• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.11.2021 11:22
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2021 12:50
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2021 16:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2021 16:25

Detail zákazky Z202122481

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.11.2021 11:22
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2021 12:50
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2021 16:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2021 16:25

Základné údaje

Z202122481

OF-245545

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6038426

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46892923

STOLAMED PLUS, s. r. o.

Michalská 9, Bratislava, 81103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

kontrola hasiacich prístrojov

prenosný , hasiaci prístroj

  • 71356100-9 - Technická kontrola
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kontrola prenosných hasiacich prístrojov
Funkcia
Kontrola hasiacich prístrojov v zmysle vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z. z. ktorou sa ustanovujú vlastnosti, podmienky prevádzkovania a zabezpečenie pravidelnej kontroly hasiacich prístrojov a zákona 314/2001 Z.z. o ochrane pred požiarmi
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Práškový 6 kg-KODRETA ks 148
Práškový 6kg-VÍTKOVICE ks 6
CO2 5 kg-KODRETA ks 1
Práškový 2kg-KODRETA ks 2
Práškový 2kg-GEFIL ks 50
Halonový 2kg-TEPOSTOP ks 9
Práškový 6kg-Pyronova ks 6
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
Výsledkom musí byť správa revízneho technika o stave a možnosti ďalšieho používania zariadení v dvoch originálnych vyhotoveniach a tie odovzdá objednávateľovi.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Súčasťou faktúry musí byť aj protokol o vykonaní kontroly hasiacich prístrojov.
Objednávateľ požaduje vykonávanie kontroly hasiacich prístrojov v pracovných dňoch v čase od 07:00 do 14:00.
O vykonaní kontroly hasiaceho prístroja a o jej výsledku umiestni poverená osoba na vonkajšej strane tlakovej nádoby štítok na základe platnej legislatívy. Umiestnený štítok nesmie znižovať viditeľnosť údajov o tlakovej nádobe hasiaceho prístroja, samostatnej tlakovej patróne na výtlačný plyn a viditeľnosť údajov popisného označenia hasiaceho prístroja.
Cena je vrátane dopravy a ďalších súvisiacich nákladov potrebných k poskytnutiu predmetu zákazky.
Dodávateľ bude pri plnení predmetu zákazky postupovať s odbornou starostlivosťou, zaväzuje sa dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy, technické normy a podmienky tejto zmluvy najmä: vyhlášku MV SR č. 719/2002 Z. z.
Požaduje sa predložiť do 7 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy kópiu osvedčenia o odbornej spôsobilosti vykonávať revíziu hasiacich prístrojov s obsahom kontrolovanej látky. Elektronickou formou na kontaktné emailové adresy objednávateľa.
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou služby zákazky, vrátane dopravy
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky
Nedodanie služby sa považuje za porušenie zmluvy a oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Dodávateľ dodá 3x faktúru a 3x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 3x faktúru. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

kpt. Nálepku 1, 07501 Trebišov, Trebišov, Trebišov, Košický, Slovenská republika

18.11.2021 10:20 — 24.11.2021 15:00

222,00 ks

414,40

414,40

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.11.2021 11:22

16.11.2021 12:50

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.11.2021 13:05

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 269
 165
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.11.2021 13:58 - Vstupná ponuka 414,40 € Cena bez DPH
12.11.2021 11:05 - Najvýhodnejšia ponuka 414,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS