• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.11.2021 11:19
  •    Predkladanie ponúk
    12.11.2021 11:44
  •    Ukončenie zákazky
    12.11.2021 12:21
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.11.2021 12:35

Detail zákazky Z202122508

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.11.2021 11:19
  •    Predkladanie ponúk
    12.11.2021 11:44
  •    Ukončenie zákazky
    12.11.2021 12:21
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.11.2021 12:35

Základné údaje

Z202122508

OF-245285

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6032938

Objednávateľ

17336031

Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Nitre

Štefánikova 58, Nitra, 94963, SVK

Dodávateľ

36365556

LABO - SK, s.r.o.

Slávičie údolie 102/A, Bratislava, 81102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laboratórna mraznička s príslušenstvom

Laboratórna mraznička skriňového prevedenia, vysúvateľné zásuvky, foot pedal, , nožný pedál na otváranie dverí, kolieska s brzdou

  • 39711100-0 - Chladničky a mrazničky
  • 39711120-6 - Mrazničky
  • 51430000-5 - Inštalácia laboratórnych zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Jednoúčelový analyzátor ortuti vo vodách a potravinách, s príslušenstvom
Funkcia
Predmetom zákazky je laboratórna mraznička s možnosťou nastavenia teplotných alarmov a nezávislým teplotným regulačným systémom, s príslušenstvom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
laboratórna mraznička s príslušenstvom ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Úžitkový objem minimálne 300 litrov
Teplotný rozsah minimálny teplotný rozsah požadujeme od -5 do -25 stupňov celzia
Farebné prevedenie biele
Celková šírka mrazničky maximálne 600 milimetrov
Nezávislý teplotný regulačný systém áno
Automatický rozmrazovací systém pre odparenie zamrznutej vody počas prevádzky áno
Nútená cirkulácia vzduchu áno
Možnosť nastavenia teplotných alarmov áno
Záznam alarmov áno
Funkcia kalibrácie teplôt áno
Počet vysúvateľných zásuviek 8 vysúvateľných zásuviek s minimálnou hĺbkou 420 milimetrov
Nožný pedál na otváranie dverí áno
Mraznička postavená na kolieskach s brzdou áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy, vynášky a inštalácie na miesto plnenia  plne v réžii dodávateľa.
Montáž predmetu zákazky na mieste u objednávateľa v cene.
Vrátane zaškolenia 3 osôb v potrebnom rozsahu.
Dodávateľ  zašle emailom objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa emailom, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované dodávateľom pri zadaní zákazky.
Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti a možno ho považovať za rovnocenný ekvivalent k požadovanej špecifikácii.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
Rovnocenný ekvivalent objednávateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklého použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, nedodá tovar riadne a včas, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy, udeliť negatívnu referenciu.
Objednávateľ požaduje  predložiť podrobný rozpočet do 2 pracovných dní odo dňa  uzavretia zmluvy (uviesť jednotkovú cenu za každú položku), rozpis cien bez DPH, sadzby DPH a ceny s DPH podľa jednotlivých položiek. Tento rozpis sa taktiež uvedie v dodacom liste a vo faktúre.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zákazky, riadne a včas do miesta určenia.
Cena za predmet zákazky zahŕňa náklady spojené s dopravou a vyložením tovaru na miesto určené objednávateľom a všetky ďalšie možné náklady spojené s dopravou predmetu zákazky na miesto určenia.
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru so záručným listom a preberacím protokolom.
Právo fakturovať vzniká dodávateľovi dňom dodania predmetu zmluvy objednávateľovi na základe dodacieho listu resp. preberacieho protokolu potvrdeného objednávateľom. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr  do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky. Objednávateľ prevezme tovar nový, originálny, nepoužívaný v nepoškodených obaloch. Tovar, ktorý nespĺňa technické požiadavky resp. je poškodený, objednávateľ neprevezme. Vrátený tovar je možné nahradiť novým tovarom spĺňajúcim požiadavky do 3 pracovných dní od jeho vrátenia.
Splatnosť faktúry: 30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi
Požaduje sa dodanie tovaru v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred.
Záruka na tovar je min. 24 mesiacov (okrem spotrebného materiálu).
Dodávateľ zapožičia objednávateľovi náhradný prístroj v prípade, že nie je možné opraviť poruchu na mieste a je nutný prevoz prístroja k dodávateľovi resp. výrobcovi, po celú dobu opravy prístroja počas trvania záruky tovaru.
Požaduje sa dodať návod na obsluhu a údržbu v slovenskom resp. v českom jazyku, aj v originál v anglickom jazyku, ak ho výrobca poskytuje.  Požaduje sa dodať výbavu a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie a platných všeobecne záväzných právnych predpisov.
Požadujeme doklad o tom, že dodávateľ poskytuje, resp. vie zabezpečiť servis na predmet obstarávania.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu  na dodanie  tovaru riadne a včas, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu.
Akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje dodávateľ voči objednávateľovi nie je možné v zmysle § 525 ods. 2 zákona č. 40/1964 Zb.Občianskeho zákonníka postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Na súhlas objednávateľas postúpením pohľadávky na tretiu osobu sa, v zmysle Príkazu ministra zdravotníctva SR č. 7/2017 zo dňa 25.septembra 2017,vyžaduje predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
V prípade nedodržania termínu dodania tovaru, môže kupujúci vystaviť faktúru na zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z kúpnej cena nedodaného tovaru za každý aj začatý deň omeškania, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, je iná osoba registrovaná pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štefánikova 58, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

15.11.2021 10:45 — 15.12.2021 10:45

1,00 ks

4 320,00

3 600,00

Objednávateľ požaduje od dodávateľa akceptovanie návrhu plnenia zákazky zadaného objednávateľom špecifikované v položkách opisného formulára.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.11.2021 11:19

12.11.2021 11:44

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.11.2021 11:59

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 468
 7
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.11.2021 14:32 - Vstupná ponuka 4 320,00 € Cena s DPH
12.11.2021 09:23 - Najvýhodnejšia ponuka 4 319,88 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS