• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2021 14:54
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2021 10:50

Detail zákazky Z202122773

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2021 14:54
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2021 10:50

Základné údaje

Z202122773

OF-245661

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6063915

Objednávateľ

35912651

Letisko Poprad - Tatry, a.s.

Na letisko 100, Poprad, 05898, SVK

Dodávateľ

36840343

Falck Fire Services a.s.

Krivá 21, Košice, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup jedného záchranného hasičského vozidla

hasičské vozidlo, záchrana pasažierov, úspešný zásah

  • 34144210-3 - Požiarnické vozidlá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup jedného  záchranného  hasičského  vozidla
Funkcia
Predmetom zákazky je kúpa tovaru - jedného jazdeného hasičského vozidla  určeného na aktívny boj proti požiarom lietadiel; na pomoc a ochranu pasažierov počas evakuácie lietadla pri mimoriadnych udalostiach. Vozidlo  musí byť schopné pri jednoduchom použití zabezpečiť  úspešný zásah a záchranu pasažierov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jazdené  hasičské  vozidlo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rok výroby rok 2012 a novšie
Motor min. 6 valec
Výkon min. 280 kW
Kabína min pre posádku 1+2, dvojdverová, sedadlo vodiča výškovo a pozdĺžne nastaviteľné s opierkou hlavy, trojbodové bezpečnostné pásy pre celú posádku
Farba žlto-zelená, nie je podmienkou
Riadenie ľavostranné so servoriadením,  volant výškovo a pozdĺžne nastaviteľný
Podvozok 3 – nápravy, vrátane možnosti uzávierok 6 x 6
Objem hasebnej látky voda min. 8 000 l;  pena min 800 l
Čerpadlo normálny tlak:  min 3 000 l/min pri 10 bar (1 MPa); vysoký tlak: min. 250 l/min pri 40 bar (4 Mpa)
Lafetová prúdnica penotvorná prúdnica P 24
Zariadenie na rýchly zásah prietokový navijak,  pohon navíjania hadice elektromotorom, min 40 m hadice DN 25, pištoľová prúdnica AWG
Nadstavba v nadstavbe musia byť prispôsobené regále a police na uloženie hadíc typu B,C a D
Bočné  dvere musia byť zakryté roletkami z hlinikových lamel
Vozidlo musí byť vybavené výstražným zvukovým  a svetelným zariadením v zmysle platnej legislatívy áno
V prípade možnosti externého dobíjania batérie zo vzduchu dodanie potrebných adaptérov na zabezpečenie funkčnosti dobíjania
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ sa zaväzuje dodať používané hasičské vozidlo nie staršie ako z roku 2012 a novšie.
Objednávateľ požaduje dodanie  hasičského  vozidla v uvedených technických špecifikáciách, resp. ekvivalent s kvalitatívne rovnakými alebo lepšími technickými parametrami a s požadovanou výbavou.
Dodávateľ vyhlasuje, že objednávateľovi  nezamlčal žiadne jemu známe vady vozidla, ktoré by bránili v jeho riadnom užívaní, v opačnom prípade zodpovedá za škodu spôsobenú objednávateľovi v súvislosti s preukázanými vadami vozidla, o ktorých dodávateľ vedel alebo musel vedieť.
Dodávateľ vyhlasuje, že ak je dodaním predmetu zákazky  s vadami porušená zmluva podstatným spôsobom ( § 345 ods.2 Obchodného zákonníka), môže objednávateľ uplatniť nároky z vád v zmysle § 436.
Prevzatie a odovzdanie predmetu zákazky  sa uskutoční protokolárnym prevzatím, resp. odovzdaním predmetu zákazky.
Dodávateľ predloží e-mailom do 3 pracovných dní od vygenerovania zmluvy v EKS  obchodnú značku a typ ponúkaného vozidla vrátane príslušenstva a súpis známych vád a nedostatkov vozidla. Dodávateľ túto podmienku splní predložením podrobnej technickej špecifikácie, technických listov, súpisu vád a nedostatkov  a pod.
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v EKS je dodávateľ povinný elektronicky dodať objednávateľovi kontaktné údaje na osobu zodpovednú za odovzdanie predmetu zmluvy.
Objednávateľ požaduje záruku  vozidla na celý predmet zákazky v  trvaní 12 mesiacov.
Dodávateľ oznámi objednávateľovi telefonicky, e-mailom minimálne 2 pracovné dni pred odovzdaním predmetu zákazky presný termín dodania vozidla. Preberanie vozidla požaduje objednávateľ za prítomnosti poverených zástupcov objednávateľa aj dodávateľa v zmysle čl.VI Všeobecných zmluvných podmienok EKS.
Objednávateľ  požaduje dodanie vozidla  v mesiaci január 2022.
Dodávateľ a objednávateľ pri preberaní a odovzdávaní tovaru spíšu odovzdávajúci/preberací protokol.
Dodávateľ  odovzdá objednávateľovi  hasičské vozidlo  spolu s jeho príslušenstvom a dokladmi vrátane Osvedčenia o technickom stave. K vozidlu sa požaduje dodať: 2 kľúče, technický preukaz, návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku, servisnú knižku, výbavu a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie, povinnú výbavu k vozidlu.
Objednávateľ požaduje  upraviť vonkajší vzhľad predmetu zákazky  v súlade s obvyklým označovaním vozidiel  a v súlade s účelom jeho užívania.
V cene vozidla musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s prípravou a dodaním vozidla vrátane výkonu prvej servisnej prehliadky.
Faktúra bude obsahovať cenu bez  DPH, sadzbu DPH, vyčíslenú DPH a  cenu vrátane DPH.
Úhrada za dodané vozidlo sa uskutoční bezhotovostným platobným stykom na základe vystavenej a doručenej faktúry, ktorá bude mať náležitosti daňového dokladu.
Faktúra musí jasne špecifikovať: číslo zmluvy, predmet fakturácie, miesto a termín plnenia, rozpis fakturovanej sumy.
Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a to najmä: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť faktúry, odtlačok pečiatky a podpis  oprávneného zástupcu dodávateľa.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po riadnom prevzatí hasičského vozidla, ktoré spĺňa technické parametre a požiadavky na jeho technické vybavenie v zmysle zmluvy.
Fakturovaná splatná peňažná suma sa bude považovať za uhradenú momentom jej odoslania z účtu objednávateľa na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry/faktúr je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi na adresu jeho sídla.
Cena vozidla musí byť stanovená  vrátane vykonania predpredajného servisu a dopravy na miesto odberu. V prípade vozidla dodaného zo zahraničia musí byť súčasťou ceny  clo,  dovozná prirážka, prípadne ďalšie  obstarávacie náklady.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve.
Objednávateľ uhradí cenu hasičského vozidla dodávateľovi v troch rovnakých  splátkach, pričom každá bude vo výške 1/3 ceny  v období deviatich mesiacov  v roku 2022, pričom prvá splátka bude zrealizovaná po odovzdaní/prevzatí vozidla. Vozidlo sa stane majetkom objednávateľa po splatení prvej splátky, teda jednej tretiny ceny vozidla.
Kupujúci požaduje, aby predmet zákazky spĺňal aj ďalšie, v opise predmetu zákazky nemenované podmienky, vyplývajúce zo záväzných a platných  právnych noriem Slovenskej republiky a Európskej únie, vzťahujúce sa na predmet zákazky, ak sú podľa  právnej úpravy požadované.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Na letisko 100, 05898 Poprad, Slovenská republika, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

01.01.2022 00:00 — 31.01.2022 14:00

1,00 kus

125 880,00

125 877,00

Požadujeme zaslať : - do 3 pracovných dní od vygenerovania zmluvy v EKS obchodnú značku a typ ponúkaného vozidla vrátane príslušenstva a súpis známych vád a nedostatkov vozidla. Dodávateľ túto podmienku splní predložením podrobnej technickej špecifikácie, technických listov, súpisu vád a nedostatkov a pod. - do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v EKS je dodávateľ povinný elektronicky dodať objednávateľovi kontaktné údaje na osobu zodpovednú za odovzdanie predmetu zmluvy. Doklady, ich skeny, žiadame predložiť do 3 pracovných dní od vygenerovania zmluvy v EKS e-mailom na adresu bozena.bacikova@gmail.com. Následne je potrebné doručiť originály dokladov poštovou alebo inou doručovacou službou na adresu, ktorá bude oznámená dodávateľovi e-mailom.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.11.2021 14:54

30.11.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.11.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 266
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.11.2021 11:33 - Vstupná ponuka 125 877,00 € Cena bez DPH
26.11.2021 11:33 - Najvýhodnejšia ponuka 125 877,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS