30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
31435076
GASTRO-HAAL, s.r.o.
Považská 16, Nové Zámky, 94067, SVK
Servis a pozáručné opravy veľkokuchynských strojov a zariadení, vrátane diagnostiky závad, dodávky a montáže náhradných dielov
servis, pozáručné opravy veľkokuchynských strojov a zariadení
Služba
1. Servis a pozáručné opravy veľkokuchynských strojov a zariadení, vrátane diagnostiky závad, dodávky a montáže originálnych náhradných dielov.
|
|
---|---|
Funkcia |
Servis a pozáručné opravy veľkokuchynských strojov a zariadení, vrátane diagnostiky závad, dodávky a montáže k tomu potrebných výrobcom odporúčaných originálnych náhradných dielov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Ohrievací pult výdajný Popis poruchy: zatekanie vody popri ohrevných telesách do vnútorného priestoru elektroinštalácie, zariadenie nie je schopné bezpečnej prevádzky, prepúšťajú výpustné ventily, zváranie prasknutých častí | ks | 1 | ||
Elektrický varný kotol 150L Popis poruchy: pri zapnutí zariadenia vyhadzuje hlavný istič, nastáva skrat na hlavnej svorkovnici, zariadenie nie je schopné bezpečnej prevádzky, potrebná výmena celej svorkovnice, výmena celého káblovania. | ks | 1 | ||
Umývačka riadu výklopná Popis poruchy: neprepúšťa vodu, je pokazené čerpadlo, tečie voda z bojlera popri senzore, sú zatečené dávkovače umývacieho aj oplachovacieho saponátu. | ks | 1 | ||
Bojlerový elektrický konvektomat rv 2002Popis poruchy: pokazená sonda varného priestoru, netesnosti komponentov schladzovacieho systému, kondenzovanie vody vo vnútornom priestore pri elektroinštalácii | ks | 1 | ||
Nástrekový elektrický konvektomat rv 2003 Popis poruchy: netesnosti komponentov nástrekového systému, kondenzovanie vody vo vnútornom priestore pri elektroinštalácii, poškodená fólia – ochrana tlačítok ovládacieho panela | ks | 1 | ||
diagnostika a následný servis ostatných VKZ v stravovacom zariadení | ks | 18 |
Názov |
Kritériom je najnižšia cena ( v EUR s DPH) za normohodinu práce. |
Maximálny finančný limit na servis a pozáručné opravy veľkokuchynských strojov a zariadení, vrátane diagnostiky závad, dodávky a montáže náhradných dielov je 2500,- EUR s DPH. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa v lehote do 5 dní odo dňa uzavretia zmluvy/dohody doručiť kontaktnej osobe objednávateľa potvrdenie, certifikát alebo iný doklad výrobcu, alebo výrobcom autorizovaného dovozcu / distribútora pre SR, že dodávateľ je spoločnosťou /firmou/ oprávnenou /autorizovanou vykonávať údržbu, záručný a mimozáručný servis veľkokuchynských strojov a zariadení uvedených značiek. Potvrdenie musí byť platné počas celej doby platnosti zmluvy/dohody. Objednávateľ si vyhradzuje právo posúdiť relevantnosť predloženého potvrdenia na základe vlastného zisťovania. |
Cena hodinovej sadzby (normohodina) musí zahŕňať všetky náklady spojené s činnosťami súvisiacimi s predmetom zákazky, okrem cien za náhradné diely, prípadne za iný tovar súvisiaci so servisom, údržbou a opravou strojov a zariadení. |
Účtovanie ceny výkonov a služieb za opravu, údržbu a servis podľa podrobného rozpočtu, ktorý je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi najneskôr do 2 dní od obdržania objednávky, rozpočet vykoná na celkovú cenu predmetu zmluvy po jednotlivých položkách. |
Účtovanie cien originálnych náhradných dielov bude v súlade s platnými cenníkmi výrobcu alebo podľa preukázateľnej nadobúdacej ceny originálneho náhradného dielu. Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná s poverenou osobou objednávateľa. |
Prítomnosť zamestnanca objednávateľa pri stroji alebo zariadení počas vykonávania jeho údržby a opravy. |
Zabezpečenie odvozu stroja alebo zariadenia, v prípade jeho dielenskej opravy v servisnom stredisku zhotoviteľa. Prístup z cestnej komunikácie možnosť naloženia cez nákladovú rampu. |
Dodávateľ sa zaväzuje nastúpiť na vykonanie predmetu plnenia t.j. opravy alebo servisu do 2 dní od dátumu doručenia objednávky. Lehota plynie len v pracovných dňoch v čase od 7,00 do 15,00 hod. Miesto plnenia Trenčín, Rázuszova3. |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať predmet plnenia - t.j. realizovať jednotlivé objednávky objednávateľa podľa druhu a rozsahu objednanej a potrebnej opravy resp. údržby v nasledovných termínoch, ktorých dĺžka je určená od okamihu prevzatia stroja alebo zariadení: malé a stredné opravy do 2 dní, v prípade dostupnosti náhradných dielov na sklade dodávateľa, max. do 4 dní v prípade nedostupnosti náhradných dielov na sklade dodávateľa, veľké, tzv. generálne dopravy maximálne do 10 dní. |
Preberanie a odovzdávanie strojov a zariadení medzi zmluvnými stranami pred ako i po vykonanej údržbe alebo oprave sa bude vykonávať písomnou formou. V protokoloch bude uvedený okrem iného dátum prevzatia stroja alebo zariadenia servisom dodávateľa a dátum prevzatia opraveného stroja alebo zariadenia. |
Dodávateľ prehlasuje, že v jednotlivých cenách uvedených v rozpočte, ktorý predloží dodávateľ objednávateľovi najneskôr do 2 dní od uzavretia zmluvy/dohody sú zahrnuté všetky ekonomicky oprávnené náklady a primeraný zisk zhotoviteľa v súlade s §2 a §3 zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov, súvisiace s vykonaním tej - ktorej služby. |
Celková fakturovaná cena za opravu strojového zariadenia predstavuje násobok jednotkovej ceny práce a skutočnej doby opravy v hodinách zaokrúhlenej na jednu desatinu hodiny a ceny náhradných dielov, spotrebného materiálu použitého pri oprave. |
V prípade, ak sa oprava strojového zariadenia nebude vykonávať v mieste plnenia, stanoví zhotoviteľ celkovú cenu za opravu strojového zariadenia , ktorú odsúhlasí objednávateľ na zápise o odovzdaní a prevzatí strojového zariadenia. |
V takomto prípade bude konečná celková cena za opravu pozostávať z ceny za montáž, demontáž strojového zariadenia, inštaláciu, odskúšanie a vykonanie odbornej prehliadky a odbornej skúšky, ktorá bude predstavovať násobok jednotkovej ceny práce a skutočnej doby za montáž, demontáž strojového zariadenia, inštaláciu, odskúšanie a vykonanie odbornej prehliadky a odbornej skúšky. |
V prípade, ak sa zhotoviteľ a objednávateľ nedohodnú na celkovej cene za opravu strojového zariadenia alebo táto oprava bude nerentabilná alebo strojové zariadenie bude neopraviteľné, zhotoviteľ je to povinný uviesť na zápise o odovzdaní a prevzatí strojového zariadenia. V tom prípade zhotoviteľovi náleží odplata vo výške násobku jednotkovej ceny práce a skutočnej doby opravy strojového zariadenia zaokrúhlenej na desatinu hodiny. |
Za dobu opravy strojového zariadenia sa v tomto prípade považuje identifikácia poruchy, návrh celkovej ceny za opravu strojového zariadenia resp. odôvodnenie nerentabilnosti alebo neopraviteľnosti strojového zariadenia. |
Pred vykonaním opravy objednávateľ zašle (alebo telefonicky oznámi) zhotoviteľovi požiadavku na požadované opravy, na základe ktorej zhotoviteľ vypracuje predbežnú cenovú a časovú kalkuláciu. Následne zhotoviteľ zašle objednávateľovi na odsúhlasenie predbežnú cenovú a časovú kalkuláciu. Opravy podľa tejto dohody bude možné realizovať len na základe objednávateľom písomne odsúhlasenej predbežnej cenovej a časovej kalkulácie po zaslaní objednávky. |
V prípade, že oprava bude nerentabilná, alebo sa materiál nebude dať opraviť, prípadne trh už nedisponuje s požadovanými náhradnými súčiastkami čím sa stáva zariadenie neopraviteľné, požadujeme bezplatne spracovať "Zápis o technickom stave zariadenia." |
Opravy podľa tejto dohody budú vykonávané na základe objednávok vystavených oprávnenou osobou objednávateľa až po odsúhlasení predbežnej cenovej a časovej kalkulácie. |
Všetky zmeny opráv nad rámec príslušnej objednávky sa môžu uskutočniť len s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonať objednaný rozsah opravy v termínoch, ktoré budú uvedené v príslušnej objednávke objednávateľa. |
Objednávateľ sa zaväzuje umožniť zhotoviteľovi vykonanie opráv a poskytnúť mu potrebnú súčinnosť. Objednávateľ je oprávnený vykonať kontrolu opráv, a to v ktorejkoľvek fáze. |
Na predmet tejto zmluvy/dohody objednávateľ neposkytuje zálohové platby. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať poskytnuté plnenie dňom jeho prevzatia povereným pracovníkom objednávateľa a odsúhlasením a podpísaním montážneho listu vystaveného dodávateľom obidvoma stranami. Montážny list bude prílohou faktúry. Montážny list musí obsahovať údaje o skutočnej dobe vykonania opráv a údržby podľa jednotlivých činností, ktorých vykonanie je predmetom tejto zmluvy/dohody, v hodinách a použitých náhradných dieloch. |
Dodávateľ je oprávnený fakturovať cenu za vykonanie jednotlivých činností, ktorých poskytnutie je predmetom tejto zmluvy, len podľa skutočne vynaložených hodín, potrebných na vykonanie opravy a údržby a použité náhradné diely. |
Splatnosť faktúry ja 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Na faktúre žiadame uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH, celkovú cenu v EUR s DPH. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ nesie zodpovednosť za škody spôsobené na majetku objednávateľa, vzniknuté v dôsledku ním vykonávaných činností pri zabezpečovaní plnenia predmetu zmluvy. Spôsobené škody nahradí objednávateľovi v plnom rozsahu. |
Na vykonané opravy a údržbu poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku minimálne 12 mesiacov. |
Na originálne náhradné diely poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 24 mesiacov. |
Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy. |
Dodávateľ je povinný vzniknuté vady týkajúce sa poskytnutej služby a dodaného náhradného diela, na ktoré sa poskytnutá záruka vzťahuje, odstrániť na svoje náklady /bezplatná je v tomto prípade aj doprava na miesto vykonania záručnej opravy/ v rámci záruky primeranom čase s prihliadnutím k povahe vady. |
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko, a to najneskôr 1 pracovný deň pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou. |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť, alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia. |
Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia. |
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedenej v predmete zmluvy/dohody sa považuje, ako podstatné porušenie zmluvy/dohody. |
Zmluvné strany sa dohodli, že za porušenie podstatných povinností zmluvy/dohody sa okrem iného označuje aj a/ ak dodávateľ bude vykonávať služby v rozpore s podmienkami dohodnutými v tejto zmluve/dohode alebo technologickými postupmi určenými platnými normami, b/ ak dodávateľ opakovane nedodrží dohodnuté termíny vykonania opráv a údržby predmetu zmluvy/dohody, c/ ak v rámci záručnej doby bude z dôvodov nekvalitných služieb dochádzať k častým oprávneným reklamáciám zo strany objednávateľa. |
V prípade porušenia podstatných povinností Dodávateľom, je Objednávateľ oprávnený od zmluvy/dohody odstúpiť. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva/dohoda považovaná za ukončenú. |
Celkové počty opravovaných strojov a zariadení, ktoré sú uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky sú predpokladané a nezáväzné. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať servis a opravy strojov a zariadení v závislosti od svojich potrieb. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, do 31.11.2021, alebo do vyčerpania zazmluvneného finančného limitu zmluvy, podľa toho, čo nastane skôr. |
Železničná 3, 91101, Trenčín, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
29.11.2021 10:57 — 31.12.2021 10:57
1,00 obsah objednávky podľa opisného formulára
2 500,00
2 499,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.11.2021 11:16
16.11.2021 11:30
16.11.2021 11:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.11.2021 11:40 - Vstupná ponuka | 30,00 | € | Cena s DPH |
16.11.2021 07:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 28,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: