• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.11.2021 12:52
  •    Predkladanie ponúk
    19.11.2021 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    19.11.2021 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.11.2021 11:20

Detail zákazky Z202122612

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.11.2021 12:52
  •    Predkladanie ponúk
    19.11.2021 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    19.11.2021 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.11.2021 11:20

Základné údaje

Z202122612

OF-245703

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6043203

Objednávateľ

31936415

Ústredná vojenská nemocnica SNP Ružomberok - FN

Gen. Miloša Vesela 21, Ružomberok, 03426, SVK

Dodávateľ

31585370

SHP a.s.

Červenej armády 1191, Turčianske Teplice, 03901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vajcia

Vajcia

  • 03142500-3 - Vajcia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vajcia
Funkcia
Vajcia na varenie a prípravu jedál.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vajcia slepačie kvality "A", veľkosť L ks 75 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kvalita "A" Áno
Veľkosť L Áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Počas zmluvného vzťahu je dodávateľ povinný dodávať ten istý tovar, v rovnakej kvalite.
Každá zo zmluvných strán sa zaväzuje, že neprevedie nijaké práva a povinnosti / záväzky / vyplývajúce z tejto zmluvy, resp. ich časť na iný subjekt, neprijme ručenie, nevloží akúkoľvek pohľadávku alebo jej právo z tejto zmluvy ako vklad do obchodnej spoločnosti, nezriadi na akúkoľvek pohľadávku záložné právo alebo iné právo tretej osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. V prípade porušenia tejto povinnosti sa bude považovať takýto úkon za neplatný právny úkon.
V prípade porušenia tejto povinnosti dodávateľom, je druhá zmluvná strana oprávnená od zmluvy odstúpiť a to s účinnosťou ku dňu, keď bolo písomné oznámenie o odstúpení od zmluvy doručené druhej zmluvnej strane, a tým nie je dotknuté právo na náhradu škody.
Predávajúci sa zaväzuje kupujúcemu dodávať priebežne počas 12 mesiacov podľa potreby predmet zmluvy formou operatívnych objednávok, t. j. zmluva sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov od účinnosti tejto zmluvy.
V prípade, že kupujúci dostane akciové ponuky od iných firiem, respekt. dodávateľov na tovary, ktoré sú predmetom tejto zmluvy počas platnosti zmluvy v cenových reláciách, resp. v jednotkových cenách nižších min. o 5% ako dohodnutých v tejto zmluve, vyzve kupujúci predávajúceho, aby ceny predmetných tovarov znížil na minimálne ceny uvedené v akciových ponukách. Ak predávajúci na túto výzvu nebude reagovať v požadovanom termíne alebo odmietne dotknuté ceny tovarov upraviť, má kupujúci právo objednať tento tovar z akciovej ponuky a nebude sa to považovať za porušenie zmluvy.
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru: do oddelenia výživy a stravovania ( závodná kuchyňa) nachádzajúcej sa v objekte objednávateľa v pracovných dňoch : v pondelok a piatok v čase od 06:30 hod do 14:00 hod.
Splatnosť faktúr 60 dní.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ul. gen. M. Vesela 21, 034 26 Ružomberok, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

30.11.2021 00:00 — 30.11.2022 00:00

1,00 balík

6 750,00

6 750,00

Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní. Uchádzač predloží rozpis jednotkových cien na konečnú sumu zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.11.2021 12:52

19.11.2021 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.11.2021 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 164
 13
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.11.2021 13:23 - Vstupná ponuka 6 750,00 € Cena bez DPH
19.11.2021 08:56 - Najvýhodnejšia ponuka 6 749,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS