• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2021 08:24
  •    Predkladanie ponúk
    29.11.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.11.2021 10:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.11.2021 10:20

Detail zákazky Z202122485

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2021 08:24
  •    Predkladanie ponúk
    29.11.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.11.2021 10:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.11.2021 10:20

Základné údaje

Z202122485

OF-245860

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6060627

Objednávateľ

50424891

Stredná odborná škola Jána Antonína Baťu, Námestie SNP 5, Partizánske

Námestie SNP 5, Partizánske, 95801, SVK

Dodávateľ

45357552

COMFORTA HYGIENE, s.r.o.

Kollárova 88, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

„Rekonštrukcia kuchyne, výdajne stravy a jedálne - zariadenie kuchyne“ - Konvektomat s príslušenstvom

konvektomat, vozík

  • 39221000-7 - Kuchynské vybavenie
  • 39314000-6 - Priemyselné vybavenie kuchýň
  • 39220000-0 - Kuchynské zariadenie, domáce potreby a potreby pre domáce hospodárstvo a dodávky pre stravovacie zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Konvektomat
Funkcia
Zabezpečenie zariadenia školskej kuchyne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Elektrický konvektomat  (viď ilustračný obrázok v prílohe) ks 1
Rozmer mm 850x840x1870 920x880x1900mm
El. príkon kW 37 38
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kapacita 20 x 1/1GN
Prepojiteľný konvektomat na horúci vzduch podľa DIN 18866 k automatickému vareniu
Elektricky vyhrievané samostatne stojace zariadenia inštalácia zadnou stranou na stenu
Vyrobené z nerezovej ušľachtilej ocele DIN 1.4301 bezšvový vnútorný priestor so zaoblenými rohmi, optimalizovaným prúdením vzduchu, izolované proti vyžarovaniu tepla
Elektronický bezpečnostný obmedzovač teploty pre teplovzdušný ohrev, generátor pary a vstavaná brzda kolesa ventilátora, aktívne vysokoúčinné odvlhčovanie
Integrovaný bezúdržbový systém odlučovaniea tukov bez prídavného tukového filtra
Dynamické prúdenie vzduchu vo varnej komore vďaka trom manuálne programovateľným a nezávisle modulovacím obojsmerným kolesám ventilátora s 5 rýchlosťami
Zariadenie je vybavené dvierkami varnej komory so zadným odvetrávaním s trojitým sklom, z ktorých dve sú výklopné vnútorné tabuľky so špeciálnou vrstvou odrážajúcou teplo a dvierkami so zásuvným tesnením dvierok pre jednoduché čistenie a jednoduchú výmenu tesnení bez zásahu servisného technika. Dvierka sú vybavené jednoručnou rukoväťou dvierok s dorazovou funkciou.
Displej minimálne jednen 10palcový farebný displej TFT s kapacitnou dotykovou obrazovkou
Varná komora má úsporné LED osvetlenie s dlhou životnosťou a automatickú, akustickú a vizuálnu signalizáciu procesných krokov
Príprava pokrmov vo vnútornom priestore je možná vo stojanovom vozíku (odstup lyžín min. 65 mm) pre vloženie 20 roštov alebo plechov (1/1 GN) do pozdĺžnych zásuvných roštov
Vstavaný sifón pre pripojenie odpadovej trubice na pevnú sieť alebo k voľnému odtoku
Možné pripojenie na systém pre úsporu energie podľa DIN 18875. Najvyššie uložený zásuvný rošt nesmie pri správnej inštalácií prekročiť výšku 1,60m.
Automatické prispôsobenie miestu inštalácie (nadmorská výška / bod varu) prostredníctvom kalibrácie zariadenia
Vopred nastavené regionálne preferencie pri varení, ktoré nie sú závislé na nastavení jazyka zariadenia.
2-ročná záruka aj na diely, dobu práce a cestu servisného technika
V závislosti na príslušnej krajine a prevedení sú vyžadované nasledujúce alebo porovnateľná vyhlásenie, schválenie a skúšobné značky: IPX 5, Intertek, SVGW / SSIGE, KIWA, CE, EMC, WRAS, Watermark, NSF, FDA, HKICert, EnergyStar, DVL / Germanischer Lloyd , RED
Zariadenie je schválené na prevádzku bez dozoru
Prevádzkové režimy: varenie v pare, horúci vzduch a kombinácia horúceho vzduchu a pary s reguláciou vlhkosti, regenerácia, varenie s nízkymi teplotami, varenie s teplotným rozdielom, pasterizácia, regulácia vnútornej teploty pokrmu, schladzovanie Cool-Down, funkcia zvlhčovanie s možnosťou nastavenia množstva vody v mililitroch a nastavenie kysnutia pečiva
Nastaviteľná teplota varnej komory od + 30 ° C do + 300 ° C
Vybavenie zariadenia plne automatickým meraním vlhkosti s presnosťou na percentá, reguláciou a zobrazením stupňa vlhkosti vo varnom priestore
Funkcia vstrekovania vody pre rýchle schladzovanie zariadenia
U 6 kategórií potravín (hydina, mäso, ryby, jedlá z vajec a dezerty, zelenina a prílohy, pečenie pečiva) alebo u 4 tradičných spôsobov prípravy (vyprážanie, varenie, pečenie, grilovanie) zariadenie automaticky rozpozná veľkosť, stav a množstvo pridanej potraviny a automaticky zvolí optimálne nastavenie
Inteligentné procesy prípravy, ktoré sa prispôsobujú druhu a východiskovému stavu potraviny a tiež zobrazujú aktuálne parametre varenia a zostávajúci čas prípravy
Možnosť zmeny požadovaného výsledku varenia počas spusteného inteligentného prevádzkového režimu
Prepínanie do iného ručného alebo automatického režimu počas spusteného programu
Kontrola a výpočet stupňa zhnednutia s presnosťou na sekundu a prispôsobenie zodpovedajúcich parametrov varenia
Pripravené pokrmy možno ohriať pri detekcii rosného bodu pomocou regulácie klímy vo varnej komore a dokončiť. Zariadenie je vybavené samostatným prispôsobením obslužného rozhrania podľa individuálneho častého štýlu používania.
Akustické povely a vizuálne zobrazenie v prípade nevyhnutných zásahov užívateľa, automatická voľba počiatočného času s možnosťou nastavenia dátumu a času
Inteligentný podporný systém k optimalizácii kombinovanej prípravy pokrmov podľa doby varenia a spotreby energie pri príprave a prevádzke à la carte. Vďaka inteligentnej príprave na cieľovú dobu je možné súbežné varenie viac potravín v rovnakom čase alebo alternatívne na rovnaký cieľový okamih. Na displeji sa zobrazuje, ktoré potraviny možno pripravovať súčasne
Zariadenie možno ľubovoľne naprogramovať (vrátane obrázkov, príslušenstva a textov) pomocou minimálne 1 000 varných programov. Rozsiahla funkcia vyhľadávania podľa príručky a receptoch v zariadení, kontextové zobrazovanie informácií pomocníka.
Výroba pary prebieha bez tlaku pomocou generátora čerstvej pary so samočistiacim programom a automatickým odvápnením a starostlivosťou, nezávisle na nastavenej tvrdosti vody
Prevádzka bez zariadenia na zmäkčovanie vody a bez dodatočného odvápňovania
Systém SDS s automatickým zobrazovaním servisných hlásení a funkcií vlastného testu k aktívnej kontrole funkcií zariadenia
Zariadenie je vybavené plne automatickým systémom čistenia nezávislým od tlaku vody s viacerými stupňami čistenia. Použitie čistiacich prostriedkov v pevnom skupenstve bez fosforu a fosfátov vo forme tabliet pre bezpečnú prácu. Zariadenie má rôzne čistiace programy, aj bez dozoru cez noc, a tiež funkciu ultrarýchleho čistenia za iba 12 minút.
Zariadenie automaticky rozpoznáva stav znečistenia a nahromadenie vápenných usadenín v závislosti na doterajšom spôsobe používania a podľa toho navrhuje najúčinnejší program čistenia (najlepší pomer odvápňovače / čistiaceho prostriedku / vody / energie). Navrhované čistiace programy možno voliteľne spustiť v režime Eco zameranom na úsporu zdrojov, alebo v časovo úspornom režime štandard. Integrovaná ručná sprcha s automatickým navíjaním a nastaviteľnou funkciou rozprašovanie a vodného lúča
Plne integrované rozhranie WLAN bez externej antény a ethernetové rozhranie na pripojenie ku cloudovému sieťovému riešenie pre vzdialený prístup a údržbu. Možnosť ovládania viacerých zariadení, správy varných programov, správy výroby a zariadení prostredníctvom cloudového riešenia. Možnosť zobrazovania spotreby energie pre procesy varenie a výstupu tiež prostredníctvom integrovaného rozhrania USB, ktoré možno použiť tiež k lokálnej výmene dát. Dátová pamäť HACCP a výstup aj cez rozhranie USB alebo prostredníctvom cloudového riešenia bez nutnosti špeciálneho softvéru výrobcu. Integrovaná správa hygieny prostredníctvom cloudového riešenia so zobrazovaním stavu čistenia a údržby, servisných a chybových hlásení.
Teplotná sonda 5-7 bodov
 2. Zvážací vozík do konvektomatu
Funkcia
Zabezpečenie zariadenia školskej kuchyne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zvážací vozík do konvektomatu (viď ilustračný obrázok) ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zvážací vozík do konvektomatu 20xGN1/1
Celonerezový
Kompatibilný s konvektomatom v položke č. 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy.
Celková cena zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru: doprava vrátane doručenia a vyloženia, vynesenia tovaru, likvidácie obalov, poskladania a montáže tovaru a ostatných nákladov súvisiacich s plnením na požadovanom mieste plnenia zmluvy.
Dodávateľ môže dodať celý predmet zákazky naraz jednou dodávkou na základe uzatvorenej zmluvy. Dodávka bude podložená podpísaným preberacím protokolom/dodacím listom. Faktúra bude vystavená až po prevzatí kompletného predmetu zákazky.
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná.
Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 3  dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť "podrobný aktualizovaný rozpočet" do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy s uvedením presného názvu tovaru (obchodná značka) aj s uvedením jednotkových cien zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta (rozpis sadzby DPH, ceny bez DPH a s DPH) jednotlivých položiek tovarov uvedených v Technickej špecifikácii predmetu tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v zmluve.
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností predmetu zmluvy, obchodnú značku a typ ponúkaného tovaru (napr.  prospektový materiál, katalóg, technický list a pod.), ktorý musí obsahovať podrobnú technickú špecifikáciu a technické vlastnosti, ak tieto doklady neboli súčasťou vlastného návrhu plnenia.
Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol/dodací list a nezaplatiť zmluvnú cenu. Predmet zákazky musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania. Objednávateľ požaduje sprievodnú dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom alebo českom jazyku.
Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či dodávaný predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky objednávateľa v zmysle zmluvy. V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii uvedenej v zmluve je objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať.
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii uvedenej v zmluve, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí, je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie.
Uplatnenie reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom kontaktná osoba objednávateľa uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal a odoslanie emailu na adresu dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru.
Záručná doba je 24 mesiacov. Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 5 pracovných dní od nahlásenia chyby listom alebo emailom dodávateľovi.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie jednotlivých položiek a Osobitných požiadaviek predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy, náhradu škody a udelenie neuspokojivej referencie.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Dodávateľ  nie  je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl.  zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len  „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu  objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené  pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou  objednávateľa  podľa  predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu zriaďovateľa objednávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na  základe preberacieho protokolu/dodacieho listu. Prílohou faktúry je preberací protokol/dodací list potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Preberací protokol/dodací list vypracuje dodávateľ.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so Zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. Nová lehota začne plynúť doručením opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.
Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi predmet plnenia, v ktorom hodnoty nebudú v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 5 % z hodnoty plnenia, najmenej však vo výške 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody.
Cieľom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov. Z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú nie je možne dodať, alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie SNP 5, Partizánske, Partizánske, Trenčiansky, Slovenská republika

01.12.2021 10:00 — 16.12.2021 12:00

1,00 Zákazka

29 064,00

24 220,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Dodávateľ predloží vlastný návrh plnenia zákazky podľa funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky. Ponúkaný tovar dodávateľ identifikuje názvom, obchodnou značkou a pod. tak, aby verejný obstarávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a mohol posúdiť, či spĺňa všetky požadované špecifikácie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.11.2021 08:24

29.11.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.11.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 261
 83
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.11.2021 09:26 - Vstupná ponuka 29 064,00 € Cena s DPH
26.11.2021 15:30 - Najvýhodnejšia ponuka 24 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS