• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.11.2021 10:36
  •    Predkladanie ponúk
    19.11.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.11.2021 12:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.11.2021 13:05

Detail zákazky Z202122588

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.11.2021 10:36
  •    Predkladanie ponúk
    19.11.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.11.2021 12:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.11.2021 13:05

Základné údaje

Z202122588

OF-245907

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6043225

Objednávateľ

30416094

Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky

Námestie slobody č. 6, Bratislava, 81005, SVK

Dodávateľ

04885414

Forscope a.s.

Lidická 960/81, Veveří, Brno, 60200, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Licencie Microsoft SharePoint Server 2019 a Microsoft Exchange Server 2019 Standard

Licencia

  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy
  • 48600000-4 - Databázový a operačný softvérový balík
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Licencie Microsoft SharePoint Server 2019 a Microsoft Exchange Server 2019 Standard
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Microsoft® SharePoint Server 2019 Government OLP 1 License (alebo ekvivalent) ks 4
Microsoft® Exchange Server Standard 2019 Government OLP 1 License (alebo ekvivalent) ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Verzia OLP (multilicencia)
Stav Originálna licencia
Platnosť Softvér je požadovaný ako trvalý, bez časového a územného obmedzenia
Softvér a) licencia nie je viazaná so zakúpením zariadenia, na ktorom bude nainštalovaná – licencia je prenosná;              b) s právom prechodu na staršiu verziu
OEM neakceptuje sa verzia OEM
Cena Určená pre verejnú správu
Poskytnutie inštalačných súborov a) na pevnom nosiči údajov, alebo b) licenčným kľúčom prostredníctvom portálu (možnosť hromadnej inštalácie)
Záruka Na softvér 24 mesiacov v sídle objednávateľa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY
I.1 Dodanie softvéru vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, priamo kontaktnej osobe objednávateľa, ktorá je v mene objednávateľa oprávnená riadne dodaný softvérprevziať.
I.2 Dodávateľ do troch pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predloží:
I.2.1 Zoznam, v ktorom uvedie údaje kontaktných osôb (meno, priezvisko, telefón, e-mail, adresu) pre realizáciu predmetu zmluvy.
I.2.2 Položkovitý rozpočet podľa predloženej technickej špecifikácie, v ktorom pre jednotlivé položky uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV. Zmluvná cena.
I.3 Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy a Osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zmluvy.
I.4 Objednávateľ požaduje dodať softvér, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
I.4 Dodávateľ je povinný informovať objednávateľa bez zbytočného odkladu o skutočnosti, že bude v omeškaní s poskytnutím plnenia.
I.4 Dodávateľ je povinný informovať objednávateľa bez zbytočného odkladu o skutočnosti, že bude v omeškaní s poskytnutím plnenia.
I.5 Konkrétny výrobok je uvedený ako príklad kvality. Objednávateľ pripúšťa ekvivalentné riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. Poskytovateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného riešenia spĺňajúce technické vlastnosti uvedené vo Funkčnej, technickej špecifikácii predmetu zákazky.
I.6 Dodanie softvéru do jedného mesiaca odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. Dodanie softvéru sa uskutoční v pracovný deň od 09:00 hod. do 14:00 hod. Dodávateľ je povinný oznámiť emailom kontaktnej osobe objednávateľa deň a čas dodania softvéru 5 dní vopred.
I.7 Objednávateľ požaduje dodať nový alebo použitý softvér.
II. CENA
II.1 Celková zmluvná cena zohľadňuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zmluvy, vrátane dopravy.
II.2 Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do zmluvnej ceny. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk.
II.3 V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytnutie služby o hodnotu DPH.
III. FAKTURÁCIA
III.1 Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktnej osobe objednávateľa písomne oznámiť identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy ako aj číslo účtu dodávateľa, na ktorý bude poukázaná suma za plnenie tejto zmluvy.
III.2 Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny za predmet plnenia bude faktúra vystavená dodávateľom. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu zmluvy po podpise preberacieho protokolu alebo dodacieho listu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán.
III.3 Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH (ďalej len "zákon o DPH") v znení neskorších predpisov, ako aj číslo tejto zmluvy. V prípade nesplnenia náležitostí v súlade so zákonom o DPH objednávateľ faktúru vráti dodávateľovi a lehota splatnosti začína plynúť dňom doručenia opravenej faktúry.
III.4 Splatnosť faktúry za riadne poskytnutú službu je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Fakturovaná suma za úhradu bude vypočítaná na základe skutočne dodaného softvéru a jednotkové ceny s DPH podľa jednotlivých položiek technickej špecifikácie a v požadovanej kvalite. Objednávateľ neposkytuje .
III.5 Miestom doručenia faktúry v listinnej podobe je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky, objednávateľ oznámi dodávateľovi do troch pracovných dní odo dňa účinnosti tejto rámcovej dohody.
III.6 Dodávateľ sa zaväzuje poslať, vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou zaslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa.
III.7 Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a softvér bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení rámcovej dohody fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
III.8 Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení rámcovej dohody fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
IV. PORUŠENIE ZMLUVY
IV.1 Za nedodržanie požiadaviek objednávateľa, t. j. za porušenie zmluvných povinností dodávateľa špecifikovaných v bodoch I.2, I.5, I.6, III.1 môže objednávateľ požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu až do výšky 1 000 (slovom: tisíc) Eur, a to za každé porušenie zmluvnej povinnosti jednotlivo a v závislosti od výšky škody, ktorá porušením povinností dodávateľa objednávateľovi vznikne.
IV.2 Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi, a to na bankový účet objednávateľa uvedený vo výzve.
IV.3 V prípade neodstrániteľnej vady plnenia je dodávateľ povinný dodať objednávateľovi do 72 hodín odo dňa oznámenia vád nové plnenie bez vád, v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou a osobitnými požiadavkami na plnenie tejto zmluvy. Nesplnenie tejto povinnosti je považované za podstatné porušenie zmluvy.
IV.4 Účelom zmluvnej pokuty podľa bodu IV.1 Osobitných požiadaviek na plnenie je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti odstúpenia od zmluvy ako aj v dôsledku potreby opakovania obstarávania predmetu zmluvy vrátane všetkých pridružených procesov z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú to nie je možné predmet zmluvy dodať alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky.
IV.5 Zmluvná pokuta podľa bodu IV.1 Osobitných požiadaviek na plnenie sa nežiada, ak ide o preklep alebo o zjavný omyl v písaní alebo počítaní, alebo o preukázateľne neúmyselné konania, príp. ak je veľmi pravdepodobné, že sa jedná o ojedinelý prípad prehliadnutia, alebo nepresnosti, čo posúdi objednávateľ.
IV.6 V prípade predčasného ukončenia zmluvy zo strany dodávateľa z dôvodu nemožnosti a/alebo neschopnosti plniť predmet zmluvy, má objednávateľ právo na zmluvnú pokutu vo výške 10% hodnoty zmluvy, pričom právo na náhradu škody tým nie je dotknuté.
IV.7 V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu podstatného porušenia povinnosti dodávateľom, objednávateľ vyhotoví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS ako aj v „Informačnom systéme zber údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ uvedie, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinnosti dodávateľom.
IV.8 Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o verejnom obstarávaní“) oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.
IV.9 Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje tiež ak dodávateľ poskytuje tovar alebo službu v rozpore s požadovanou funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy, alebo tovar alebo službu neposkytne vôbec.
IV.10 Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje tiež ak je dodávateľ v omeškaní, tzn. neplní riadne a včas svoje záväzky vyplývajúce mu z tejto zmluvy a podľa požiadaviek objednávateľa.
V. ĎALŠIE USTANOVENIA
V.1 Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle § 19 zákona o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon o verejnom obstarávaní“) alebo pri podstatnom porušení zmluvy alebo v prípadoch uvedených v týchto osobitných požiadavkách na plnenie alebo na základe dôvodov uvedených v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska platných ku dňu uzavretia zmluvy.
V.2 Dodávateľ má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora, ak sú splnené podmienky podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Nesplnenie tejto povinnosti podľa § 19 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní môže mať za následok odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa.
V.3 Objednávateľ je oprávnený si všetko skontrolovať a v prípade dodania/poskytnutia iného tovaru alebo služby podľa tejto zmluvy, neprevziať tovar alebo službu.
V.4 Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky".
V. 5 Podmienky v prípade dodania použitého softvéru:
V. 5. 1 Dodávateľ dodá označenie prvého nadobúdateľa softvéru a taktiež číslo zmluvy, pod ktorou bol softvér nadobudnutý.
V. 5. 2 Dodávateľ dodá úplný reťazec vlastníkov softvéru.
V. 5. 3 Dodávateľ dodá potvrdenie o odinštalácii od každého z predchádzajúcich vlastníkov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

20.11.2021 23:59 — 20.12.2021 23:59

1,00 projekt

38 072,76

31 727,30

Žiadame uviesť ku každej položke: - platnosť licencií od-do, - stav predložených licencií, - dĺžka záruky

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.11.2021 10:36

19.11.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.11.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 416
 36
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.11.2021 13:18 - Vstupná ponuka 38 072,28 € Cena s DPH
18.11.2021 13:37 - Najvýhodnejšia ponuka 38 071,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS