30416094
Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky
Námestie slobody č. 6, Bratislava, 81005, SVK
04885414
Forscope a.s.
Lidická 960/81, Veveří, Brno, 60200, CZE
Licencie Microsoft SharePoint Server 2019 a Microsoft Exchange Server 2019 Standard
Licencia
Tovar, Služba
1. Licencie Microsoft SharePoint Server 2019 a Microsoft Exchange Server 2019 Standard
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Microsoft® SharePoint Server 2019 Government OLP 1 License (alebo ekvivalent) | ks | 4 | ||
Microsoft® Exchange Server Standard 2019 Government OLP 1 License (alebo ekvivalent) | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Verzia | OLP (multilicencia) |
Stav | Originálna licencia |
Platnosť | Softvér je požadovaný ako trvalý, bez časového a územného obmedzenia |
Softvér | a) licencia nie je viazaná so zakúpením zariadenia, na ktorom bude nainštalovaná – licencia je prenosná; b) s právom prechodu na staršiu verziu |
OEM | neakceptuje sa verzia OEM |
Cena | Určená pre verejnú správu |
Poskytnutie inštalačných súborov | a) na pevnom nosiči údajov, alebo b) licenčným kľúčom prostredníctvom portálu (možnosť hromadnej inštalácie) |
Záruka | Na softvér 24 mesiacov v sídle objednávateľa |
Názov |
I. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
I.1 Dodanie softvéru vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, priamo kontaktnej osobe objednávateľa, ktorá je v mene objednávateľa oprávnená riadne dodaný softvérprevziať. |
I.2 Dodávateľ do troch pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predloží: |
I.2.1 Zoznam, v ktorom uvedie údaje kontaktných osôb (meno, priezvisko, telefón, e-mail, adresu) pre realizáciu predmetu zmluvy. |
I.2.2 Položkovitý rozpočet podľa predloženej technickej špecifikácie, v ktorom pre jednotlivé položky uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV. Zmluvná cena. |
I.3 Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy a Osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zmluvy. |
I.4 Objednávateľ požaduje dodať softvér, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
I.4 Dodávateľ je povinný informovať objednávateľa bez zbytočného odkladu o skutočnosti, že bude v omeškaní s poskytnutím plnenia. |
I.4 Dodávateľ je povinný informovať objednávateľa bez zbytočného odkladu o skutočnosti, že bude v omeškaní s poskytnutím plnenia. |
I.5 Konkrétny výrobok je uvedený ako príklad kvality. Objednávateľ pripúšťa ekvivalentné riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. Poskytovateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného riešenia spĺňajúce technické vlastnosti uvedené vo Funkčnej, technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
I.6 Dodanie softvéru do jedného mesiaca odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. Dodanie softvéru sa uskutoční v pracovný deň od 09:00 hod. do 14:00 hod. Dodávateľ je povinný oznámiť emailom kontaktnej osobe objednávateľa deň a čas dodania softvéru 5 dní vopred. |
I.7 Objednávateľ požaduje dodať nový alebo použitý softvér. |
II. CENA |
II.1 Celková zmluvná cena zohľadňuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zmluvy, vrátane dopravy. |
II.2 Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do zmluvnej ceny. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
II.3 V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytnutie služby o hodnotu DPH. |
III. FAKTURÁCIA |
III.1 Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktnej osobe objednávateľa písomne oznámiť identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy ako aj číslo účtu dodávateľa, na ktorý bude poukázaná suma za plnenie tejto zmluvy. |
III.2 Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny za predmet plnenia bude faktúra vystavená dodávateľom. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu zmluvy po podpise preberacieho protokolu alebo dodacieho listu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
III.3 Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH (ďalej len "zákon o DPH") v znení neskorších predpisov, ako aj číslo tejto zmluvy. V prípade nesplnenia náležitostí v súlade so zákonom o DPH objednávateľ faktúru vráti dodávateľovi a lehota splatnosti začína plynúť dňom doručenia opravenej faktúry. |
III.4 Splatnosť faktúry za riadne poskytnutú službu je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Fakturovaná suma za úhradu bude vypočítaná na základe skutočne dodaného softvéru a jednotkové ceny s DPH podľa jednotlivých položiek technickej špecifikácie a v požadovanej kvalite. Objednávateľ neposkytuje . |
III.5 Miestom doručenia faktúry v listinnej podobe je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky, objednávateľ oznámi dodávateľovi do troch pracovných dní odo dňa účinnosti tejto rámcovej dohody. |
III.6 Dodávateľ sa zaväzuje poslať, vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou zaslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
III.7 Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a softvér bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení rámcovej dohody fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
III.8 Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení rámcovej dohody fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
IV. PORUŠENIE ZMLUVY |
IV.1 Za nedodržanie požiadaviek objednávateľa, t. j. za porušenie zmluvných povinností dodávateľa špecifikovaných v bodoch I.2, I.5, I.6, III.1 môže objednávateľ požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu až do výšky 1 000 (slovom: tisíc) Eur, a to za každé porušenie zmluvnej povinnosti jednotlivo a v závislosti od výšky škody, ktorá porušením povinností dodávateľa objednávateľovi vznikne. |
IV.2 Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi, a to na bankový účet objednávateľa uvedený vo výzve. |
IV.3 V prípade neodstrániteľnej vady plnenia je dodávateľ povinný dodať objednávateľovi do 72 hodín odo dňa oznámenia vád nové plnenie bez vád, v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou a osobitnými požiadavkami na plnenie tejto zmluvy. Nesplnenie tejto povinnosti je považované za podstatné porušenie zmluvy. |
IV.4 Účelom zmluvnej pokuty podľa bodu IV.1 Osobitných požiadaviek na plnenie je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti odstúpenia od zmluvy ako aj v dôsledku potreby opakovania obstarávania predmetu zmluvy vrátane všetkých pridružených procesov z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú to nie je možné predmet zmluvy dodať alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky. |
IV.5 Zmluvná pokuta podľa bodu IV.1 Osobitných požiadaviek na plnenie sa nežiada, ak ide o preklep alebo o zjavný omyl v písaní alebo počítaní, alebo o preukázateľne neúmyselné konania, príp. ak je veľmi pravdepodobné, že sa jedná o ojedinelý prípad prehliadnutia, alebo nepresnosti, čo posúdi objednávateľ. |
IV.6 V prípade predčasného ukončenia zmluvy zo strany dodávateľa z dôvodu nemožnosti a/alebo neschopnosti plniť predmet zmluvy, má objednávateľ právo na zmluvnú pokutu vo výške 10% hodnoty zmluvy, pričom právo na náhradu škody tým nie je dotknuté. |
IV.7 V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu podstatného porušenia povinnosti dodávateľom, objednávateľ vyhotoví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS ako aj v „Informačnom systéme zber údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ uvedie, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinnosti dodávateľom. |
IV.8 Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o verejnom obstarávaní“) oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
IV.9 Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje tiež ak dodávateľ poskytuje tovar alebo službu v rozpore s požadovanou funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy, alebo tovar alebo službu neposkytne vôbec. |
IV.10 Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje tiež ak je dodávateľ v omeškaní, tzn. neplní riadne a včas svoje záväzky vyplývajúce mu z tejto zmluvy a podľa požiadaviek objednávateľa. |
V. ĎALŠIE USTANOVENIA |
V.1 Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle § 19 zákona o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon o verejnom obstarávaní“) alebo pri podstatnom porušení zmluvy alebo v prípadoch uvedených v týchto osobitných požiadavkách na plnenie alebo na základe dôvodov uvedených v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska platných ku dňu uzavretia zmluvy. |
V.2 Dodávateľ má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora, ak sú splnené podmienky podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Nesplnenie tejto povinnosti podľa § 19 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní môže mať za následok odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa. |
V.3 Objednávateľ je oprávnený si všetko skontrolovať a v prípade dodania/poskytnutia iného tovaru alebo služby podľa tejto zmluvy, neprevziať tovar alebo službu. |
V.4 Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
V. 5 Podmienky v prípade dodania použitého softvéru: |
V. 5. 1 Dodávateľ dodá označenie prvého nadobúdateľa softvéru a taktiež číslo zmluvy, pod ktorou bol softvér nadobudnutý. |
V. 5. 2 Dodávateľ dodá úplný reťazec vlastníkov softvéru. |
V. 5. 3 Dodávateľ dodá potvrdenie o odinštalácii od každého z predchádzajúcich vlastníkov. |
Slovenská republika
20.11.2021 23:59 — 20.12.2021 23:59
1,00 projekt
38 072,76
31 727,30
Žiadame uviesť ku každej položke: - platnosť licencií od-do, - stav predložených licencií, - dĺžka záruky
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.11.2021 10:36
19.11.2021 12:00
19.11.2021 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.11.2021 13:18 - Vstupná ponuka | 38 072,28 | € | Cena s DPH |
18.11.2021 13:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 38 071,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: