• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.11.2021 12:43
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2021 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2021 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2021 08:50

Detail zákazky Z202122512

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.11.2021 12:43
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2021 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2021 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2021 08:50

Základné údaje

Z202122512

OF-245894

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6069948

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

36011843

Varínska tlačiareň/ELEKTRO AB s.r.o.

Hrnčiarska 223, Varín, 01303, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zhotovenie ofsetových tlačových platní

ofsetová tlač, platne

  • 79820000-8 - Služby súvisiace s tlačou
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zhotovenie ofsetových tlačových platní
Funkcia
Zhotovenie ofsetových tlačových platní na CTP zariadení z dodaného kompozitného pdf súboru.
Montáž – vyraďovanie publikácií, farebných strán pred vyhotovením platní na CTP z dodaného kompozitného pdf súboru.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Formát platne: mm 510 x 400
Počet kusov platní: ks 3000
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Splatnosť faktúry je 30 dní.
Dodacie lehoty na miesto plnenia: 4 ks platní do 1 hodiny od zaslania podkladov od Objednávateľa.
Dodacie lehoty na miesto plnenia: nad 4 ks platní – dodanie platní do druhého dňa do 6.00 hod. (ak budú podklady od Objednávateľa zaslané do 14.00 hod. predchádzajúceho dňa).
V prípade reklamácie platní (chybne spracovaná platňa): Objednávateľ zašle elektronicky alebo telefonicky požiadavku na výmenu platní a Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť výmenu platní najneskôr do 1 hodiny od nahlásenia výmeny Objednávateľom aj s dodaním na miesto plnenia.
Fakturácia bude prebiehať mesačne podľa skutočnej produkcie platní za daný mesiac. Vo faktúre požadujeme uviesť jednotkovú cenu/osvit platne.
Faktúra a dodací list musia mať čitateľne vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva, napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Objednávateľ požaduje, aby podkladom pre vystavenie faktúry bol dodací list podpísaný Objednávateľom.
V prípade, že dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.
Zmluva zanikne: a.) úplným vyčerpaním limitu b.) skončením zmluvného obdobia.
Dodávateľ do 2 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody oznámi Objednávateľovi kontakt na osobu (číslo telefónu/mobilu a mailovú adresu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, Hospodársky blok, EDIS - vydavateľské centrum ŽU, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 celok

13 500,00

13 500,00

Objednávateľ požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle OPET. Požadovaný obsah vlastného návrhu plnenia zákazky objednávateľ bližšie špecifikuje v objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.11.2021 12:43

02.12.2021 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.12.2021 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 199
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.11.2021 14:03 - Vstupná ponuka 13 500,00 € Cena bez DPH
27.11.2021 14:03 - Najvýhodnejšia ponuka 13 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS