od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie dodávateľovi, v prípade telefonickej Čiastkovej výzvy je dňom doručenia deň uskutočnenia hovoru. Dodanie tovaru na základe Čiastkových výziev bude realizované výlučne v pracovných dňoch v čase od 7.30 h do 14.30 h. Súčasťou záväzku Dodávateľa dodať predmet plnenia je aj zabezpečenie dopravy na miesto plnenia, balenie tovaru a jeho vyloženie na miesto určené Objednávateľom v mieste plnenia, pričom doba čakania na vstup do objektu môže byť v ojedinelých prípadoch cca 60 min.. Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi písomné dokumenty vzťahujúce sa na tovar v súlade s príslušnými právnymi predpismi. Vozidlo dodávajúce tovar musí byť hygienicky spôsobilé na prepravu potravín . Doprava tovaru musí byť vykonaná v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi. Dodávaný tovar musí spĺňať požiadavku I. triedy akosti. Skladovateľnosť tovaru /minimálna trvanlivosť/ pri dodaní musí byť min. 1 mesiac. Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu č. 2608/2005-100 ktorým sa vydáva devätnásta hlava tretej časti PK SR, zákona. č. 152/1995 z. z. o potravinách v z. n. p. a súvisiacich všeobecne záväzných právnych predpisov. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach na základe Čiastkových výziev. Všetky náklady Dodávateľa spojené s dodaním predmetu do miesta plnenia sú zahrnuté v Cene za predmet plnenia.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.11.2021 09:59

25.11.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.11.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 164
 100
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.11.2021 10:48 - Vstupná ponuka 67 305,50 € Cena s DPH
25.11.2021 08:51 - Najvýhodnejšia ponuka 59 500,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS