36038351
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK
30229138
KRPA Slovakia spol. s r.o.
Hrabové 299, Bytča, 01401, SVK
Tlačiarenská termo páska.
páska termotransferová, príslušenstvo pre tlačiarne,
Tovar, Služba
1. Tlačiarenská termo páska.
|
|
---|---|
Funkcia |
Páska termotransferová. |
Spôsob použitia: pre tlač lístkov, určená pre prenosnú mobilnú tlačiareň. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks/kotúč | 9000 | ||
šírka | mm | 101,6 | ||
dĺžka | m | 31,7 | ||
priemer kotúča | mm | 57,15 | ||
vnútorný priemer dutinky kotúča | mm | 19 | ||
hrúbka papiera | mikrón | 60 | ||
prevádzková teplota | stupne celzia | -5 | +49 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
pre tlačiarne | kompatibilná s tlačiarňou Zebra ZQ520 |
kvalita pásky | kontinuálny pás, biela farba, termocitlivý papier s 10 ročnou archiváciou, povrchová úprava - matná, bez lepidla, použitie v interiéri aj exteriéri, "BPA FREE" |
potlač | garancia trvanlivosti potlače - min. 10 rokov, trvanlivosť materiálu - min. 6 mesiacov pri teplotách od 18C do 28C. |
Názov |
1. Tovar bude dodaný vrátane balenia, dopravy a všetkých nákladov spojených s dodaním, a to na základe čiastkových objednávok /aj e-mailom/ do 7 dní od doručenia objednávky, na miesto dodania t.j. do obchodnej prevádzky Objednávateľa, |
2. Dodávaný tovar, spotrebný materiál musí byť nový, nepoužívaný, nerepasovaný a neprebaľovaný, |
3. V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa pri nedodaní spotrebného materiálu v zmysle špecifikácie predmetu zákazky, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 10 % z hodnoty zákazky, a to z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru, |
4. Dodávateľ je oprávnený písomne požiadať o vykonanie úhrady faktúry pred uplynutím lehoty splatnosti. V prípade, že je žiadosť schválená, vykoná objednávateľ úhradu, pričom predávajúci zároveň súhlasí s poskytnutím skonta vo výške: a) za úhradu od 5 do 30 dní pred uplynutím lehoty splatnosti - skonto vo výške 1% z fakturovanej ceny bez DPH. Pokračovanie textu: |
Dodávateľ zároveň súhlasí, že zo strany Objednávateľa bude už úhrada ponížená o alikvotnú výšku skonta, t.j. bude vykonaný zápočet. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje bezodkladne vystaviť a poslať Objednávateľovi doklad o vyčíslení skonta - finančného bonusu. Pri poskytnutí zľavy z pôvodnej ceny po vzniku daňovej povinnosti formou finančného bonusu, tzv. skonta obidve zmluvné strany súhlasia s postupom v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH , § 25, ods. (6), t.j. Dodávateľ vyhotoví v súvislosti s DPH len nedaňový doklad - tzv. finančný dobropis, za účelom finančného vyrovnania uplatnenej zľavy, |
5. Objednávateľ požaduje splatnosť faktúr 30 dní odo dňa ich doručenia, |
6. Dodávateľ nemá nárok na vyčerpanie celej Rámcovej dohody, |
7. Ak Dodávateľ v momente uzatvorenia Zmluvy nemá v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod, Objednávateľ bude považovať uzavretú Zmluvu za neplatnú. Uvedené vyplýva pre Dodávateľa, ktorý spĺňa zákonnú definíciu partnera verejného sektora v zmysle § 2 ods. 1 písm. a) a zároveň spĺňa podmienku finančného limitu pre poskytnutie plnenia zo Zmluvy podľa § 2 ods. 2 a 3 zákona č. 315/2016 Z.z., |
8. Miestom dodania predmetu plnenia je pracovisko obchodnej prevádzky Objednávateľa s osobitným kontrolovaným vstupom. Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu alebo vjazdu do stráženého areálu a akceptovať s tým spojené časové zdržanie. |
9. Dodávateľ je oprávnený postúpiť pohľadávky a iné práva vyplývajúce z tejto Zmluvy voči Objednávateľovi len po ich predchádzajúcom písomnom súhlase, |
10. Túto Rámcovú dohodu je možné predčasne zrušiť aj písomnou dohodou zmluvných strán, |
11. Rámcovú dohodu možno ukončiť výpoveďou zo strany Objednávateľa aj bez uvedenia dôvodu, pričom výpovedná lehota sa stanovuje na 15 dní, a začne plynúť nasledujúcim dňom po dni doručenia výpovede Dodávateľovi, |
12. Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh plnenia zákazky ako súčasť svojej Kontraktačnej ponuky, |
13. Dodávateľ predloží súhrnný návrh plnenia na celý predmet zákazky vo forme podrobnej špecifikácie jednotlivých položiek predmetu zákazky v rozsahu objednávateľom zadaných technických vlastností, spolu s uvedením výrobcu, obchodného názvu alebo typu ponúkaného tovaru. Vlastný návrh plnenia musí spĺňať všetky Objednávateľom zadané technické vlastnosti predmetu zákazky, t.z., že Dodávateľ nemôže ponúknuť horšie parametre ako parametre požadované Objednávateľom, |
14. Nedodanie tovaru v súlade s technickou špecifikáciou predmetu tejto Rámcovej dohody a nesplnenie vyššie uvedených požiadaviek sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom Objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle podmienok OPET. |
Mičinská cesta 33, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
12
9 000,00 ks
30 690,00
30 690,00
Objednávateľ požaduje predloženie materiálového listu podľa špecifikácie a podmienok uvedených v objednávkovom formulári.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
15.11.2021 09:49
23.11.2021 09:00
23.11.2021 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.11.2021 07:38 - Vstupná ponuka | 24 750,00 | € | Cena bez DPH |
23.11.2021 07:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 24 750,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: