• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.11.2021 12:13
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2021 12:20
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2021 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2021 13:20

Detail zákazky Z202122545

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.11.2021 12:13
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2021 12:20
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2021 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2021 13:20

Základné údaje

Z202122545

OF-245929

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6038444

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36428353

Železiarstvo HAMMER, s.r.o.

Kalinov 1493, Krásno nad Kysucou, 02302, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

železiarske výrobky a brusivá

zámok bezpečnostný visiac, bezpečnostná trieda II,

  • 44521210-3 - Visiace zámky
  • 44521000-8 - Rôzne visiace zámky a zámky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zámok bezpečnostný visiaci
Funkcia
Bezpečnostný visiaci zámok typ TOKOZ ALFA 50 alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 18
Šírka mm 51 55
Výška mm 81 85
Hĺbka mm 25 30
Počet kľúčov ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Trieda bezpečnosti podľa ČSN a EN 1627 a 12320 II
Odolný voči odvŕtaniu, vyhmataniu a poveternostným vplyvom.
Kľúč je možno vytiahnuť len v uzamknutom stave
Odolný voči korózii a extrémnym klimatickým podmienkam
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
K visiacim zámkom bude pribalený bezpečnostný certifikát triedy 2.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. ( Návrh plnenia s rozkladom ceny odoslať na kontaktný email)
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia.
Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 7:00 - 14:00. Expedovanie zákazky oznámiť telefonicky, alebo emailom.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie na adrese dodania.
Tovar a podpísanu faktúru (s dodacím listom) požadujeme dodať na adresu miesta plnenia.
Tovar bude dodaný jednorazovo.
Tovar musí byť nový, nepoužívaný, v originálnom balení, bez známok poškodenia obalu, nie predvádzací model.
Dodávaný tovar musí byť v 1. kategórii (resp. trieda A) a nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby (životnosti). Nedodržanie podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii.
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list tak 2x faktúru
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šafárikova 109, VÚ 8024, Rožňava, Rožňava, Košický, Slovenská republika

22.11.2021 07:00 — 02.12.2021 12:00

1,00 Podľa technických vlastností

250,00

250,00

Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 2 dní od uzavretia zmluvy, ktorý musí spĺňať všetky požadované parametre a technickú špecifikáciu uvedenú v opisnom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.11.2021 12:13

16.11.2021 12:20

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.11.2021 12:35

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 270
 14
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.11.2021 14:06 - Vstupná ponuka 250,00 € Cena bez DPH
16.11.2021 12:18 - Najvýhodnejšia ponuka 249,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS