• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.11.2021 08:12
  •    Predkladanie ponúk
    19.11.2021 08:15
  •    Ukončenie zákazky
    19.11.2021 08:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.11.2021 09:05

Detail zákazky Z202122618

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.11.2021 08:12
  •    Predkladanie ponúk
    19.11.2021 08:15
  •    Ukončenie zákazky
    19.11.2021 08:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.11.2021 09:05

Základné údaje

Z202122618

OF-245461

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6043183

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36396222

Aricoma Systems s.r.o.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Sieťové multifunkčné zariadenie s funkciami kopírky – skenera – tlačiarne

Sieťové multifunkčné zariadenie s funkciami kopírky – skenera – tlačiarne

  • 30121100-4 - Fotokopírovacie stroje
  • 30121200-5 - Zariadenia na fotokopírovanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Sieťové multifunkčné zariadenie s funkciami kopírky – skenera – tlačiarne
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Sieťové multifunkčné zariadenie s funkciami kopírky – skenera – tlačiarne kus 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Technológia atramentová tlač s permanentnou tlačovou hlavou
Výťažnosť spotrebného materiálu 20 000 strán A4 CMYK podľa normy ISO/IEC 24711 a 24712 – spotrebný materiál musí byť súčasťou dodávky
Formát A3
Rýchlosť tlače 24 str. /min., čiernobielo aj farebne
Tlač prvej strany do 6 s
Rozlíšenie 2400 x 1200dpi
Pamäť 3 GB
Rozhranie USB 3.0, Ethernet (10/100/1000Base-TX); WiFi
Kapacita vstupných zásobníkov a multifunkčného podávača papiera 750 + 80 listov pri gramáži 80 g/m²
Použiteľná gramáž papiera 80 g/m² - 250 g/m²
Jazyk PCL5, PCL6, PostScript 3
Typy médií Bežný papier, obálky, štítky, fólie, etikety
Obojstranná tlač áno, automaticky
Rozlíšenie skenovania 600x600 dpi
Kapacita ADF 50 listov pri gramáži 80 g/m²
Rýchlosť skenovania ADF, farebne 20 str./min
Výstupní formáty JPEG, TIFF, PDF
Spotreba energie v režime spánku Max. 1,5 W
Spotreba energie v režime pripravená Max. 20 W
Spotreba energie v režime tlače Max. 40 W
Kompatibilita Win7/8/10, Win 2008/2012/2016 Server, Mac OS 10, Linux
Požadovaná záruka 36 mesiacov v mieste inštalácie
Súčasťou dodávky bude ďalšia, náhradná, kompletná sada originálnych tonerov C,M,Y,K, áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny na jedno zariadenie
Výška konečnej ceny zariadení musí zahŕňať všetky náklady, ktoré s nimi bezprostredne súvisia, najmä balenie, dovoz, inštalácia, zaškolenie, dodanie náhradnej (ďalšej) kompletnej sady originálnych tonerov C,M,Y,K, K -min. 20 000 strán, C,M,Y min.-12 000 strán pre každé zariadenie
Požaduje sa predložiť podrobný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť potvrdenie od výrobcu zariadenia, že je držiteľom autorizácie na predaj, inštaláciu a servis ponúkaných zariadení, v lehote 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ požaduje predloženie potvrdenia (certifikátu) od výrobcu ponúkaných zariadení, že dodávateľ disponuje vyškoleným personálom, autorizovaným na inštaláciu a servis ponúkaných zariadení.
Všetky požadované certifikáty, prospekty a iné dokumenty, ktoré sú vyžadované v týchto osobitných požiadavkách alebo kdekoľvek inde v zmluve (ďalej len "dokumenty"), je dodávateľ povinný mať zabezpečené pred predložením ponuky tak, aby ich vedel predložiť v požadovaných lehotách.
Dodávateľ je povinný do 3 (troch) dní od uzatvorenia zmluvy predložiť Objednávateľovi platný certifikát ISO 27 000.
V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti dodávateľa zo zmluvy alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie dodávateľa ukáže nepravdivým, má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 20 % z ceny plnenia predmetu zmluvy. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia objednávateľa od zmluvy. Nárok objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vlastný návrh plnenia predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením výrobcu, obchodného názvu, popisu tovaru, jeho technických parametrov, funkčných charakteristík a príslušenstva, ktorými dodávateľ preukáže splnenie požadovaných minimálnych parametrov predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje dodanie nových, nepoužitých, nevybalených zariadení. Zariadenia musia byť originálne, nesmú byť repasované, renovované, vyrobené z použitých alebo náhradných dielov. Zariadenia musia byť dodané v neotvorených baleniach, ktoré sú prelepené originálnou páskou výrobcu zariadenia, s nepoškodenými, neporušenými ochrannými prvkami, schválené výrobcami príslušných zariadení.
Záruka na zariadenie sa požaduje v dĺžke 3 rokov, záručný servis bude vykonávaný v mieste inštalácie.
Tovar požadujeme dodať v originálnom balení s originálnou dokumentáciou a príslušenstvom. Návod na obsluhu musí byť aj v SK alebo CZ jazyku.
Súčasťou dodania predmetu zákazky musia byť aj všetky originálne súčasti nevyhnutné pre štandardný chod a obsluhu stroja (originálne napájacie káble, software, ovládače, kryty, lišty dokumentácia a pod.).
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa vystavenia faktúry.
Objednávateľ požaduje aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania zariadenia kontaktnú osobu objednávateľa vopred pred ich dodaním.
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia, a to najneskôr 3 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia.
Objednávateľ akceptuje funkčný ekvivalent v porovnateľných kategóriách strojov od rôznych výrobcov za podmienky dodržania minimálne stanovených parametrov a hodnôt uvedených v opisnom formulári.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Za kasárňou 3, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

29.11.2021 08:00 — 15.12.2021 14:00

6,00 kus

21 900,00

21 900,00

Požadujeme dodanie tovaru v uvedenom termíne

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.11.2021 08:12

19.11.2021 08:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.11.2021 08:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 323
 13
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.11.2021 09:19 - Vstupná ponuka 21 900,00 € Cena bez DPH
18.11.2021 11:28 - Najvýhodnejšia ponuka 21 700,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS