• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2021 11:22
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2021 09:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2021 10:10

Detail zákazky Z202122709

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2021 11:22
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2021 09:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2021 10:10

Základné údaje

Z202122709

OF-246094

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6063911

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

35777885

Hauerland spol. s r.o.

Matúšova 56, Bratislava, 81104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Reklamné predmety s potlačou

reklamné predmety, potlač

  • 22460000-2 - Obchodno-reklamný materiál, komerčné katalógy a príručky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dvojstenný borosilikátový pohár 350 ml
Funkcia
reklamné predmety
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dvojstenný pohár: počet ks 50
Dvojstenný pohár: objem ml 350
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požadujeme: dvojstenný pohár z borosilikátového skla s krytkou z bambusu so silikónovým krúžkom
- farebná potlač, 2x logo, rozmer potlače cca 60 x 44 mm
 2. Dvojstenný borosilikátový pohár 450 ml
Funkcia
reklamné predmety
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dvojstenný pohár: počet ks 25
Dvojstenný pohár: objem ml 450
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požadujeme: dvojstenný pohár z borosilikátového skla s krytkou z bambusu so silikónovým krúžkom
- farebná potlač, 2x logo, rozmer potlače cca 60 x 44 mm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný rozpis cien jednotlivých položiek do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy e-mailom kontaktnej osobe.
Objednávateľ poskytne logo, resp. spracované podklady na potlač v elektronickej podobe e-mailom iba úspešnému dodávateľovi.
Objednávateľ požaduje predložiť spracovanú grafickú vizualizáciu do 3 pracovných dní od doručenia logaa textu potlače zo strany Objednávateľa.
Dodávateľ je povinný dodržať vizuálne spracovanie spresnené v obrázkovej prílohe a ekvivalenty predmetov sa nepripúšťajú, nakoľko sa jedná o špecifické obrandované predmety.
Objednávateľ požaduje dodanie vzorky plnenia pred dodaním tovaru, a to za účelom overenia požadovaných vlastností.
Dodávateľ predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje, že ním ponúkaný tovar je nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v 1.akostnej triede a zodpovedá nielen kvalitatívne, ale aj požadovaným farebným vyhotovením požiadavkám objednávateľa.
Ak sa v OF uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Splatnosť faktúry je 30 dní
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky do 15 dní odo dňa vysúťaženia dodávateľa. Nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 8215/1, Rektorát, eTwinning Slovensko, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

02.12.2021 10:00 — 17.12.2021 14:00

1,00 celok

647,25

647,25

Objednávateľ požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle OPET. Požadovaný obsah vlastného návrhu plnenia zákazky objednávateľ bližšie špecifikuje v objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.11.2021 11:22

30.11.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.11.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 165
 27
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.11.2021 11:02 - Vstupná ponuka 647,00 € Cena bez DPH
30.11.2021 08:49 - Najvýhodnejšia ponuka 635,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS