• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.11.2021 12:03
  •    Predkladanie ponúk
    22.11.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.11.2021 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.11.2021 14:50

Detail zákazky Z202122769

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.11.2021 12:03
  •    Predkladanie ponúk
    22.11.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.11.2021 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.11.2021 14:50

Základné údaje

Z202122769

OF-246150

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6046249

Objednávateľ

30796482

Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou

Žellova 2, Bratislava, 82924, SVK

Dodávateľ

35815256

Slovenský plynárenský priemysel, a.s.

Mlynské nivy 44/a, Bratislava, 82511, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb pre Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou - pobočka Košice a Súdnolekárske a patologickoanatomické pracovisko Košice na Ipeľskej ulici 1 v Košiciach

energia, elektrická energia

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65310000-9 - Rozvod elektriny

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb
Funkcia
1. Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb do odberného miesta (ďalej len „OM“) určeného Úradom pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou (ďalej len "objednávateľ)vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku objednávateľa a zabezpečenie distribúcie elektrickej energie objednávateľa u prevádzkovateľa distribučnej sústavy.
2. Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb do OM musí zodpovedať kvalite technických podmienok a prevádzkovému poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete a musí byť v súlade s všeobecne platnými právnymi predpismi SR (zákon č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zmene a doplnení, vyhláška Úradu pre reguláciu sieťových odvetví) počas celej platnosti a účinnosti zmluvy.
3. Dodávateľ je povinný dodávať elektrickú energiu do OM objednávateľa, pričom podmienkou pre vznik tejto povinnosti je prepojenie OM do distribučnej sústavy a pridelenie distribučnej kapacity príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dodávka elektrickej energie mesiac 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Počet odberných miest 1
Číslo elektromera 11924366
Identifikácia odberného miesta EIC24ZVS00007272082
Predpokladaná hodnota odberného miesta (OM):
Jednotka kWh
Hodnota za 6 mesiacov 95 000
Maximálna hodnota odberného miesta (OM):
Jednotka kWh
Hodnota za 6 mesiacov 100 000
Max. rezervovaná kapacita pripojenia, hodnota ističa:
Jednotka A
Hodnota za 6 mesiacov 3 x 200
Zodpovednosť za odchýlku Dodávateľ prevezme zodpovednosť za odchýlku.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať elektrickú energiu nepretržite do OM v rozsahu predpokladanej spotreby elektrickej energie (predpokladanej hodnoty OM) v kvalite a za podmienok dohodnutých v tejto zmluve (ďalej len ,,DP“) a v súlade s Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (ďalej len ,,OPET“) a s osobitnými ustanoveniami o zákazkách na dodávku elektriny a plynu (ďalej len ,,OUEP“), pričom sa zaväzuje zabezpečiť pre objednávateľa aj distribučné služby s tým spojené.
2. Dodávateľ je v zmysle zákona č. 250/2012 Z. z. o regulácii v sieťových odvetviach v znení neskorších predpisov povinný dodržiavať štandardy kvality dodávok elektrickej energie.
3. Dodávateľ garantuje kvalitu a kontinuitu dodávky elektrickej energie počas celej doby trvania zmluvy. Pokiaľ dodávateľ nezabezpečí dodávku elektrickej energie v kvalite určenej touto zmluvou, OPET, OUEP alebo nebude zabezpečená nepretržitá dodávka elektrickej energie, objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. Uvedené sa nevzťahuje na prípady prerušenia distribúcie elektrickej energie z dôvodov vyššej moci.
4. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodávku elektrickej energie aj v prípade, ak dôjde k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu a to až do doby, kým nebude zabezpečená dodávka elektrickej energie od nového dodávateľa. Dodávateľ je v tomto prípade povinný v maximálnej možnej miere poskytnúť súčinnosť novému dodávateľovi elektrickej energie vo veci zabezpečenia plynulej a nerušenej dodávky elektrickej energie pre objednávateľa.
5. Cenou sa rozumie cena podľa článku V. OUEP a je konečná. Zmluvne dohodnutá jednotková cena nebude menená, okrem prípadov uvedených v článku V. OUEP. Dodávateľ nie je oprávnený účtovať objednávateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou elektrickej energie a poskytovanými distribučnými službami. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
6. Dohodnutá cena bude za celú predpokladanú spotrebu a na celé zmluvné obdobie.
7. Fakturácia za dodávku elektrickej energie a služieb s tým spojených sa bude realizovať na základe mesačných faktúr vystavených podľa objednávateľom skutočne spotrebovaného množstva elektrickej energie. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu sídla objednávateľa. Ak faktúra nespĺňa predpísané náležitosti, objednávateľ je oprávnený ju dodávateľovi vrátiť. V takomto prípade začne objednávateľovi plynúť nová lehota splatnosti po doplnení a doručení opravenej faktúry. Dodávateľ doručí faktúru do sídla objednávateľa do 15 dní po skončení každého fakturačného obdobia.
8. Úhrada za spotrebovanú elektrickú energiu sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom.
9. Fakturačné obdobie je od prvého do posledného dňa (vrátane) každého kalendárneho mesiaca.
10. Skutočná spotreba elektrickej energie môže byť v inom rozsahu oproti predpokladanej spotrebe za obdobie dodávky elektrickej energie a dodávateľ nie je oprávnený účtovať objednávateľovi nijaké poplatky ani sankcie za prečerpanie alebo nedočerpanie predpokladanej spotreby elektrickej energie.
11. Objednávateľ môže požiadať dodávateľa o úpravu dohodnutej rezervovanej kapacity. Dodávateľ sa zaväzuje upraviť dohodnutú rezervovanú kapacitu pre OM na žiadosť objednávateľa bez sankcií.
12. Objednávateľ požaduje vyšší štandard komunikácie s dodávateľom a to internetovú aplikáciu, ktorá poskytne minimálne zákaznícky portál so zabezpečeným prístupom s možnosťou: export vystavenej faktúry, sledovanie úhrad faktúr v reálnom čase, archív faktúr, grafické a dátové porovnanie spotreby s možnosťou exportu, on-line komunikáciu.
13. Dodávateľ je povinný počas plnenia zmluvného vzťahu zabezpečiť pre objednávateľa energetického manažéra (konzultanta), s ktorým bude konzultovať otázky týkajúce sa dodávok elektrickej energie.
14. Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje.
15. Dodávateľ zabezpečí montáž, pripojenie alebo výmenu určeného meradla na OM objednávateľa na náklady objednávateľa. Dodávateľ taktiež na žiadosť objednávateľa zabezpečí na jeho náklady preskúšanie meradiel.
16. Dodávateľ je držiteľom povolenia od Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ÚRSO) na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z. z.. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
17. Dodávateľ má na dobu platnosti a účinnosti tejto zmluvy uzatvorenú distribučnú zmluvu s prevádzkovateľom distribučnej sústavy o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy vo vymedzenom území Košického kraja. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
18. Dodávateľ má na dobu platnosti a účinnosti tejto zmluvy uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
19. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy dodávateľ predloží podrobný rozpočet ceny – podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu jednotkovej ceny elektrickej energie, ceny za činnosti súvisiace s distribúciou elektrickej energie, systémové služby a ostatné regulované položky.
20. Ukončenie zmluvného vzťahu:
a) zmluvu možno ukončiť dohodu oboch zmluvných strán,
b) výpoveďou bez udania dôvodu s výpovednou lehotou dva mesiace pri výpovedi zo strany dodávateľa a jeden mesiac zo strany objednávateľa. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede.
21. Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za:
a) opakované bezdôvodné obmedzenie alebo prerušenie dodávok elektrickej energie a s tým spojených distribučných služieb do OM objednávateľa,
b) opakované nedodržiavanie kvality dodávky elektrickej energie v rozsahu medzných hodnôt podľa STN,
c) nezabezpečenie dohodnutej dodávky elektrickej energie v súlade s podmienkami zmluvy,
d) neodovzdanie dokladov, ktoré sú uvedené v bode 16. týchto osobitných požiadaviek na plnenie,
e) porušenie povinnosti uvedenej v bode 5. týchto osobitných požiadaviek na plnenie,
f) ostatné podstatné porušenia tejto zmluvy, ktoré sú upravené v OPET a OUEP.
22. V prípade porušenia zmluvných podmienok zo strany dodávateľa vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 500 € za každý prípad porušenia tejto zmluvy.
23. V prípade bezdôvodného obmedzenia alebo prerušenia dodávok elektrickej energie do OM objednávateľa zo strany dodávateľa vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 1000 € za každý deň obmedzenia alebo prerušenia dodávky elektrickej energie.
24. Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok na náhradu škody v plnom rozsahu.
25. Ustanovenia tejto zmluvy, OPET, OUEP majú prednosť pred všeobecnými zmluvnými podmienkami (resp. inými predpismi) dodávateľa. V prípade odlišnej právnej úpravy ustanovení tejto zmluvy s ustanoveniami OPET a OUEP majú v zmluve uvedené podmienky prednosť pred odlišnými ustanoveniami OPET a OUEP.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ipeľská 1, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika

01.12.2021 00:00 — 31.05.2022 23:59

6,00 mesiac

32 999,70

26 703,45

Objednávateľ predloží podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek, ktorá bude záväzná a musí obsahovať všetky legislatívne náležitosti súvisiace s dodávkou elektrickej energie ( bez uvedenia cien).

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.11.2021 12:03

22.11.2021 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.11.2021 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 184
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.11.2021 10:12 - Vstupná ponuka 32 998,99 € Cena s DPH
22.11.2021 10:12 - Najvýhodnejšia ponuka 32 998,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS