• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.11.2021 11:50
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2021 12:48
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2021 13:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2021 13:40

Detail zákazky Z202122540

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.11.2021 11:50
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2021 12:48
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2021 13:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2021 13:40

Základné údaje

Z202122540

OF-245635

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6030633

Objednávateľ

00397687

Slovenská technická univerzita v Bratislave

Vazovova 5, Bratislava, 81243, SVK

Dodávateľ

36022331

NABIMEX, s.r.o.

Borovianska 2488/37, Zvolen, 960 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

kancelárska stolička

kancelárska stolička s opierkami, kancelárska stolička bez opierok

  • 39113000-7 - Rôzne sedadlá a stoličky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 1. Kancelárska stolička s opierkami
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárska stolička s opierkami KS 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
spoľahlivá otočná stolička s čalúneným sedadlom a operadlom z kvalitnej sieťoviny (100% polyester) ; permanentný kontakt ; kĺbové nastavenie chrbtovej opierky ; nastavenia tuhosti naklápania operadla ; plynule výškovo nastaviteľná pomocou plynového piestu ; plastový zosilnený kríž ; tvrdé kolieska na mäkké podlahy ; výškovo nastaviteľné opierky rúk z tvrdeného PUR plastu ; nosnosť 120 kg ; farba čierna ;
PARAMETRE Nosnosť (kg) 120 ; Materiál poťahu látka / sieťované operadlo ; Podpierky rúk áno ; Typ mechaniky permanentný kontakt ; Opierka hlavy nie ; Kolesá pre mäkké podlahy ; Kríž plastový ; Bedrová opierka áno ; D - Šírka sedadla (cm) 48 ; E - Výška operadla (cm) 55 ; A - celková výška (cm) 96 - 106 ; B - Výška sedadla (cm) 45 - 55 ; C - Hĺbka sedadla (cm) 48 ; F - Výška opierky rúk nad sedadlom(cm) 21 - 28 ;
 2. 2. Kancelárska stolička bez opierok
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárska stolička bez opierok ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
anatomicky tvarovaná pohodlná kancelárska stolička ; asynchrónny mechanizmus s plynulým nastavením sedadla a operadla ; čalúnenie: 100% Pes, mikroplyš, odolnosť poťahovej látky voči predreniu, 65000 cyklov ; plynulé nastavenie výšky plynovým piestom ; plastový kríž čierny ; tvrdé kolieska na mäkké podlahy, priemer 50 mm, priemer čapu 11 mm ; nosnosť 120 kg ; farba čierna ;
PARAMETRE Nosnosť (kg) 120 ; Materiál poťahu látka ; Podpierky rúk nie ; Typ mechaniky asynchrónna mechanika ; Opierka hlavy nie ; Kolesá pre mäkké podlahy ; Kríž plastový ; Bedrová opierka nie ; D - Šírka sedadla (cm) 47 ; E - Výška operadla (cm) 60 ; A - celková výška (cm) 101 - 112 ; B - Výška sedadla (cm) 47 - 60 ; C - Hĺbka sedadla (cm) 45 ; Odolnost tkaniny (cykly) 65000 ;
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Záručná doba min. 24 mesiacov.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ilkovičova 3, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

15.11.2021 09:00 — 22.11.2021 15:00

1,00 celok

500,00

500,00

Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy, ktorý musí spĺňať všetky požadované parametre a technickú špecifikáciu uvedenú v opisnom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.11.2021 11:50

11.11.2021 12:48

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.11.2021 13:03

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 230
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.11.2021 10:49 - Vstupná ponuka 500,00 € Cena bez DPH
11.11.2021 10:49 - Najvýhodnejšia ponuka 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS