• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.11.2021 10:58
  •    Predkladanie ponúk
    25.11.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.11.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2021 10:50

Detail zákazky Z202122835

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.11.2021 10:58
  •    Predkladanie ponúk
    25.11.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.11.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2021 10:50

Základné údaje

Z202122835

OF-244264

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6053985

Objednávateľ

36513458

Nemocnica Poprad, a. s.

Banícka 803/28, Poprad, 05845, SVK

Dodávateľ

44783892

Trend Hygiena, s.r.o.

Višňová ulica 463/23 , Ohrady, 93012, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Toaletný papier

Toaletný papier

  • 33761000-2 - Toaletný papier
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Toaletný papier
Funkcia
Dodržiavanie HER
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toaletný papier v rolkách ks 46 000
Toaletný papier Jumbo mini alebo ekvivalent ks 5 500
Toaletný papier Smart One alebo ekvivalent ks 2 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Toaletný papier v rolkách: recyklovaný papier biely 75%-80%, jemný, 2-vrstvový minimálny návin 30 m +/-5%, počet útržkov min. 250 v role. Šírka kotúčika /rolky 9,6 cm, vnútorný priemer jadra 4,4 cm. Bez potlače. Rezba áno
Toaletný papier Jumbo mini: 2-vrstvový, potlačený, min. 2x17 g/m2, belosť min. 75 %, recyklovaný. priemer kotúča 19 cm, šírka kotúča 9 cm návin min. 160 m, perforovaný
Toaletný papier Smart One, 2-vrstvový,šírka kotúča 13,4 cm 1 150 útržkov alebo 207 m, vhodný do zásobníka Tork T8. Priemer rolky 19,9cm. Vnútorný priemer jadra 4,4cm, bez potlače, rezba: áno.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia v sklade objednávateľa -2 suterén.
Tovar doručiť s dodacím listom obsahujúcim všetky náležitosti (vrátane jednotkových cien) alebo faktúry v zmysle súvisiacich platných právnych predpisov.
Dodávateľ predloží elektronicky do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy podrobný rozpočet s uvedením názvu, špecifikácie, JC bez DPH, DPH, JC s DPH, cenu celkom bez DPH, cena celkom s DPH.
DO 3 tich prac. dní od uzavretia zmluvy dodať objednávateľovi vzorky jednotlivých tovarov. 1ks toaletný papier, 1ks toaletný papier Jumbo, 1ks toaletný papier Smart One
Obchodné vzorky tovaru poskytnuté bezoplatne dodávajúcim ostávajú u Odberateľa bez náhrady a bez nároku na ich trvanie.
Dodanie a fakturácia v pomerne rozložených množstvách na základe e-mailových objednávok.
Splatnosť faktúry je  do 60 dní od jej doručenia.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celé množstvo.
Trvanie zmluvy 12 mesiacov, alebo do vyčerpania finančného limitu.
Záruka na tovar 24 mesiacov.
Lehota dodania do 5 pracovných dní odo dňa doručenia elektronickej objednávky.
Reklamovaný tovar vymeniť do 5-ich pracovných dní odo dňa nahlásenia.
Nedodržanie čo i len jednej podmienky a požiadavky objednávateľa uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
V prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako ,,nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a predávajúci už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol,
resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa predávajúci poskytnúť kupujúcemu pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy.
Vzťahy neupravené v tejto zákazke sa riadia obchodným zákonníkom.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
V prípade, ak zmluvné strany majú povinnosť byť registrované v Registri partnerov verejného sektora, zmluvné strany týmto vyhlasujú, že splnili povinnosť podľa zákona č. 315/2016 z.z., inak zodpovedajú za škodu spôsobenú druhej zmluvnej strane porušením vyššie uvedenej povinnosti. Uvedené platí aj pre prípady subposkytovateľov Poskytovateľa.
Zmluvné strany berú na vedomie, že dlžník udelí súhlas s postúpením pohľadávky za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
Zmluvné strany sa dohodli, že predávajúci nie je oprávnený postúpiť inému svoju pohľadávku vzniknutú z titulu plnenia podľa tejto zmluvy bez predchádzajúceho písomného súhlasu kupujúceho. Právny úkon, ktorým budú pohľadávky predávajúceho postúpené v rozpore s predchádzajúcou vetou, bude v zmysle príslušných ustanovení Občianskeho zákonníka neplatný.
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania predávajúceho s dodadánim tovaru má právo kupujúci požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,01% z kúpnej ceny za kalendárny deň omeškania.
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať a vyložiť tovar v sklade objednávateľa v -2 suteréne je povinný dodávateľ zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 30 EUR s DPH. Uplatnením zmluvnej pokuty nieje dotknuté právo na náhradu škody.
Predávajúci je povinný dodať tovar v množstve, akosti a vyhotovení, ktoré určuje táto zmluva. V prípade porušenia tejto povinnosti je predávajúci povinný zaplatiť kupujúcemu zmluvnú pokutu vo výške 10 % z celkovej sumy dodaného tovaru. Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo na náhradu škody.
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do 15 dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol dodaný tovar.
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do 15 dní podľa Zákona o dani z pridanej hodnoty č. 222/2004 .Z.z. poľa § 73 zákona.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Banícka 803/28, Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

12

53 500,00 ks

15 918,50

15 918,50

Dodávateľ predloží elektronicky do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy podrobný rozpočet s uvedením názvu, špecifikácie, JC bez DPH, DPH, JC s DPH, cenu celkom bez DPH, cena celkom s DPH.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

18.11.2021 10:58

25.11.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.11.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 332
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.11.2021 16:56 - Vstupná ponuka 15 818,50 € Cena bez DPH
22.11.2021 16:56 - Najvýhodnejšia ponuka 15 818,50 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS