• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.11.2021 10:58
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2021 11:50

Detail zákazky Z202122640

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.11.2021 10:58
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2021 11:50

Základné údaje

Z202122640

OF-245568

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6040864

Objednávateľ

36513458

Nemocnica Poprad, a. s.

Banícka 803/28, Poprad, 05845, SVK

Dodávateľ

31373861

Linde Gas s. r. o.

Tuhovská 3, Bratislava, 83106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kyslík medicinálny kvapalný

medicinálne plyny, technické plyny, špeciálne plyny, medicinálny kyslík, nájom zásobovacej stanice

  • 24111500-0 - Lekárske plyny
  • 24100000-5 - Plyny
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 44612000-3 - Kontajnery na skvapalnené plyny

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Medicinálne a technické plyny
Funkcia
Dodávka medicinálnych plynov zo zásobovacej stanice na medicinálny kyslík, nájom stanice, dodávky realizované vrátane dopravy na miesto odberateľa. Plyny dodávané pre účely zdravotníckeho zariadenia s nepretržitou prevádzkou podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Conoxia - kyslík medicinálny kvapalný m3 150000
nájomné zásobník/zásobník na kvapalný medicinálny kyslík  do 6,31 m3 zásobník/y /mesiac 12
nájomné zásobník/zásobník na kvapalný medicinálny kyslík do 11 m3 zásobník/y  /mesiac 12
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávka medicinálnych zo zásobníka na kvapalný medicinálny kyslík (odparovacia stanica) podľa telefonického / písomného/ mailového / faxového objednania a umožniť objednávateľovi užívať zásobníky formou prenájmu.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú 12 mesiacov od uzatvorenia zmluvy, resp. do vyčerpania finančného limitu.
Objednávateľ bude množstvá jednotlivých plynov upresňovať na základe svojich potrieb prostredníctvom e-mailových objednávok, v ktorých bude uvedený požadovaný termín dodania, resp. v prípade nutnej potreby v daný pracovný deň počas lehoty plnenia zmluvy.
Dodané množstvo plynu sa môžu v priebehu doby plnenia zmluvy meniť podľa aktuálnej potreby a spotreby.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v cisternách najneskôr do 3 pracovných dní od potvrdenia objednávky.
Dodávateľ na svoje náklady zaobstará všetky povolenia potrebné na inštaláciu a prevádzku zásobovacieho zariadenia.
Objednávateľ umožní dodávateľovi alebo ním povereným osobám prístup k predmetu nájmu. Dodávateľ má právo na vykonanie prehliadky predmetu nájmu podľa ustanovení vyhl. č. 508/2009. Dodávateľ je povinný vykonať nasledovné práce, ktoré sú potrebné na zabezpečenie chodu zásobovacieho zariadenia:
a) odstránenie všetkých objednávateľom nahlásených vád, pokiaľ ich odstránenie resp. nápravu nie je oprávnený vykonať zaškolený pracovník v zmysle protokolu o zaškolení
b) vykonanie všetkých prác súvisiacich s uvedením zásobovacieho zariadenia do prevádzky a jeho udržiavanie v prevádzkyschopnom stave, ak toto nie je oprávnený vykonať zaškolený pracovník v zmysle protokolu o zaškolení
c) vykonanie pravidelných kontrol zásobovacieho zariadenia minimálne v rozsahu:
c.1) pri každom plnení uskutočnenie vizuálnej kontroly plnenej zásobnej nádrže
c.2) prehliadka a kontrola funkčnosti zásobníkovej stanice v zmysle platných predpisov minimálne raz ročne
d) vykonanie všetkých skúšok stanovených na základe platných právnych predpisov v rámci určených lehôt
e) dodávateľ sa zaväzuje, že počas doby trvania zmluvy zabezpečí opravu zásobovacieho zariadenia do 24 hodín od nahlásenia jeho poruchy, resp. počas pracovných dní zabezpečí do 24 hodín od nahlásenia poruchy náhradné zásobovanie predmetným tovarom
f) dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť potrebnú súčinnosť pre prípad zmeny zásobníkovej stanice a to prípadne aj poskytnutím prenosného zásobníka na medicinálny kyslík.
Objednávateľ bude prevádzkovať zásobovacie zariadenie a vykonávať pravidelné kontrolné opatrenia v rozsahu:
a) objednávateľ sa zaväzuje dodržiavať všetky predpisy potrebné pre bezpečnú prevádzku zásobovacieho zariadenia a to vzhľadom k jeho zatriedeniu ako výhradné technické zariadenie
b) objednávateľ počas trvania nájomného vzťahu zabezpečí odbornú spôsobilosť obslužného personálu podľa platných predpisov
c) objednávateľ má právo manipulovať s armatúrami potrebnými pre príslušný účel použitia na základe poskytnutého návodu na používanie prostredníctvom primerane zaškolených pracovníkov objednávateľa. Akýkoľvek iný zásah do zásobovacieho zariadenia alebo zmena na zásobovacom zariadení, na výkon ktorých nebol pracovník objednávateľa zaškolený v zmysle protokolu, objednávateľ vykoná len po predchádzajúcom písomnom súhlase dodávateľa a odbornej konzultácie s ním.
d) objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu informovať dodávateľa o všetkých funkčných poruchách a poškodeniach. Opravy bude uskutočňovať len zaškolený pracovník objednávateľa alebo poverený pracovník dodávateľa.
e) objednávateľ na základe návodu na používanie zariadenia vypracuje miestny prevádzkový predpis
f) objednávateľ zahrnie zásobovacie zariadenie do svojho požiarneho plánu ak je to potrebné poplachového plánu a plánu na odvrátenie nebezpečenstva
g) objednávateľ prostredníctvom zaškolenej osoby vykoná v zmysle prevádzkového predpisu obhliadku zásobovacieho zariadenia a skontroluje jeho prevádzkyschopnosť
h) objednávateľ zabezpečí aby boli dodržané ochranné pásma (zóny) podľa príslušných predpisov
i) objednávateľ nebude bez predchádzajúceho písomného súhlasu dodávateľa odstavovať existujúce bezpečnostné zariadenia a oznámi dodávateľovi potrebu opráv bez zbytočného odkladu
Požaduje sa v zmysle § 340 b) ods.5 zákona č.513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy.
V prípade, že kupujúci obdržal faktúru, ktorá nezodpovedá požiadavkám daňového dokladu je oprávnený ju obratom vrátiť predávajúcemu za účelom doplnenia alebo vystavenia novej faktúry. Doplnená alebo novo vystavená faktúra je splatná 60 dní od jej nového doručenia.
Objednávateľ neposkytuje na predmet zmluvy preddavky ani zálohy.
V prípade nedodržania termínu lehoty plnenia zmluvy je objednávateľ oprávnený uplatniť u dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z celkovej kúpnej ceny predmetu plnenia denne.
Požaduje sa zaslať mailom položkovitý rozpis podľa predmetu zmluvy: ceny bez DPH, výšku DPH a cenu s DPH, výšku nájmu a poplatkov a to do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie -
objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa -tejto zmluvy a nižšou cenou.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Právny úkon, ktorým budú požiadavky postúpené v rozpore s predchádzajúcou vetou bude neplatný  v zmysle príslušných ustanovení Občianského zákonníka. Prípadný súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Zmluvné strany berú na vedomie, že dĺžnik udelí súhlas s postúpením pohľadávky za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzsjúci písomný súhlas MZ SR.
Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, resp. poskytnutia služby najneskôr do 15 dní odo dňa jeho riadneho dodania, respektíve plnenia, najneskôr však do   piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, resp. poskytnutia služby.
Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, resp. poskytnutia služby do 15 dní v zmysle § 73 Zákona o dani z pridanej hodnoty č. 222/2004 Z.z.
Na vzťahy neupravené touto zmluvou sa použijú ustanovenia obchodného zákonníka.
Názov Upresnenie
Okrem uvedených poplatkov v opisnom formulári si uchádzač nesmie účtovať žiadne ďalšie poplatky za dopravu a nájom. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť: Povolenie na veľkodistribúciu medicinálnych plynov vydané MZSR Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť: doklad o registrácii, resp. rozhodnutie vydané ŠÚKL o registrácii humánneho lieku kyslík kvapalný. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť: potvrdenie uchádzača, že disponuje servisným strediskom a pohotovostnou službou v prípade poruchy na zásobníku pre kvapalný medicinálny kyslík Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Banícka 803/28, Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

12

150 000,00 m3

69 240,00

69 240,00

Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ zašle vlastný návrh plnenia.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.11.2021 10:58

18.11.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.11.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 399
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.11.2021 10:17 - Vstupná ponuka 69 240,00 € Cena bez DPH
12.11.2021 10:17 - Najvýhodnejšia ponuka 69 240,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS