• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2021 09:50
  •    Predkladanie ponúk
    29.11.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.11.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.11.2021 11:50

Detail zákazky Z202122462

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2021 09:50
  •    Predkladanie ponúk
    29.11.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.11.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.11.2021 11:50

Základné údaje

Z202122462

OF-245588

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6060656

Objednávateľ

151564

DataCentrum

Cintorínska 5, Bratislava, 81488, SVK

Dodávateľ

31326650

TEMPEST a.s.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obnovenie podpory pre HPE Service Manager

Technická podpora

  • 71356300-1 - Technická podpora

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Support licencií
Funkcia
Support licencií systému HPE Service Manager pre rok 2022 (24x7 SW support)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
HPE SM KM ESS Usr SW E-LTU ks 250
HPE SM KM Nmd Usr SW E-LTU ks 80
HPE SM KM CC Usr SW E-LTU ks 40
HPE IT Change Mgmt Suite CC Usr SW E-LTU ks 10
HPE IT Change Mgmt Suite Nmd Usr SW ELTU ks 20
HPE SM SLM Nmd Usr SW E-LTU ks 5
HPE SM SLM CC Usr SW E-LTU ks 2
HPE SM Help Desk Nmd Usr SW E-LTU ks 55
HPE SM Help Desk Nmd Usr SW E-LTU ks 32
HPE SM Help Desk CC Usr SW E-LTU ks 13
HPE SM Help Desk CC Usr SW E-LTU ks 35
HPE SM Foundation Nmd Usr SW E-LTU ks 39
HPE SM Foundation CC Usr SW E-LTU ks 35
HPE SM Server SW E-LTU ks 1
HPE Cnct LDAP Usr SW E-LTU ks 59
HPE Cnct Email Usr SW E-LTU ks 59
HPE Cnct Database Usr SW E-LTU ks 59
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je podľa obchodného alebo iného registra oprávnený dodať predmet zákazky.
Dodávateľ je partnerom výrobcu, alebo poskytovateľa podpory. Dodávateľ do 7 dní od uzavretia zmluvy poskytne mailom objednávateľovi informáciu o tomto partnerstve.
Dodávateľ je v čase uzavretia zmluvy zapísaný v Registri partnerov verejného sektora vedeného Ministerstvom spravodlivosti SR, akjeho plnenia prekračujú zákonom ustanovené finančné limity.
Nedodržanie predchádzajúcich povinnosti sa považuje za podstatné porušenie povinností Dodávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Poskytovateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Poskytovateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Vzhľadom na používané SW a HW vybavenie nie je možné predložiť variantné riešenie.
Platba na rok vopred, po doručení faktúry. Splatnosť faktúry do 30 dní od jej doručenia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cintorínska 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

01.01.2022 00:00 — 31.12.2022 23:59

794,00 ks

133 011,30

133 011,30

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.11.2021 09:50

29.11.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.11.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 252
 12
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.11.2021 23:09 - Vstupná ponuka 133 008,00 € Cena s DPH
29.11.2021 10:51 - Najvýhodnejšia ponuka 132 960,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS