• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.11.2021 10:36
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2021 11:50

Detail zákazky Z202122823

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.11.2021 10:36
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2021 11:50

Základné údaje

Z202122823

OF-246138

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6063933

Objednávateľ

42337402

Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum

Hlohovecká 2, Lužianky, 95141, SVK

Dodávateľ

31643761

MICRONIX spol. s r.o.

Jegorovova 14036/37, Banská Bystrica, 97401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Záznamník teploty, vlhkosti a atmosférického tlaku

Záznamník teploty, vlhkosti a atmosférického tlaku

  • 38300000-8 - Meracie prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Záznamník teploty, vlhkosti a atmosférického tlaku
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Záznamník teploty, vlhkosti, CO2 a atmosférického tlaku so zabudovanými čidlami. ks 7
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Minimálne požadované technické vlastnosti:
Kanály: vstavané čidlo teploty, čidlo vlhkosti, čidlo CO2 a čidlo atmosférického tlaku
Rozsah prevádzkovej teploty: -20 až +60 ° C
Celková kapacita pamäte: 500 000 hodnôt – necyklický záznam 350 000 hodnôt – cyklický záznam
Interval záznamu: nastaviteľný rozsah 1 sekundy až 24 hodín
Obnovenie displeja a stavu alarmov: Nastaviteľné, rozsah (možnosti) 1 s; 10s; 1 min
Typu záznamu: necyklický - po zaplnení pamäte sa záznam zastaví cyklický - po zaplnení sa najstaršie hodnoty nahrádzajú novými
Hodiny reálneho času: rok, priestupný rok, mesiac, deň, hodina, minúta, sekunda
Napájanie: akumulátor SONY LiIon min. 5200 mAh alebo ekvivalent
Krytie: IP20
VSTAVANÉ ČIDLÁ:
senzor teploty: Merací rozsah: -20 až +60 ° C Presnosť: ± 0,4 ° C Rozlíšenie: 0,1 ° C
senzor vlhkosti: Merací rozsah 0 až 100% RV Presnosť ± 1,8% RV (pri teplote 23 ° C v rozsahu 0 až 90% RV) Rozlíšenie 0,1% RV
rosný bod: Merací rozsah -90 až +60 ° C Presnosť ± 1,5 ° C pri okolitej teplote T <25 ° C a RV> 30% Rozlíšenie 0,1 ° C
senzor CO2: Merací rozsah 0 až 5000 ppm Presnosť ± (50 ppm + 3% meranej hodnoty) pri 25 ° C a 1013 hPa Rozlíšenie 1 ppm
senzor atmosférického tlaku: Merací rozsah 600 až 1100 hPa Presnosť ± (1,3 hPa + 0,06% z nastaveného výstupného rozsahu) pri 23 ° C od 800 do 1100hPa Rozlíšenie 0,1 hPa
Zaznamenané údaje možné preniesť do osobného počítača cez rozhranie USB-C.
V prípade prekročenia nastavených hodnôt  alarmy indikujú skutočnosť  pomocou LED, LCD a akusticky.
Záznamník obsahuje kalibračný list s deklarovanými metrologickými nadväznosťami etalónov, ktorý vychádza z požiadaviek normy ČSN EN ISO/IEC 17025.
Tomu zodpovedá napríklad: Comet U4440 Datalogger alebo ekvivalent
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požadujeme záruku 3 roky.
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh plnenia zákazky ako súčasť svojej Kontraktačnej ponuky, predloženej v lehote na predkladanie ponúk, v ktorom je dodávateľ povinný predložiť aktualizovaný rozpočet s uvedením podrobnej špecifikácie tovaru vrátane výrobcu, obchodného názvu alebo typu ponúkaného tovaru, preukazujúcu splnenie všetkých objednávateľom požadovaných parametrov.
V prípade,že nie je uplatnená požiadavka objednávateľa o predloženie vlastného návrhu plnenia zákazky ako súčasť svojej Kontraktačnej ponuky,predloženej v lehote na predkladanie ponúk,dodávateľ je povinný predložiť aktualizovaný rozpočet a podrobnú špecifikáciu tovaru s uvedením výrobcu, obchodného názvu alebo typu ponúkaného tovaru, preukazujúcu splnenie všetkých objednávateľom požadovaných parametrov, a to do 7 dní od uzavretia zmluvy.Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa,objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť.
Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní, v súlade s § 42 zákona o verejnom obstarávaní, nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, priestorové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar určený. Pri výrobkoch, príslušenstvách konkrétnej značky, uchádzač môže predložiť aj ekvivalenty inej značky v rovnakej alebo vyššej kvalite
V prípade predloženia ekvivalentného tovaru, uchádzač na to v ponuke upozorní a uvedie technickú špecifikáciu tovaru, ktorý je ekvivalentom tovaru, požadovaného verejným obstarávateľom vrátane dôkazov o ekvivalentnosti toho výrobku, ktorými sú napr: skúšobný protokol alebo osvedčenie vydané orgánom posudzovania zhody vykonávajúcim činnosti posudzovania zhody vrátane kalibrácie, skúšania, osvedčovania a inšpekcie alebo technická dokumentácia výrobcu
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

NPPC-Výskumný ústav živočíšnej výroby, Hlohovecká 2, 951 41 Lužianky, Lužianky, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

07.12.2021 09:00 — 14.12.2021 16:00

7,00 ks

2 802,60

2 802,60

Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh plnenia zákazky ako súčasť svojej Kontraktačnej ponuky, predloženej v lehote na predkladanie ponúk, v ktorom je dodávateľ povinný predložiť aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien, podrobnej špecifikácie tovaru vrátane výrobcu, obchodného názvu alebo typu ponúkaného tovaru, preukazujúcu splnenie všetkých objednávateľom požadovaných parametrov.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

18.11.2021 10:36

30.11.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.11.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 246
 49
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.11.2021 12:05 - Vstupná ponuka 2 802,60 € Cena bez DPH
22.11.2021 09:39 - Najvýhodnejšia ponuka 2 790,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS