• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.11.2021 12:31
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2021 12:40
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2021 13:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2021 13:35

Detail zákazky Z202122658

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.11.2021 12:31
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2021 12:40
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2021 13:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2021 13:35

Základné údaje

Z202122658

OF-245544

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6040870

Objednávateľ

00310905

Mesto Partizánske

Nám. SNP 212/4, Partizánske, 95801, SVK

Dodávateľ

17682258

FEREX, s.r.o.

Vodná 23, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodanie 135 ks 110 l zberných nádob na zmesový odpad a 40 ks 1100 l zberných nádob (žiarovo-zinkované) na zmesový odpad

smetné nádoby, zmesový odpad, kontajnery

  • 34928480-6 - Kontajnery a nádoby na odpad a odpadky
  • 44613800-8 - Kontajnery na odpadový materiál

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zberná nádoba na zmesový odpad 110 l
Funkcia
Zabezpečenie zberu zmesového odpadu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zberná nádoba o objeme 110 l na zhromažďovanie zmesového odpadu, musí byť vyrobená z pozinkovaného plechu o hrúbke 1,0 mm. Rúčky, úchyty a ostatné časti budú vyrobené z pozinkovaného plechu o hrúbke 1,3 -1,5 mm. Zberné nádoby budú v spodnej časti vybavené gumovou obručou. Závesy na vyklápanie zbernej nádoby zodpovedajú norme EN 22206 /DIN 6629/. ks 135
 2. Zberná nádoba na zmesový odpad 1100 l
Funkcia
Zabezpečenie zberu zmesového odpadu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zberná nádoba o objeme 1100 l na zhromažďovanie zmesového odpadu. Nádoba musí mať 4 kolieska, z ktorých predné dve sú brzdené. Povrchová úprava zberných nádob bude žiarové zinkovanie. Dno kontajnera bude vybavené zátkou na odtok vody. Uzamykanie je riešené v ramene poklopu. Zberné nádoby zodpovedajú norme EN 840 - 3 /DIN 30700/. ks 40
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktoré bude dohodnuté s víťazným uchádzačom.
Požadovaný termín dodania je do 14.12.2021.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH, DPH, ceny s DPH a bez DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy pre každú položku jednotlivo, zaokrúhlené na dve desatinné miesta.
Objednávateľ požaduje dodanie originálov požadovaného tovaru. Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenia nový, nesmie byť pred dodaním používaný alebo opotrebovaný, či testovaný.
Zmluvné strany vyhlasujú, že za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje: dodanie plnenia s akýmikoľvek vadami, omeškanie s riadnym dodaním predmetu plnenia a predloženie prospektu plnenia, v ktorom ktorákoľvek hodnota akéhokoľvek parametra plnenia bude rozporná s požiadavkami špecifikácie podľa tejto zmluvy, nesplnenie ktorejkoľvek časti osobitných požiadaviek na plnenie.
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN, príp. EN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodený tovar alebo tovar, ktorý nebude dodaný v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky, uvedenej v zmluve. Takýto tovar objednávateľ nebude akceptovať a má právo odstúpiť od zmluvy. Následne objednávateľ vyhotoví negatívnu referenciu.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodený tovar, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vráteného tovaru.
Požaduje sa dodanie tovaru: - s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, s DPH. Prípadne faktúra musí obsahovať vyhlásenie, že zároveň slúži ako dodací list.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku, zaokrúhlené na dve desatinné miesta.
Faktúra vystavená dodávateľom musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle platných právnych predpisov. Faktúra s dodacím listom bude súčasťou zásielky.
Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti, objednávateľ má právo faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie alebo vyhotovenie novej faktúry, v tomto prípade nezačne objednávateľovi plynúť lehota splatnosti, táto začne plynúť až dňom doručenia doplnenej alebo novej správne vyhotovenej faktúry.
Požaduje sa, aby zmluvná cena v sebe zahŕňala: - dopravné náklady, vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia - poistenie prepravy, poistenie pre prípad škody spôsobenej treťou osobou v priestoroch dodávateľa, clo a balenie.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky ani provízie iné ako uvedené v zmluve.
Nedodržiavanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať na podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy a vyhotovenie negatívnej referencie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie SNP 212/4, Partizánske, Partizánske, Trenčiansky, Slovenská republika

20.11.2021 13:00 — 14.12.2021 14:00

175,00 ks

25 101,00

20 917,50

Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy, ktorý musí spĺňať všetky požadované parametre a technickú špecifikáciu uvedenú v opisnom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.11.2021 12:31

18.11.2021 12:40

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.11.2021 12:55

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 511
 5
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.11.2021 11:28 - Vstupná ponuka 25 100,40 € Cena s DPH
18.11.2021 12:07 - Najvýhodnejšia ponuka 24 030,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS