• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.11.2021 14:40
  •    Predkladanie ponúk
    22.11.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.11.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.11.2021 09:50

Detail zákazky Z202122721

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.11.2021 14:40
  •    Predkladanie ponúk
    22.11.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.11.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.11.2021 09:50

Základné údaje

Z202122721

OF-245647

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6046237

Objednávateľ

00606731

Záchranná služba Košice

Rastislavova 43, Košice, 04091, SVK

Dodávateľ

36748269

Medishop Slovakia, s.r.o.

Ružinovská 3, Bratislava, 82102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Záchranársky batoh s ampuláriom

batohy, vaky, pomôcky pre záchranárov

  • 35112000-2 - Záchranárske a pohotovostné vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Záchranársky batoh
Funkcia
záchranárske pomôcky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Záchranársky batoh ks 45
1.1 šírka batohu cm 38 39
1.2 výška batohu cm 55,5 56,5
1.3 hĺbka batohu cm 24,5 25,5
1.4 hmotnosť prázdneho batohu kg 2,87
1.5 vnútorný objem batohu l 54 56
1.6 počet rukovätí batohu ks 2
1.7 počet nožičiek na spodnej časti batohu ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.8  opis batoha - vonkajšia strana integrované 2 odzipsovateľné vrecká do vnútorného opláštenia batoha tvoriace vnútorný priestor na uloženie materiálu;
1.9 prístup do batohu z vonkajšej časti cez dvojitý zips, z vnútornej strany cez predné kapsy bez toho, aby bol batoh kompletne otvorený.
1.10 spodná integrovaná kapsa formou dvojitých úchytov prispôsobená na uloženie minimálne 3 ks infúzií s objemom 500 ml;
1.11 horné integrované vrecko určené na uloženie diagnostického materiálu;
1.12 vnútorná objemná časť prázdna, bez deliacich priečok, aby bolo možné vnútorný priestor čo najefektívnejšie modulárne vyskladať s kompatibilnými doplnkami;
1.13 gumené úchyty v tele batohu množstvo gumených úchytov, ktoré je možné vybrať alebo vymeniť za kratšie; slúžia na uloženie drobných častí výstroja (rukavice, dýchacie masky a pod.)
1.14 ďalšie kapsičky o hlavný rám batoha sú zvnútra uchytené transparentné kapsičky na drobné časti výstroja.
1.15 ďalšie vlastnosti plne vystužené a polstrované časti batoha, popruhy sú plne odstrániteľné pomocou rýchloupínacej pracky, dajú sa predlžovať alebo skracovať; adekvátne široké vedenie zipsov s dlhou životnosťou;
1.16 materiál batoha umývateľný, dezinfikovateľný, vode odolný materiál PAX PLAN (alebo jeho ekvivalent s rovnakými alebo lepšími vlastnosťami), bráni prieniku tekutiny do vnútra batoha;
1.16.1 materiál PAX PLAN polyesterová tkanina s obojstranným poťahom PVC, obojstranne lakovaná/vysoký lesk, gramáž 650 g/m² s povrch. úpravou; pevnosť v trhnutí 250 daN/vstrelom 220 daN,  v roztrhnutí 25 daN/vstrelom 22 daN,
1.16.2 materiál PAX PLAN - ďalšie vlastnosti max. teplota aplikácie -30 °C/+70 °C, vodotesnosť (mm) > 1000 mm H2O Ur, materiál určený na vonkajšie použitie na profesionálne záchranárske batohy;
1.17 rúčky na uchopenie batoha pevné ergonomické rúčky v počte 2 ks na hornej a bočnej časti batoha.
1.18 farba batoha červená
1.19 logo - farba biela
1.20 logo - rozmer a umiestnenie 10 cm x 10 cm, v dolnej časti batoha
1.21 logo - tlač vytlačené metódou zaručujúcou jeho dlhú životnosť aj pri vonkajších vplyvoch;
1.22 viditeľnosť batoha požadujú sa reflexné prvky zaručujúce dobrú viditeľnosť aj v zhoršených svetelných podmienkach;
 2. Liekové ampulárium
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
2. Liekové ampulárium, samostatne prenosné, veľkosť "L" ks 45
2.1 šírka ampulária cm 26 27
2.2 výška ampulária cm 22 23
2.3 hĺbka ampulária cm 9 10
2.4 hmotnosť prázdneho ampulária kg 0,7
2.5 vnútorný objem ampulária l 6 6,2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
2.6 materiál ampulária pevný, umývateľný, dezinfikovateľný, vodeodolný materiál PAX PLAN (alebo jeho ekvivalent s rovnakými alebo lepšími vlastnosťami);
2.7 opis ampulária v hornej časti priehľadný priečinok na vloženie papierovej dokumentácie, ktorý ju chráni pred vonkajšími vplyvmi; stredový panel s úchytmi a priehradkami na uskladnenie ihiel a liekových ampuliek;
2.8 konštrukcia ampulária pevné steny, dodatočné plastové panely na spodnej a hornej časti, chrániace vnútorný obsah pred stlačením, zips s dlhou životnosťou aj pri častom použití, pevná ergonomická rúčka;
2.9 držiaky na ampulky minimálne 40 ks adekvátne pevných slučiek držiakov ampuliek o objeme 1-2 ml, 12 držiakov na 5 ml ampulky, 10 držiakov na 10 ml ampulky a ďalšie držiaky na práškové riedené roztoky.
2.10 farba ampulária červená, bez loga
 3. Odkladací box do záchranárskeho batoha - modulový set odkladacích káps
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
3. Odkladací box do záchranárskeho batoha - modulový set odkladacích káps ks 45
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
3.1 opis odkladacieho boxu samostatne prenosný box na uloženie materiálu kompatibilný so záchranárskym batohom, z pevného vodeodolného, dezinfikovateľného materiálu;
3.2 modulový set odkladacích káps obsahuje
3.2.1 kapsa veľkosti S, 1 ks rozmery kapsy: min. 10 x 11 x 14 cm, max. 11 x 12 x 15 cm
3.2.2 kapsa veľkosti MB, 2 ks rozmery kapsy: min. 10 x 17 x 14 cm, max. 11 x 18 x 15 cm
3.2.3 kapsa veľkosti ML, 1 ks rozmery kapsy: min. 10 x 23 x 14 cm, max. 11 x 24 x 15 cm
3.2.4 kapsa veľkosti L, 1 ks rozmery kapsy: min. 10 x 35 x 14 cm, max. 11 x 36 x 15 cm
 4. Odkladací box do záchranárskeho batoha - modulový set na uloženie intraoseálneho príslušenstva
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
4. Odkladací box do záchranárskeho batoha - modulový set na uloženie intraoseálneho príslušenstva ks 45
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
4.1 opis odkladacieho boxu samostatne prenosný box na uloženie materiálu kompatibilný so záchranárskym batohom, z pevného vodeodolného, dezinfikovateľného materiálu;
4.2 modulový set na uloženie intraoseálneho príslušenstva obsahuje 1 ks kapsa s rozmermi min. 9 x 9 x 18 cm, max. 10 x 10 x 19 cm
 5. Odkladací box do záchranárskeho batoha - modulový set na uloženie intravenózneho príslušenstva
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
5. Odkladací box do záchranárskeho batoha - modulový set na uloženie intravenózneho príslušenstva ks 45
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
5.1 opis odkladacieho boxu samostatne prenosný box na uloženie materiálu kompatibilný so záchranárskym batohom, z pevného vodeodolného, dezinfikovateľného materiálu;
5.2 modulový set na uloženie intravenózneho príslušenstva obsahuje 1 ks kapsa s rozmermi min. 9 x 26 x 17 cm, max. 10 x 27 x 18 cm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1 Cena vrátane dopravy na miesto plnenia a všetkých nákladov súvisiacich s dodaním predmetu kúpnej zmluvy (KZ).
2. Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužívaného tovaru, 1.tr. kvality.
3. Požaduje sa dodanie predmetu zmluvy v lehote podľa bodu 3.2 zmluvy.
4. Čiastkové plnenie sa nepripúšťa – dodávateľ musí dodať celý predmet zmluvy. Vystavenie faktúry je podmienené kompletným  dodaním celého predmetu zmluvy.
5. Dodávateľ je povinný predložiť vzorky dodávaného tovaru (po 1 ks z jednotlivých položiek predmetu zmluvy) do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti kúpnej zmluvy.
6. Od Dodávateľa sa požaduje do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť ES Vyhlásenia o zhode pre položky predmetu zákazky, pre ktoré platí povinnosť predkladať "Vyhlásenie o zhode". Doklad vystavený v inom ako slovenskom alebo českom jazyku musí byť doplnený úradným prekladom do slovenského alebo českého jazyka, vrátane certifikátov vydaných autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody, ktoré boli podkladom pre vydanie tohto ES Vyhlásenia o zhode.
7. Od Dodávateľa sa požaduje do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy predložiť rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy v  EUR bez DPH, sadzbu a výšku DPH v EUR a jednotkovú cenu s DPH a cenu za predpokladaný počet kusov v EUR s DPH a to v  rozsahu: Názov  položky predmetu zákazky, obchodnú značku, typ, parametre výrobku, vyobrazenie výrobku.
8. Požaduje sa záručná doba minimálne 24 mesiacov od dodania predmetu zmluvy, ale aj vyhlásenie výrobcu o možnosti poskytnutia predĺženej záruky na 5 rokov v prípade, že je výrobok registrovaný svojím sériovým číslom.
9. Dodávateľ je povinný predložiť do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy prehlásenie výrobcu, že tento poskytuje bezodplatný záručný a pozáručný servis na výrobky, ktoré sú predmetom tejto zákazky, po uplynutí záručnej doby, a teda po uplynutí 60 mesiacov, a to v dĺžke trvania min. 36 mesiacov. Prehlásenie bude obsahovať identifikáciu výrobcu, kontaktné údaje výrobcu.
10. Od dodávateľa sa požaduje predložiť do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti kúpnej zmluvy Certifikát servisného zastúpenia od výrobcu.
11. Zmluvné strany sa výslovne dohodli, podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka, že Objednávateľ je ako dlžník povinný plniť  svoje peňažné záväzky z dodania tovaru v lehote splatnosti 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi
12.  Dodávateľ je povinný spolu s dodaným tovarom predložiť všetky doklady vzťahujúce sa k tovaru a potrebné na jeho správne používanie (záručný list, návod na obsluhu etc.)
13. Dodávateľ je povinný spolu s dodávkou tovaru predložiť faktúru a dodací list v listinnej forme, ktorý musí obsahovať okrem povinných  náležitostí, Cenu za MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, sadzbu DPH, Cenu za MJ v EUR s DPH príslušnej položky, Cenu za  počet MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR s DPH príslušnej položky.
14. Dodávateľ môže postúpiť akékoľvek práva a povinnosti z tejto zmluvy (KZ) vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto  KZ alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby len s predchádzajúcim písomným súhlasom Objednávateľa. Ak Dodávateľ postúpi  akékoľvek práva a povinnosti z tejto KZ vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto zmluvy alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, takéto postúpenie sa považuje za neplatné. Udelenie písomného súhlasu Objednávateľa podlieha predchádzajúcemu písomnému schváleniu Zriaďovateľa.
15. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky"  sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy.
16. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci  Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
17. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zmluvy ak pri jeho prevzatí zistí vady alebo ak predmet zmluvy nebude zodpovedať technickej špecifikácii požadovanej objednávateľom.
18. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
19. V prípade, že Dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje Objednávateľ po nadobudnutí účinnosti KZ bezodkladné písomné oznámenie Dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že spĺňa všetky požiadavky na produkt špecifikovaný Objednávateľom.
20. Pokiaľ Dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od KZ a udelenie neuspokojivej referencie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

30.11.2021 08:00 — 28.02.2022 15:00

1,00 kpl

44 266,50

36 888,75

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Verejný obstarávateľ požaduje plnenie podľa vyššie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.11.2021 14:40

22.11.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.11.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 254
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.11.2021 08:33 - Vstupná ponuka 44 264,40 € Cena s DPH
22.11.2021 08:35 - Najvýhodnejšia ponuka 44 251,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS