• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.11.2021 12:39
  •    Predkladanie ponúk
    15.11.2021 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.11.2021 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.11.2021 08:50

Detail zákazky Z202122667

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.11.2021 12:39
  •    Predkladanie ponúk
    15.11.2021 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.11.2021 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.11.2021 08:50

Základné údaje

Z202122667

OF-245063

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6035719

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

17327547

MERCATOR DMS, spol. s r.o.

Jasovská 3/a, Bratislava, 85107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Šatňová skriňa kovová

Šatňová skriňa kovová

  • 39151000-5 - Rozličný nábytok
  • 39132100-7 - Archivačné skrine
  • 39132200-8 - Kartotékové skrine
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Šatňová skriňa kovová Sum 420 W resp. ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Šatňová skriňa kovová Sum 420 W resp. ekvivalent kus 5
Výška mm 1800
Šírka mm 800
Hĺbka mm 500
Hmotnosť kg 45
Počet oddelení/dverí oddelenie/dvere 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyrobená z oceľového plechu áno
povrchovo upravená práškovou metódou. áno
vo vnútri každej skrinky sa nachádza polica, tyč a háčiky áno
na dverách skriniek sú vetracie otvory a samolepiaca menovka áno
uzamykanie cylindrickým zámkom alebo mechanizmus pre visiaci zámok áno
dodávané hotové (zmontované) áno
farba skrine a dverí šedá RAL7035
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru
Objednávateľ požaduje predložiť presnú špecifikáciu dodávaného tovaru do 3 dní od uzatvorenia zmluvy
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením výrobcu, obchodného názvu, popisu tovaru, jeho technických parametrov, funkčných charakteristík a príslušenstva
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet na každú položku do 3 dní od uzavretia zmluvy
Záruka na tovar je minimálne 24 mesiacov
Tovar požadujeme dodať v originálnom balení s originálnou dokumentáciou a príslušenstvom. Návod na obsluhu musí byť aj v SK alebo CZ jazyku.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa vystavenia faktúry.
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktné osoby objednávateľa v mieste dodania najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním.
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko, a to najneskôr 3 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou.
Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými alebo vyššími parametrami a s rovnakými alebo vyššími vlastnosťami ako sú uvedené v technickej špecifikácií a v technických vlastnostiach opisného formuláru
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. - sadzbu DPH platnú pre SR v čase vyhlásenia zákazky a cenu vrátane DPH ktorá je v čase vyhlásenia zákazky platná v SR. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Za kasárňou 3, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

29.11.2021 08:00 — 15.12.2021 14:00

5,00 kus

845,70

845,70

Požadujeme dodanie tovaru v uvedenom termíne

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

09.11.2021 12:39

15.11.2021 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.11.2021 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 255
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.11.2021 14:28 - Vstupná ponuka 845,70 € Cena bez DPH
11.11.2021 09:34 - Najvýhodnejšia ponuka 600,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS