• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.11.2021 09:23
  •    Predkladanie ponúk
    15.11.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.11.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.11.2021 10:50

Detail zákazky Z202122639

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.11.2021 09:23
  •    Predkladanie ponúk
    15.11.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.11.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.11.2021 10:50

Základné údaje

Z202122639

OF-245979

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6035707

Objednávateľ

00397482

Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 2, Nitra, 94976, SVK

Dodávateľ

36022331

NABIMEX, s.r.o.

Borovianska 2488/37, Zvolen, 960 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárska a konferenčná stolička

kancelársky nábytok, kancelárska stolička, konferenčná stolička

  • 39113000-7 - Rôzne sedadlá a stoličky
  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárska stolička na kolieskach
Funkcia
práca v kancelárii
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárska stolička (vizualizácia stoličky v prílohe) ks 1
nosnosť kg 120
počet koliesok ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
nastaviteľná bedrová a hlavová opierka áno s nastavením celkovej výšky a sklonu hlavovej opierky a výšky bedrovej opierky
nastaviteľné 3D podrúčky áno s nastavením výšky s natáčaním do strán
typ čalúnenia látka
typ mechaniky synchrónna mechanika
farba čierna, tmavomodrá alebo tmavo šedá
možnosť aretácie áno
materiál kríža kov
stavenie výšky stoličky pomocou plynového piestu
páčka a skrutka pod sedadlom na nastavenie aretácie a tuhosti áno
typ koliesok univerzálne
 2. Konferenčná stolička
Funkcia
Konferenčná stolička bez koliesok
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nosnosť kg 120
Konferenčná stolička bez koliesok (vizualizácia stoličky v prílohe) ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
pevný oceľový rám odolný proti poškodeniu
sedadlo a operadlo čalúnené tkaninou sa silnou väzbou
huba použitá v sedle je odolná voči poklesu a deformácii
farba čierna
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia preukazujúca splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presného názvu (obchodných značiek)  výrobku do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy.
V prípade omeškania dodávateľa s plnením predmetu zákazky v trvaní viac ako 5 pracovných dní bude Objednávateľ považovať takéto konanie za porušenie povinnosti Dodávateľa podstatným spôsobom, okrem prípadu, ak sa zmluvné strany dohodnú na neskoršom termíne dodania.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trieda Andreja Hlinku 2, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

22.11.2021 09:22 — 30.11.2021 09:22

3,00 ks

250,00

150,00

predlozit vizual/foto k navrhu

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.11.2021 09:23

15.11.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.11.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 242
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.11.2021 08:56 - Vstupná ponuka 250,00 € Cena s DPH
15.11.2021 08:56 - Najvýhodnejšia ponuka 250,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS