• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.11.2021 11:08
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2021 15:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2021 16:00

Detail zákazky Z202122653

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.11.2021 11:08
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2021 15:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2021 16:00

Základné údaje

Z202122653

OF-245713

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6038380

Objednávateľ

00632783

Centrum sociálnych služieb ORAVA

Medvedzie 136, Tvrdošín, 02744, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

PC Zostava + multifunkčné zariadenie

PC Zostava, multifunkčné zariadenie

  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 30237200-1 - Príslušenstvo počítačov
  • 30231000-7 - Počítačové monitory a konzoly
  • 30237460-1 - Počítačové klávesnice
  • 30237410-6 - Počítačová myš
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30232110-8 - Laserové tlačiarne

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. PC zostava - 6 ks
Funkcia
Počítačové zostavy na zber a vyhodnocovanie údajov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
PC Zostava ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Procesor: s výkonom dávajúcim minimálne skóre 6000 podľa benchmarku PassMark - CPU Mark (http://www.cpubenchmark.net, september 2020)
Operačná pamäť: 8 GB DDR4
Pevný disk: SSD 256 GB
Grafická karta: integrovaná
Optická mechanika: DVD-RW min, 8x
Výstupy: 4 x USB 2.0, 2 x USB 3.0, VGA D-SUB (alebo aj HDMI), Ethernet 10/100/1000 Mbps
Interné rozširujúce sloty: 1 PCI Express 16x, 1 PCI Express 1x, pre prípadné rozšírenie.
USB klávesnica a USB optická myš, 2 tlačidlá, scroll koliesko áno - súčasť výbavy
Monitor: Samsung F24T350 alebo ekvivalent LED podsvietenie, uhlopriečka 24“ (60 cm), rozlíšenie 1920 x 1080 px Full HD, vstup VGA D-SUB a HDMI (podľa výstupu na PC), frekvencia 75 Hz
Formát skrine PC: SFF (Small Form Factor)
Operačný systém: Windows 10 Pro 64-bit Slovak
Microsoft Office 2016 (alebo Office 2019) originál alebo druhotná doživotná elektronická licencia - áno
 2. Multifunkčné zariadenie - 6 ks
Funkcia
Multifunkčné zariadenie na tlač, prefocovanie a skenovanie dokumentov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
HP Laser MFP 135w alebo ekvivalent ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ zariadenia laserové
Farebná tlač nie
Displej áno
USB áno
Wi-Fi áno
Rozlíšenie scannera 600 x 600 DPI
Rozlíšenie tlače 1200 DPI
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Nové doposiaľ nepoužívané PC zostavy a multifunkčné zariadenia
Záručná doba : min 24 mesiacov
PC Zostava dodaná ako celok.
Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť ak Dodávateľ poruší svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo VZP podstatným spôsobom. Za podstatné porušenie zmluvy bude Objednávateľ považovať aj nedodanie predmetu podľa špecifikácie a v dohodnutom množstve, čase a mieste a podľa ostat. Zmluvných špecifikácií.
V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé Plnenie riadne a včas podľa Zmluvy, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 5 % ceny plnenia predmetu zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu Objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v Zmluve, a to najneskôr do 15 dní potom, čo bude Dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Ak bude ponúkaný ekvivalent uvedených tovarov, obstarávateľ vyžaduje skúšobný protokol alebo osvedčenie vydané orgánom posudzovania zhody vykonávajúcim činnosti posudzovania zhody ako dôkaz, že dodaný tovar zodpovedá určenému opisu predmetu zákazky (§ 42, ods. 10 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní).
Ak sa v opisnom formulári a jeho prílohách uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
V prípade ak bude zistené, že tovar nezodpovedá zadanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať.
Operačný systém Windows 10 Pro a Microsoft Office musí byť predinštalovaný výrobcom.
Dodávka je vrátane dopravy na miesto plnenia po telefonickej dohode so zodpovedným pracovníkom
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu
Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť dodávateľovi cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom a doručenej objednávateľovi
Právo fakturovať vzniká dodávateľovi dňom dodania kompletného predmetu zmluvy objednávateľovi. Kompletnosť objednávateľ potvrdí na dodacom liste. Ak čo i len časť predmetu dodávky nespĺňa požadované parametre, nemusí byť prevzatá a dodávka sa považuje za nekompletnú.
Splatnosť faktúry: do 30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Medvedzie 136, Tvrdošín, Tvrdošín, Žilinský, Slovenská republika

29.11.2021 08:00 — 17.12.2021 12:00

1,00 zákazka

5 580,00

4 464,00

Objednávateľ predloží licencie a certifikáty o spôsobilosti výkonu.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.11.2021 11:08

16.11.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.11.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 414
 203
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.11.2021 15:06 - Vstupná ponuka 5 580,00 € Cena s DPH
16.11.2021 08:55 - Najvýhodnejšia ponuka 5 550,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS