• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2021 08:32
  •    Predkladanie ponúk
    29.11.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.11.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.11.2021 10:50

Detail zákazky Z202122635

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2021 08:32
  •    Predkladanie ponúk
    29.11.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.11.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.11.2021 10:50

Základné údaje

Z202122635

OF-243941

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6060707

Objednávateľ

00365327

Univerzitná nemocnica Martin

Kollárova 2, Martin, 03659, SVK

Dodávateľ

31337775

NIMAG, spol. s r.o.

Prievozská 4/B, Bratislava, 821 09, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Monitor vitálnych funkcií a nástenná konzola

monitor, systém monitorovania pacientov

  • 33195100-4 - Monitory
  • 33195000-3 - Systém monitorovania pacientov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Monitor vitálnych funkcií a nástenná konzola
Funkcia
Pacientsky monitor vitálnych funkcií.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Veľkosť uhlopriečky monitora palec 10 12,5
Rozlíšenie displeja px 800x480
Súčasné zobrazenie kriviek počet 4
Prezeranie histórie/ pamäti prístroja (grafické aj numerické trendy všetkých parametrov) hod 48
Voľba rýchleho prístupu počet funkcií 2
Výdrž batérie bez napojenia na elektrickú sieť hod 3
Čas nabíjania akumulátora na 100% batérie hod 7
Rozsah merania respirácie (dospelý pacient) dychov/min 10 - 120
Rozsah monitorovania teploty °C 25-40
Meraných teplôt počet 1
Presnosť merania teploty Δ°C min v rozsahu +/-0,2
Káble + zvody pre EKG počet zvodov 3
Zobrazenie EKG krivky s možnosťou výberu zvodov počet 3/3
Rozsah ST segmentu mm alebo mV +/-2
Rozsah monitorovania pulzu počet/min 30-250
Presnosť merania pulzu Δpočet/min 2
Rozsah monitorovania SpO2 % 40 -99
Rozsah merania sys tlaku (dospelý pacient) mmHg 40 - 270
Rozsah merania dia tlaku (dospelý pacient) mmHg 15 - 210
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Ovládanie v  jazyku v slovenskom alebo v českom
Možnosť tichého a tmavého režimu (stand-by) áno
Možnosť uchytenia prístroja na stenu áno, vrátane nástennej konzoly dodanej zároveň s prístrojom; nástenná konzola s otočným ramenom a otočným a sklopným držiakom monitora, vrátane košíka/ hákov/ iného systému na uchytenie káblov
Prenosný prístroj áno
Ethernetový konektor áno
Analýza ST segmentu samostatne pre všetky zvody áno
Režim merania SPO2 automatický
Meracia metóda NIBP typ: oscilometrická, alebo dvojhadicová
Možnosť pripojenia na centrálnu monitorovaciu stanicu áno
Voľba kontinuálneho merania a tiež frekvencie merania funkcií áno
Odlíšenie grafických a akustických alarmov podľa stupňa závažnosti nameraných hodnôt áno
Možnosť potlačenia alarmu áno
Všetky dostupné aktualizácie softvéru v cene nákupu áno
Základné príslušenstvo 1x sieťový kábel, 1x teplotná rozdvojka (v prípade, že monitor nemá min. 2 priame vstupy pre pripojenie teplotných sond), 1 x teplotná sonda,
Základné príslušenstvo (pokračovanie) 1 x SpO2 silikónový senzor, 1x predĺženie SpO2, 1x hadica a 1x manžeta na meranie neinvazívneho krvného tlaku, 1x EKG kábel (3 príp. 5 zvodový)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa dodať nový, doposiaľ nepoužitý a nerepasovaný tovar.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru na mieste plnenia, vrátane odovzdania dokumentácie.
Vrátane zaškolenia zamestnancov do obsluhy.
Požaduje sa záručná lehota v trvaní minimálne 24 mesiacov. Počas záručnej doby vykoná dodávateľ povinné preventívne prehliadky a kontroly, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a výrobcom pre ponúkané prístroje (minimálne 1 preventívna prehliadka v záručnej dobe). Prehliadky a kontroly sú zahrnuté v cene.
Požaduje sa nástup na servis v pracovných dňoch do 24 hodín od nahlásenia poruchy objednávateľom.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa doručiť e-mailom na adresu objednávateľa v lehote najneskôr do 7 dní od uzavretia zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zmluvy s uvedením jednotkovej ceny v € bez DPH, sadzby DPH, jednotkovej ceny v € s DPH, celkovej ceny v € bez DPH a celkovej ceny v € s DPH. Podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zmluvy bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy.
V zmysle bodu 6.4.6 Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska, spolu s dodávkou predmetu zmluvy dodávateľ dodá objednávateľovi všetky doklady a dokumenty týkajúce sa tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre ich riadne používanie, predovšetkým dodací list, preberací protokol, sprievodnú a technickú dokumentáciu v rozsahu zodpovedajúcemu charakteru predmetu zmluvy, záručný list, kópiu certifikátu respektíve vyhlásenia o zhode ponúkaného tovaru.
Požaduje sa v zmysle § 340 b ods. 5 Zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do pätnástich dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný.
Dodávateľ sa zaväzuje, že bez písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi svoje peňažné pohľadávky, ktoré vzniknú z tejto zmluvy iným tretím osobám. Postúpenie pohľadávky zo strany dodávateľa tretej osobe bez súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci súhlas MZ SR.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kollárova 2, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

07.12.2021 07:00 — 01.02.2022 15:30

1,00 celok

1 975,00

1 975,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požaduje sa predložiť vlastný návrh plnenia zákazky v zmysle článku I. písm. hh) Trhového poriadku Obchodných podmienok elektronického trhoviska, t.j. opis predmetu plnenia, v ktorom dodávateľ ku požiadavkám na technicko-medicínske parametre uvedené v objednávkovom formulári uvedie konkrétne technické parametre ponúkaného predmetu plnenia s uvedením výrobcu, resp. typového označenia predmetu plnenia.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.11.2021 08:32

29.11.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.11.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 356
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.11.2021 09:03 - Vstupná ponuka 1 975,00 € Cena bez DPH
16.11.2021 11:28 - Najvýhodnejšia ponuka 1 968,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS