30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36396222
Aricoma Systems s.r.o.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Sieťové multifunkčné zariadenie s funkciami kopírky – skenera – tlačiarne
Sieťové multifunkčné zariadenie s funkciami kopírky – skenera – tlačiarne
Tovar, Služba
|
1. Sieťové multifunkčné zariadenie s funkciami kopírky – skenera – tlačiarne
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Sieťové multifunkčné zariadenie s funkciami kopírky – skenera – tlačiarne | kus | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Technológia | atramentová tlač s permanentnou tlačovou hlavou |
| Výťažnosť spotrebného materiálu | 20 000 strán A4 CMYK podľa normy ISO/IEC 24711 a 24712 – spotrebný materiál musí byť súčasťou dodávky |
| Formát | A3 |
| Rýchlosť tlače | 24 str. /min., čiernobielo aj farebne |
| Tlač prvej strany | do 6 s |
| Rozlíšenie | 2400 x 1200dpi |
| Pamäť | 3 GB |
| Rozhranie | USB 3.0, Ethernet (10/100/1000Base-TX); WiFi |
| Kapacita vstupných zásobníkov a multifunkčného podávača papiera | 750 + 80 listov pri gramáži 80 g/m² |
| Použiteľná gramáž papiera | 80 g/m² - 250 g/m² |
| Jazyk | PCL5, PCL6, PostScript 3 |
| Typy médií | Bežný papier, obálky, štítky, fólie, etikety |
| Obojstranná tlač | áno, automaticky |
| Rozlíšenie skenovania | 600x600 dpi |
| Kapacita ADF | 50 listov pri gramáži 80 g/m² |
| Rýchlosť skenovania ADF, farebne | 20 str./min |
| Výstupní formáty | JPEG, TIFF, PDF |
| Spotreba energie v režime spánku | Max. 1,5 W |
| Spotreba energie v režime pripravená | Max. 20 W |
| Spotreba energie v režime tlače | Max. 40 W |
| Kompatibilita | Win7/8/10, Win 2008/2012/2016 Server, Mac OS 10, Linux |
| Požadovaná záruka | 36 mesiacov v mieste inštalácie |
| Súčasťou dodávky bude ďalšia, náhradná, kompletná sada originálnych tonerov C,M,Y,K, | áno |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
| Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny na jedno zariadenie |
| Výška konečnej ceny zariadení musí zahŕňať všetky náklady, ktoré s nimi bezprostredne súvisia, najmä balenie, dovoz, inštalácia, zaškolenie, dodanie náhradnej (ďalšej) kompletnej sady originálnych tonerov C,M,Y,K, K -min. 20 000 strán, C,M,Y min.-12 000 strán pre každé zariadenie |
| Požaduje sa predložiť podrobný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy |
| Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť potvrdenie od výrobcu zariadenia, že je držiteľom autorizácie na predaj, inštaláciu a servis ponúkaných zariadení, v lehote 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
| Objednávateľ požaduje predloženie potvrdenia (certifikátu) od výrobcu ponúkaných zariadení, že dodávateľ disponuje vyškoleným personálom, autorizovaným na inštaláciu a servis ponúkaných zariadení. |
| Všetky požadované certifikáty, prospekty a iné dokumenty, ktoré sú vyžadované v týchto osobitných požiadavkách alebo kdekoľvek inde v zmluve (ďalej len "dokumenty"), je dodávateľ povinný mať zabezpečené pred predložením ponuky tak, aby ich vedel predložiť v požadovaných lehotách. |
| Dodávateľ je povinný do 3 (troch) dní od uzatvorenia zmluvy predložiť Objednávateľovi platný certifikát ISO 27 000. |
| V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti dodávateľa zo zmluvy alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie dodávateľa ukáže nepravdivým, má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 20 % z ceny plnenia predmetu zmluvy. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia objednávateľa od zmluvy. Nárok objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý |
| Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vlastný návrh plnenia predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
| Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením výrobcu, obchodného názvu, popisu tovaru, jeho technických parametrov, funkčných charakteristík a príslušenstva, ktorými dodávateľ preukáže splnenie požadovaných minimálnych parametrov predmetu zákazky. |
| Objednávateľ požaduje dodanie nových, nepoužitých, nevybalených zariadení. Zariadenia musia byť originálne, nesmú byť repasované, renovované, vyrobené z použitých alebo náhradných dielov. Zariadenia musia byť dodané v neotvorených baleniach, ktoré sú prelepené originálnou páskou výrobcu zariadenia, s nepoškodenými, neporušenými ochrannými prvkami, schválené výrobcami príslušných zariadení. |
| Záruka na zariadenie sa požaduje v dĺžke 3 rokov, záručný servis bude vykonávaný v mieste inštalácie. |
| Tovar požadujeme dodať v originálnom balení s originálnou dokumentáciou a príslušenstvom. Návod na obsluhu musí byť aj v SK alebo CZ jazyku. |
| Súčasťou dodania predmetu zákazky musia byť aj všetky originálne súčasti nevyhnutné pre štandardný chod a obsluhu stroja (originálne napájacie káble, software, ovládače, kryty, lišty dokumentácia a pod.). |
| Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa vystavenia faktúry. |
| Objednávateľ požaduje aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania zariadenia kontaktnú osobu objednávateľa vopred pred ich dodaním. |
| Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia, a to najneskôr 3 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou. |
| Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia. |
| Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia. |
| Objednávateľ akceptuje funkčný ekvivalent v porovnateľných kategóriách strojov od rôznych výrobcov za podmienky dodržania minimálne stanovených parametrov a hodnôt uvedených v opisnom formulári. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Za kasárňou 3, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
29.11.2021 08:00 — 15.12.2021 14:00
6,00 kus
21 900,00
21 900,00
Požadujeme dodanie tovaru v uvedenom termíne
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
11.11.2021 08:12
19.11.2021 08:15
19.11.2021 08:30
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 15.11.2021 09:19 - Vstupná ponuka | 21 900,00 | € | Cena bez DPH |
| 18.11.2021 11:28 - Najvýhodnejšia ponuka | 21 700,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: