• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.11.2021 12:11
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2021 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2021 16:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2021 16:50

Detail zákazky Z202122782

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.11.2021 12:11
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2021 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2021 16:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2021 16:50

Základné údaje

Z202122782

OF-246139

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6069924

Objednávateľ

00327646

Mesto Prešov

Hlavná 73, Prešov, 08001, SVK

Dodávateľ

00587257

QEX, a.s.

Brnianska 1, Trenčín, 91105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup vyvolávacieho systému

vyvolávací systém

  • 42960000-3 - Ovládací a riadiaci systém, tlačiarenské a grafické vybavenie, vybavenie na automatizáciu kancelárskych prác a spracovanie informácií
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. informačný LCD panel (min. 40“ LCD) s držiakom na strop alebo stenu - 1 kus;
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozlíšenie min. 1920 x 1080p / 60Hz; jas min. 300 cd/m2; kontrast min. 1000:1; rýchlosť odozvy max. 8 ms; pomer strán 16:9; farebná hĺbka min.16,7 milióna; antireflexný povrch; vstupy: HDMI, VGA, Audio (3,5mm jack); LCD panel sa musí prepnúť automaticky do STANDBY módu v nastavenom čase po detekcii chýbajúceho video signálu a automaticky sa musí zapnúť pri detekcii prítomnosti video signálu; napájanie 230 V, 50 Hz;
 2. informačný LCD panel (min. 32“ LCD) s držiakom na strop alebo stenu - 2 kusy;
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozlíšenie min. 1920 x 1080p / 60Hz; jas min. 300 cd/m2; kontrast min. 1000:1; rýchlosť odozvy max. 8 ms; pomer strán 16:9; farebná hĺbka min.16,7 milióna; antireflexný povrch; vstupy: HDMI, VGA, Audio (3,5mm jack); LCD panel sa musí prepnúť automaticky do STANDBY módu v nastavenom čase po detekcii chýbajúceho video signálu a automaticky sa musí zapnúť pri detekcii prítomnosti video signálu; napájanie 230 V, 50 Hz;
 3. informačný LCD panel pre pracovisko (min. 10,1“ LCD) s držiakom na strop alebo stenu – 7 kusov;
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
veľkosť uhlopriečky min. 10,1“ / 25.6 cm; rozlíšenie min. 1280 x 800; jas min. 200 cd/m2; kontrast min. 700:1; rýchlosť odozvy max. 30 ms; pomer strán 16:9 alebo 16:10; farebná hĺbka min. 8bit; antireflexný povrch; ; LCD panel sa musí prepnúť automaticky do STANDBY módu v nastavenom čase po detekcii chýbajúceho video signálu a automaticky sa musí zapnúť pri detekcii prítomnosti video signálu;
 4. kiosk s dotykovou obrazovkou (min. 19 “ LCD) a s tlačiarňou poradových lístkov – 2 kusy;
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
termotlačiareň min. 200dpi; šírka papiera: 60 mm – 110 mm; priemyselné vyhotovenie, životnosť min. 1 milión lístkov; kiosk obsahuje priemyselný počítač (bezventilátorový),ktorý zabezpečí funkcionalitu kiosku; obsahuje min. 1 LAN port 10/100/1000; uzamykateľný kryt kiosku; kotvenie do podlahy; priemyselný LCD monitor a vysoko záťažová dotyková vrstva, uhlopriečka min.19 palcov; napájanie 230 V, 50 Hz;
 5. SW pre pracovisko (prepážku) – 22 kusov;
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
softvér musí mať grafické rozhranie v slovenskom alebo českom jazyku; musí byť schopný behu na počítači s OS Windows bez nutnosti inštalácie klientskeho aplikačného SW; musí umožniť prihlásenie a odhlásenie sa z terminálu; privol. klienta na zákl. nastaveného profilu pracovníka; znovu privolanie klienta; vrátenie čísla lístka späť do poradia; označenie čísla lístka ako klienta, ktorý nebol vybavený; zobrazenie čísla lístka, zvolenú službu a čakací čas klienta; zmenu obsluhovanej činnosti na pracovisku; možnosť nastavenia zvukového alebo obrazového upozor. na čakajúceho klienta pre dané pracov;
 6. SW pre manažment – 1 kus;
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
grafické rozhranie; musí byť schopný behu na počítači s OS Windows; musí umožniť prihlásenie a odhlásenie sa; umožňuje zmenu pravidiel, na základe ktorých sú klienti privolávaní k pracoviskám; nastavenie a zmena profilov pracovníkov; vyhodnocovanie informácií o návšteve klienta – čas čakania, čas vybavovania, celkový čas strávený na pobočke, počet obslúžených a neobslúžených klientov za zvolené časové obdobie; počet vybavených a nevybavených klientov jednotlivými pracovníkmi za predchádzajúci týždeň, mesiac, rok alebo za zvolené obdobie;
softvér umožňuje export minimálne nasledujúcich typov reportov: report o výkonnosti pracoviska; report musí obsahovať meno pracovníka, ktorý bol prihlásený na pracovisku, počet vybavených klientov, čas nečinnosti pracovníka a čas vybavovania (celkový a priemerný); report o prehľade služieb za predchádzajúci týždeň, mesiac, rok alebo za zvolené obdobie; report musí obsahovať názov služby, počet klientov, ktorí prišli a boli obslúžení, čas čakania a čas vybavovania; počet klientov, ktorí prišli na pobočku, ale neboli obslúžení; softvér musí mať možnosť sledovať konkrét. č. lístka pre zvol. deň
softvér umožňuje editovať vzhľad dotykovej plochy kiosku – pridanie novej služby, zmena reklamných textov, zmena loga, zmena reklamných bannerov a textových správ zobrazených na dotykovej ploche; softvér umožňuje editovať vzhľad vytlačených lístkov – zmena reklamných textov, pridanie a odobranie informácií tlačených na lístok, zmena veľkosti textov na lístku;
 7. SW pre administráciu systému – 1 kus;
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
softvér umožňuje centrálne ovládanie vyvolávacieho systému; zmena nastavenia v jednotlivých budovách na diaľku; administráciu užívateľov a možnosť pripojenia systému do Active Directory; administráciu rolí užívateľov; aktualizáciu systému na diaľku;
 8. termopapier do tlačiarne poradových lístkov (jedna rolka minimálne na 3000 lístkov) – 30 roliek;
Funkcia
termopapier do tlačiarne poradových lístkov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
vyvolávací systém musí umožniť prevádzku minimálne v dvoch budovách a musí umožniť nastavenie čísel pracovísk od 1 pre každú budovu samostatne; vyvolávací systém musí mať možnosť priradenia z ktorého kiosku sa tlačia poradové lístky pre konkrétne pracoviská;
vyvolávací systém musí mať možnosť zobrazenia poradového čísla vytlačeného lístka a čísla pracoviska pre viaceré pracoviská na jednom informačnom paneli pre pracovisko; priradenie ktorý informačný panel zobrazuje čísla lístkov pre ktoré pracoviská sa musí dať meniť cez SW pre administráciu systému;
vyvolávací systém musí poskytovať rozhranie pre možnosť zverejnenia informácií o čakacích časoch jednotlivých klientskych pracovísk na webovej stránke mesta Prešov;
vyvolávací systém musí mať možnosť rozšírenia o objednávanie klientov cez internet;
vyvolávací systém musí mať možnosť rozšírenia o systém pre vyjadrenie spokojnosti/nespokojnosti klienta s úrovňou vybavenia na klientskom pracovisku pomocou mobilného zariadenia na pracovisku (napr. tablet);
vyvolávací systém musí byť odolný voči výpadkom napájania (ochrana pred stratou štatistických informácií, zotavenie systému po výpadku s kontinuálnym pokračovaním prevádzky);
centrálny server pre vyvolávací systém musí byť nainštalovaný ako virtuálny server;
Umiestnenia komponentov vyvolávacieho systému:
BUDOVA - 1 - kiosk s dotykovou obrazovkou (min. 19 “ LCD) a s tlačiarňou poradových lístkov – 1 kus; informačný LCD panel (min. 40“ LCD) - 1 kus; informačný LCD panel (min. 32“ LCD) – 1 kus; informačný LCD panel pre pracovisko (min. 10,1“ LCD) ) - 4 kusy; SW pre pracovisko (prepážku) – 14 kusov; celková orientačná vzdialenosť kabeláže elektrického napájania a kabeláže ethernetu: 150m;
BUDOVA - 2 - kiosk s dotykovou obrazovkou (min. 19 “ LCD) a s tlačiarňou poradových lístkov – 1 kus; informačný LCD panel (min. 32“ LCD) – 1 kus; informačný LCD panel pre pracovisko (min. 10,1“ LCD) - 3 kusy; SW pre pracovisko (prepážku) – 8 kusov; SW pre manažment – 1 kus; SW pre administráciu systému – 1 kus; celková orientačná vzdialenosť kabeláže elektrického napájania a kabeláže ethernetu: 100m;
v cene dodávky musí byť zahrnuté: doprava a vykládka zariadení do určených priestorov v miestach dodania; inštalácia HW komponentov do funkčného celku; konfigurácia menu/ponuky (v spolupráci s objednávateľom) ; predvedenie funkčnosti nainštalovaného vyvolávacieho systému za prítomnosti dodávateľa a objednávateľa; zaškolenie pracovníkov na každom inštalovanom pracovisku na obsluhu (obsluha softwaru na PC staniciach, výmena papiera, štatistiky atď.);
zaškolenie administrátorov systému; dodanie užívateľskej dokumentácie poskytovanej výrobcom; technická podpora po dobu 12 mesiacov; záručný servis počas záručnej doby; Záruka: minimálne 3 roky;
vrátane dopravy na miesto plnenia;
objednávateľ požaduje tovar nový, originál od výrobcu v originálnom balení (nie použitý, nie druhotný, nie repasovaný, nie Refurbished, nie Renew);
dodávateľ je povinný predložiť rozpočet položiek predmetu zákazky s určením názvov tovarov, Part Number tovarov, ich výrobcov a ich jednotkových cien, vrátane ich technickej špecifikácie na overenie splnenia zadania zákazky do 5 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy;
pokiaľ objednávateľ nepotvrdí (mailom alebo písomne) akceptovanie predloženého rozpisu položiek predmetu zákazky s ich technickou špecifikáciou z dôvodu nesplnenia zadania zákazky, tak si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy;
vykonanie obhliadky a prevzatie dodávaných tovarov bude v objekte objednávateľa, pokiaľ tovary nebudú zodpovedať akceptovanému rozpisu položiek predmetu zákazky v požadovanej kvalite, tak si objednávateľ vyhradzuje právo tento tovar neprevziať a odstúpiť od zmluvy;
pokiaľ dodávateľ nedodá tovar v lehote plnenia zmluvy, tak si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy;
pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobku alebo výrobcu, verejný obstarávateľ v takomto prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré sa bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov ako sú uvedené v opise predmetu zákazky;
oprava alebo výmena v mieste plnenia do 48 hodín od nahlásenia poruchy v pracovných dňoch; splatnosť faktúr je stanovená na 30 dní odo dňa doručenia tovaru; požadovaná záruka je minimálne 3 roky;

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavná 73, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

06.12.2021 08:00 — 20.12.2021 15:00

1,00 celok

30 000,00

24 750,00

V súlade s opisom predmetu zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.11.2021 12:11

02.12.2021 16:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.12.2021 16:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 196
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.11.2021 14:38 - Vstupná ponuka 24 198,18 € Cena s DPH
29.11.2021 14:38 - Najvýhodnejšia ponuka 24 198,18 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS