• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2021 09:31
  •    Predkladanie ponúk
    22.11.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.11.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.11.2021 11:50

Detail zákazky Z202122627

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2021 09:31
  •    Predkladanie ponúk
    22.11.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.11.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.11.2021 11:50

Základné údaje

Z202122627

OF-246049

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6046303

Objednávateľ

31340822

TIPOS, národná lotériová spoločnosť, a.s.

Brečtanová 1, Bratislava, 83007, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodanie darčekových poukážok s univerzálnym využitím

Darčekové poukážky

  • 30199750-2 - Poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodanie darčekových poukážok s univerzálnym využitím
Funkcia
Predmetom zákazky je dodanie darčekových poukážok s univerzálnym využitím - kultúrne a športové podujatia, nákup drogérie, kozmetiky, elektroniky, kníh, oblečenia, obuvi, vzdelávanie, wellness, príp. iné využitie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet darčekových poukážok v nominálnej hodnote každej poukážky 10 EUR ks 1610
Nominálna hodnota ceninovej (darčekovej) poukážky EUR 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Obsah darčekovej poukážky názov Dodávateľa, ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov, rok platnosti
Balenie darčekových poukážok 10 ks / balenie
Doručenie darčekových poukážok sídlo Objednávateľa
Vrátenie nespotrebovaných/nevyužitých darčekových poukážok bezodplatne
Platnosť darčekových poukážok 2021/2022
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Celková cena je cenou maximálnou a obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním darčekových poukážok a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje spätne odkúpiť od Objednávateľa nespotrebované darčekové poukážky. V prípade vrátenia nespotrebovaného počtu darčekových poukážok zo strany Objednávateľa, Dodávateľ nebude Objednávateľovi účtovať žiaden storno poplatok.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po riadnom dodaní darčekových poukážok. Objednávateľ neposkytuje na plnenie žiaden  preddavok ani zálohovú platbu.
Objednávateľ požaduje od Dodávateľa predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu a zoznam zazmluvnených prevádzok  Dodávateľa do 3 (troch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
V konečnej cene zákazky je zahrnutá aj cena darčekovej obálky.
Dodanie poukážok zabezpečí dodávateľ do 48 hodín od doručenia objednávky dodávateľovi
Požaduje sa, aby dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 48 hodín od uzavretia zmluvy doručil (emailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa s uvedením informácií: meno a priezvisko, emailová adresa, telefónne číslo

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

25.11.2021 08:00 — 29.11.2021 14:00

1 610,00 ks

16 100,00

16 100,00

Žiadame predloženie vizuálneho návrhu poukážky, kt. bude dodaný po zazmluvnení zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.11.2021 09:31

22.11.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.11.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 345
 7
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.11.2021 09:40 - Vstupná ponuka 16 100,00 € Cena bez DPH
16.11.2021 15:19 - Najvýhodnejšia ponuka 16 099,98 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS