• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.11.2021 15:55
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2021 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2021 16:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2021 16:55

Detail zákazky Z202122472

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.11.2021 15:55
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2021 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2021 16:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2021 16:55

Základné údaje

Z202122472

OF-245940

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6038466

Objednávateľ

00320439

Mesto Zvolen

Námestie slobody 22, Zvolen, 96001, SVK

Dodávateľ

41751477

Martin Gall - MG COMP

Šmeralova 23, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Osobný počítač

Osobný počítač, kancelársky, softvérový, balík

  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 48310000-4 - Softvérový balík na vytváranie dokumentov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Osobný počítač
Funkcia
PC zostava na spracovávanie a uchovávanie dát
PC zostava je zložená zo samotného PC s operačným systémom Windows so softvérovým balíkom MS Office.
Záruka na PC zostavu overiteľná na webovej stránke výrobcu po zadaní sériového resp. výrobného čísla.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Osobný počítač HP ProDesk 400 G6 DM (23H19EA#BCM) ks 1
Softvérový balík Microsoft Office Home and Business 2021  (T5D-03485) ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Operačný systém Windows 10 Pro 64
Procesor Intel® Core i5-10500T
Pamäť 8 GB DDR4
Pevný disk 256 GB M.2 SSD
Grafická karta Intel® UHD 630 integrovaná
Sieťové rozhranie LAN 10/100/1000
Klávesnica Klávesnica USB od výrobcu počítača
Optická myš Optická myš pre rozhranie USB od výrobcu počítača
Vyhotovenie Mini PC
Záruka PC 3 roky On-Site NBD
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa nový, doposiaľ nepoužitý tovar, nie Renew/Remarketed...
Požaduje sa nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér.
Požaduje sa dodanie tovaru v pracovný deň v čase od 08:00 hod. do 15.00 hod. (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky) po vzájomnom dohovore.
Požaduje sa:
- bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby tovaru počas trvania záručnej doby tovaru,
- nástup servisného technika na servisnú opravu v sídle objednávateľa najneskôr do 1 pracovného dňa od nahlásenia poruchy dodávateľovi,
- odstrániť vady/poruchy najneskôr do 24 hodín od nástupu technika na servisnú opravu,
- odstrániť vady/poruchy najneskôr do 48 hodín pri potrebe dodania náhradných dielov potrebných pre uvedenie tovaru do prevádzky,
- ak dodávateľ nie je schopný odstrániť vadu/poruchu v požadovanom termíne, je povinný poskytnúť objednávateľovi plne funkčný náhradný tovar (identický), a to počas celej doby trvania opravy tovaru, najneskôr do 24 hodín od uplynutia termínu na opravu,
- dodávateľ znáša všetky náklady (napr. doprava) spojené s odstránením vady/poruchy techniky počas celej záručnej doby.
Zmluvná cena podľa Kúpnej zmluvy bude dodávateľovi uhradená na základe vyúčtovania formou faktúry, ktorá musí obsahovať náležitosti daňového dokladu. Faktúra bude objednávateľovi doručená v dvoch vyhotoveniach a bude splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia.
Dodanie tovaru ktorý nebude nový nepoužitý, dodanie tovaru ktorého technické vlastnosti nebudú zhodné s údajmi uvedenými v Kúpnej zmluve, ako aj omeškanie s dodaním predmetu zmluvy o viac ako 5 pracovných dní oproti lehote plnenia uvedenej v Kúpnej zmluve, bude objednávateľ považovať za porušenie povinnosti dodávateľa podstatným spôsobom s následným odstúpením objednávateľa od Kúpnej zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie slobody 22, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

19.11.2021 10:00 — 26.11.2021 14:00

5,00 zostava (PC+OSWindows+MSOffice+myš+klavesnica)

5 000,00

5 000,00

Objednávateľ požaduje dodanie tovaru presne v zmysle technickej špecifikácie predmetu zmluvy, vlastný návrh plnenia nie je prípustný.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.11.2021 15:55

16.11.2021 16:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.11.2021 16:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 571
 23
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.11.2021 16:06 - Vstupná ponuka 4 999,20 € Cena s DPH
11.11.2021 08:33 - Najvýhodnejšia ponuka 4 989,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS