• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2021 10:15
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2021 08:04
  •    Zrušenie zákazky
    30.11.2021 08:07

Detail zákazky Z202122800

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2021 10:15
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2021 08:04
  •    Zrušenie zákazky
    30.11.2021 08:07

Základné údaje

Z202122800

OF-246213

zrušená

Objednávateľ

36148563

Gymnázium bilingválne

T. Ružičku 3, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie

Elektrina

  • 09310000-5 - Elektrická energia

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka elektrickej energie
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie na 12 mesiacov do odberného miesta špecifikovanom odberateľom, vrátane zodpovednosti za odchýlku odberateľa a zabezpečiť u prevádzkovateľa distribučnej sústavy pre odberateľa distribúciu elektrickej energie
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku prevádzkovateľa distribučnej sústavy (ďalej len „PDS“) a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR (najmä zákon č. 251/2012 Z.z. o energetike, vyhláška ÚRSO č. 423/2013, ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška ÚRSO č. 24/2013 Z.z., Nariadenie vlády č. 211/2010 ktorým sa dopĺňa Nariadenie vlády č. 317/2007 Z.z.)
Zabezpečiť distribúciu elektriny do odberného miesta Objednávateľa vrátane súvisiacich služieb a prevziať za Objednávateľa zodpovednosť za odchýlku, za podmienok a v kvalite zodpovedajúcej všeobecným právnym predpisom a technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná hodnota spotreby pre OM - EIC: 24ZSS7222081000E za 12 mesiacov. kWh 38000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Odberné miesto EIC kód 24ZSS7222081000E
Distribučná sadzba, spôsob odpočtu, typ merania C2; rok; odpočet, Hlavný istič (A) 3x125 A C2; rok; odpočet
Hlavný istič (A) 3x125 A
Termín začatia dodávky elektrickej energie 01.01.2022
Termín ukončenia dodávky elektrickej energie 31.12.2022
Zodpovednosť za odchýlku požadujeme od dodávateľa , aby prevzal zodpovednosť za odchýlku
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Miestom plnenia sú odberné miesta v sídle kupujúceho.
Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do OM odberateľa, vrátane distribúcie, prevzatia zodpovednosti za odchýlku aj kvalitu elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržanie platných právnych predpisov
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v odbernom mieste odberateľa
Cena bude uvedená v mene EUR.
Cena musí zahŕňať cenu za dodávku elektriny, cenu za Distribučné služby a to za prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a príslušných cenových rozhodnutí ÚRSO platných v čase predloženia ponuky, daň v zmysle Zákona o spotrebných daniach a náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby (Zmluva o zúčtovaní odchýlok).
Dohodnutá cena môže byť zmenená v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutím ÚRSO. DPH, spotrebná daň, prípadne iné aplikované dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov.
Ponúkaná cena bude predkladaná za celé predpokladané množstvo odberu.
Zúčtovanie skutočnej spotreby vykoná dodávateľ vždy ku 31.12 kalendárneho roka alebo ku skončeniu zmluvy. Zálohové platby budú vystavované mesačne.
Faktúry budú dodávateľom vystavené a doručené odberateľovi do jeho sídla v papierovej forme.
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok.
Nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na výpoveď zmluvy. Ak dôjde k výpovedi zmluvy podľa tejto podmienky dodávateľ si nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením zmluvy výpoveďou žiadne sankcie.
Množstvá odobratej elektriny sú predpokladané.
Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade plného neodobratia ako i prekročenia predpokladaného zmluvného množstva objednanej elektriny.V prípade zrušenia niektorého zo špecifikovaných odberných miest, resp. nenaplnenia uvedeného množstva odberu elektriny na niektorom zo špecifikovaných odberných miest nebude zo strany dodávateľa uplatňovaná sankcia voči odberateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť odberateľovi prístup do príslušnej distribučnej sústavy
Dodávateľ zaväzuje zabezpečiť distribúciu el. energie v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej sústavy, systémové služby a ostatné služby s použitím sústavy a s distribúciou a prenosom el. energie od príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy
Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade neodobratia zmluvného množstva objednanej elektrickej energie.
Nový dodávateľ zabezpečí na svoje vlastné náklady všetky právne kroky s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení špecifikovaných OM v distribučnej sieti.
OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE - DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi po uzavretí zmluvy na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky.
• Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými objednávateľom požadovanými dokladmi, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky
• Nepredloženie ktoréhokoľvek požadovaného dokladu sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie, kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ:
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVII, bod 17.2, písm. a), 2. časti OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti,
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS
- dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ Úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom.
DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie, všetkých kvalifikačných , odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky:
- najneskôr do 10 dní od uzatvorenia zmluvy s objednávateľom,
- na adresu objednávateľa, prípadne emailom
- Dodávateľom vystavený a potvrdený list s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: - meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky
- telefónne číslo kontaktnej osoby, e-mail kontaktnej osoby
- Vyplnenú a dodávateľom podpísanú prílohu "Kalkulácia celkovej ceny" s uvedením aj aktuálnej ceny za distribučné služby, ktorá bude záväzná
a) Originál, alebo overenú kópiu dokladu o oprávnení podnikať v energetike - dodávka el. energie na území SR podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky predložením platného Povolenia na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z.z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
b) alebo overenú kópiu Rozhodnutia o pridelení EIC kódu
c) Čestné prehlásenie dodávateľ, že má uzatvorenú Zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka na trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom uzatvorenia (resp. ekvivalent dokladu, t.t. originál alebo overenú kópiu poistného certifikátu na požadovanú sumu). Zmluva musí byť platná počas celej doby, na ktorú sa predmet zákazky uzatvára
OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE - OSTATNÉ, ktoré je dodávateľom povinný splniť v plnom rozsahu:
Požaduje sa, aby výsledná cena predmetu zákazky ponúknutá dodávateľom po ukončení elektronickej aukcie bola v súlade s aktuálne (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky.
Požaduje sa možnosť uplatnenia si náhrady škody u dodávateľa vo výške vzniknutých finančných nákladov v prípade nedodržania niektorej z požiadaviek uvedených v tomto formuláre (v tejto zmluve).
Pre zmluvné vzťahy platia Obchodné podmienky elektronického trhoviska a Príloha č. 1 k všeobecným zmluvným podmienkam - osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu účinné ku dňu uzatvorenia zmluvy
Ak dôjde k výpovedi zmluvy, dodávateľ nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením zmluvy výpoveďou žiadne sankcie.
Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa.
Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky, objednávateľom požadované technické vlastnosti.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, čo bude mať za následok odstúpenia od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žilina, Žilinský, Slovenská republika

01.01.2022 00:00 — 31.12.2022 23:59

1,00 celkom

11 294,00

9 411,67

-

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.11.2021 10:15

30.11.2021 08:04

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.11.2021 08:19

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 99
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS