• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.11.2021 08:32
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2021 09:50

Detail zákazky Z202122599

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.11.2021 08:32
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2021 09:50

Základné údaje

Z202122599

OF-244986

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6040846

Objednávateľ

36603350

Východoslovenský onkologický ústav, a.s.

Rastislavova 43, Košice, 04191, SVK

Dodávateľ

35869429

Eurolab Lambda a.s.

T. Milkina 2, Trnava, 91701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Analyzátor na rýchlu PCR diagnostiku ochorenia COVID-19

prístroj, PCR, POCT, real time, test

  • 38951000-6 - Zariadenie na polymerázovú reťazovú reakciu (PCR) v reálnom čase
  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 51430000-5 - Inštalácia laboratórnych zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. POCT PCR prístroj vrátane testov
Funkcia
Pre vyšetrovanie nukleových kyselín v reálnom čase navrhnutá pre požiadavky STATIMového testovania v nemocničnom prostredí v mieste starostlivosti o pacientov (POC), na lôžkových oddeleniach ústavu, v prijímacích ambulanciách.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plne automatizovaný prenosný mPOC real time PCR systém ks 1
Test na detekciu SARS CoV 2 ks 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Prístroj na rýchlu detekciu špecifickej nukleovej kyseliny vírusu SARS CoV2. áno
Prístroj určený na detekciu všetkých mutácií vrátane Delta variantu (detekcia nevariabilných častí vírusu, ktoré sú stabilné). áno
Prístroj schopný prevádzky 24 hodín/ 7 dní v týždni. áno
Plne automatizovaný prenosný mPOC (molekulárny Point of Care) real time PCR systém. áno
Prístroj vhodný najmä do nemocničného prostredia mimo laboratória do ambulancií, nemocničných oddelení, prípadne na kliniky. áno
Systém podporuje integrovanú automatickú purifikáciu vzorky, amplifikáciu nukleovej kyseliny, detekciu cieľovej sekvencie v biologických vzorkách ľudí, s automatickou interpretáciou výsledku zdravotníckemu personálu pre rýchlu STATIM diagnostiku. áno
Jednoduché použitie prístroja pre personál bez laboratórnej praxe. áno
Uzavretý systém bez potreby manuálnej prípravy reagencií. áno
Integrovaný PC, čítačka čiarových kódov. áno
Technológia, ktorá podporuje rýchlu simultánnu diferenciálnu diagnostiku kombinovaným testom minimálne SARS-CoV-2/chrípka A/B s CE-IVD certifikátom na podporu urgentného manažmentu pacienta, rozhodnutí o liečbe či karanténe. áno
Výsledok v čase: doba analýzy vzorky. áno
Prístroj podporuje prepojiteľnosť a nahrávanie výsledkov do LIS systému. áno
Zobrazeine výsledkov - meno, priezvisko, dátum, čas, vrátane CT hodnôt. áno
Detekcia vírusu SARS-CoV2 z nazálnych a nazofaryngeálnych výterov. áno
Test na detekciu SARS-CoV2: minimálna citlivosť detekcie vírusovej nálože. áno
Vyžaduje sa detekcia minimálne 2 génov SARS-CoV2 vrátane génu nukleokapsidového proteínu špecifického pre SARS-CoV2. áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom tejto Rámcovej dohody (ďalej len "Zmluva") je záväzok Dodávateľa dodať Objednávateľovi uvedený prístroj vrátane PCR testov a záväzok Objednávateľa prevziať tieto položky a zaplatiť dojednanú kúpnu cenu, a to všetko za podmienok uvedených v tejto Zmluve.
Dodávaný predmet Zmluvy musí byť nový, nepoužitý. Súčasťou predmetu Zmluvy je aj doprava tovaru na miesto plnenia, inštalácia prístroja a zaškolenie personálu v mieste plnenia.
Požaduje sa dodanie prístroja do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvného vzťahu. Dodávanie testov do prístroja (ďalej len "tovar") bude závisieť od priebežných potrieb Objednávateľa v závislosti na spotrebe. Vzhľadom na to, že množstvá merných jednotiek (MJ) tovaru uvedené v Technickej špecifikácii tovaru sú predpokladané množstvá MJ, vyhradzuje si Objednávateľ právo považovať tieto množstvá MJ tovaru za nezáväzné a skutočne odobraté množstvo bude závisieť výlučne od aktuálnych potrieb Objednávateľa.
Tovar podľa tejto Zmluvy bude dodávaný na základe priebežných písomných objednávok Objednávateľa, vrátane objednávok zaslaných faxom alebo e-mailom alebo prostredníctvom elektronického objednávkového systému Dodávateľa. Tovar bude v jednotlivých objednávkach v súlade s požiadavkami Objednávateľa špecifikovaný čo do množstva a druhu uvedením typu (názvu) tovaru, veľkosti a počtom kusov, ktoré majú byť dodané. V každej objednávke Objednávateľ uvedie aj označenie pracoviska alebo pracovísk Objednávateľa, na ktoré má byť tovar dodaný.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, 12 mesiacov odo dňa jej účinnosti, resp. na dobu do vyčerpania finančného limitu použitého postupu verejného obstarávania vo výške uvedenej po uzatvorení tejto Zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom elektronického trhoviska EUR (s DPH).
Kúpna cena tovaru je stanovená ako jednotkové ceny za merné jednotky tovaru v eurách, ktoré budú uvedené v podrobnom aktualizovanom rozpočte. V kúpnych cenách uvedených v podrobnom aktualizovanom rozpočte je zahrnutá DPH, prípadne clo, náklady na dopravu a iné, ak nie je v tejto zmluve dohodnuté inak.
Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť informáciu o kontaktnej osobe - zástupcu Dodávateľa, ktorá bude konať v jeho mene v rozsahu - meno, priezvisko, rozsah oprávnenia - plnomocenstvo, kontaktné údaje na poverenú osobu a to najneskôr do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť  Certifikát CE, prehlásenie o zhode a manuál v slovenskom resp. českom jazyku do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
V prípade poruchy prístroja požaduje Objednávateľ dodanie náhradného prístroja bezodkladne - do 48 hodín od nahlásenia poruchy.
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušnú daňový úrad.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Dodávateľ je povinný pri dodaní tovaru doručiť dodací list, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí Cenu za MJ v € bez DPH príslušnej položky, sadzbu DPH, Cenu za MJ v € s DPH príslušnej položky, a to fyzicky spolu s tovarom a zároveň elektronicky v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF na e-mailovú adresu uvedenú v objednávkovom formulári v deň dodania tovaru.
Dodávateľ je povinný dodať tovar do štrnásť (14) pracovných dní odo dňa doručenia objednávky Objednávateľa. Dodávateľ musí bez meškania oznámiť Objednávateľovi vznik akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje dodávku tovaru a má za následok predĺženie dohodnutej lehoty dodania.
V prípade nedodržania dodacej lehoty Dodávateľom má Objednávateľ právo na uplatnenie zmluvnej pokuty voči Dodávateľovi vo výške 0,05 % z ceny nedodaného, resp. neskoro dodaného tovaru za každý aj začatý deň omeškania. Týmto nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu vzniknutej škody.
Opakované omeškanie Dodávateľa s dodaním tovaru sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy.
Dodávku tovaru požadujeme realizovať v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 14:00 hod.
Dodací termín dodania tovaru začína plynúť Dodávateľovi odo dňa písomného doručenia "Objednávky" zo strany Objednávateľa. Pod písomným doručením sa rozumie aj e-mailová "Objednávka", pričom pri doručovaní "Objednávky" e-mailom, sa písomnosť považuje za doručenú okamihom jej prijatia Dodávateľom, ak Dodávateľ v lehote 2 dní odo dňa jej prijatia neoznámi Objednávateľovi existenciu prekážok, ktoré bránia alebo sťažujú dodávku tovaru a majú za následok predĺženie dohodnutej lehoty dodania.
Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku/y/ medzi zmluvnými stranami nie je možné postúpiť inému, iba za predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Právny úkon, ktorým dôjde k postúpeniu pohľadávky v rozpore s touto dohodu zmluvných strán, je neplatný. Súhlas objednávateľa/kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
V prípade,ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol,resp. ešte stále poskytuje,pričom rozdiel medzi nižšou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskyt. cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodanie tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dodaní tovaru. Prílohou faktúr musí byť potvrdený dodací list.
Ak predložená faktúra neobsahuje všetky dohodnuté náležitosti, má Objednávateľ právo vrátiť ju Dodávateľovi na opravu alebo doplnenie. V takom prípade začína plynúť nová lehota splatnosti momentom doručenia faktúry so všetkými dohodnutými náležitosťami.
Daňové doklady bude dodávateľ zasielať elektronicky na adresu objednávateľa.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou tovaru a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu Zmluvy.
Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky, záväzku vyplývajúceho z plnenia tejto zmluvy zo stany dodávateľa bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa.
Názov Upresnenie
Bezplatný záručný servis min. 24 mesiacov odo dňa uvedenia prístroja do prevádzky, vrátane priehliadok zdarma, min. podľa odporučení výrobcu a techn. noriem v EU počas záruky

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota Detekcia vírusu SARS-CoV2 z nazálnych a nazofaryngeálnych výterov. áno
Navrhnutá hodnota Detekcia vírusu SARS-CoV2 z nasálnych alebo nazofaryngeálnych výberov áno

nakoľko aktuálna formulácia vylučuje zo súťaže väčšinu POCT systémov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

12

1,00 zostava

33 819,40

33 819,40

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

V prípade ak uchádzač predkladá vlastný návrh riešenia, je povinný predložiť dokumenty, ktorými preukáže technické parametre, špecifikácie a vlastnosti porovnateľné s parametrami v zadaní zákazky. Navrhovaná technická špecifikácia musí preukázať minimálne rovnakú alebo vyššiu kvalitu.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.11.2021 08:32

18.11.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.11.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 701
 7
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.11.2021 19:05 - Vstupná ponuka 33 819,40 € Cena bez DPH
15.11.2021 16:35 - Najvýhodnejšia ponuka 26 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS