35662867
Piaristická spojená škola Františka Hanáka Prievidza
A. Hlinku 44, Prievidza, 97101, SVK
36844659
B.T.SERVIS SK, s.r.o.
Letecká 2, Sliač, 962 31, SVK
Ochranné rúška a nitrilové rukavice
Jednorazové a bavlnené ochranné rúška s gumičkami za uši, ochranné rúško, ochranné pracovné prostriedky, rukavice
Tovar, Služba
|
1. Jednorazové rúško - trojvrstvové
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Ochrana zamestnancov pred škodlivými vplyvmi. |
| Preventívna ochrana dýchacích ciest. |
| Rúško je vyrobené z troch vrstiev. Zloženie: 1. vrstva netkaná textília 2. vrstva filter 3. vrstva netkaná textília. Vhodné na bežnú ochranu pred prachom, cudzími časticami vo vzduchu, baktériami a vírusmi. . Používajú sa aj ako tzv. medicínske rúška. |
| Netkaná látka 25gsm PP, netkaná látka 25gsm PP z taveniny fúkaného netkaného materiálu, 25gsm PP netkaná látka, elastická slučka na uši, nastaviteľný nosový drôt. |
| Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným predpisom. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| v balení 100ks | balenie | 50 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| vlastnosti | trojvrstvové (hladké) jednorazové rúško zachytáva rôzne druhy nečistôt, aerosoly, prachové, smogové častice a peľ, vhodné ako ochrana proti všetkým druhom mikroorganizmom, vírusom a baktériám. |
| materiál rúška | zdravotne nezávadný a antialergický, mikrovlákno, netkaná textília |
| uchytenie rúška | gumičky okolo uší |
| norma | EN 14119 |
|
2. Baner respirátor FFP2 biely
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Filtračná polomaska proti časticiam EN 149: 2001 + A1: 2009 s filtračné triedou FFP2 určená na jednorazové použitie. Respirátor s filtračnou triedou FPP2 zachytáva viac ako 95% vírusov baktérií (zodpovedajúce triede ochrany FFP2), prachových, peľových aj smogových častíc. Respirátor s nosovým klipom zaisťuje tesné priľnutie k tvári a účinnú filtráciu častíc, ktoré sa nesú vzduchom. Jedná sa o zdravotnícky prostriedok podľa smernice 93/42 / EHS a súčasne o osobný ochranný prostriedok podľa nariadenia 2016/425. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Baner respirátor FFP2 biely v balení 50 ks | balenie | 20 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Zloženie výrobku | Bavlna + netkaná látka |
| Veľkosť | Univerzálny |
| Farba: | Biela |
| Stupeň filtrácie: | ≥ 94% |
| Názov |
| I. Zmluvná cena: |
| 1. Celková cena i jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane obalov, balenia, dopravy a vyloženie a vynesenie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a ostatných nákladov súvisiacich s plnením. |
| II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy: |
| 1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy: |
| - obchodné meno, resp. obchodnú značku ponúkaného tovaru a výrobcu, |
| - funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať, a to z dôvodu overenia technických parametrov a vlastností, |
| - rozpis zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), |
| 2. V prípade, ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov podľa bodu 1 tejto zmluvy, kontaktná osoba Objednávateľa určí náhradnú lehotu na ich doručenie. |
| 3. Kontaktná osoba Objednávateľa určí náhradnú lehotu na doručenie podľa bodu 2 tejto zmluvy najmä vtedy, ak Dodávateľ v lehote podľa bodu 1 tejto zmluvy nepreukáže, že ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a súčasne kontaktná osoba Objednávateľa vyzve Dodávateľa (elektronicky alebo poštou) na doplnenie chýbajúcich dokumentov, resp. opravu alebo nahradenie predložených dokumentov. |
| 4. Ak Dodávateľ nedodrží náhradnú lehotu podľa bodu 2 tejto zmluvy na predloženie dokumentov alebo v tejto lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a je oprávnený od nej odstúpiť. |
| 5. Objednávateľ posúdi Dodávateľom predložené dokumenty do 5 pracovných dní odo dňa doručenia všetkých požadovaných náležitostí a oznámi Dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve. |
| III. Termín a miesto realizácie dodávky: |
| 1. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 13: 00 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 24 hodín pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie. |
| 2. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve a je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| 3. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky Objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke Objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru Dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca Dodávateľa i Objednávateľa. |
| 4. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku Dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady Dodávateľa. |
| IV. Reklamácia: |
| 1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám Objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
| 2. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša Dodávateľ v plnom rozsahu. |
| V. Odstúpenie od zmluvy: |
| 1. Nedodržanie minimálnej všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok vrátenie predmetu zákazky, odstúpenie Objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie. |
| 2. Opakované nedodanie tovaru, definovaného v tejto zmluve, v dohodnutom náhradnom termíne bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
A. Hlinku,44, Prievidza, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
22.11.2021 08:57 — 25.11.2021 08:57
1,00 zákazka
520,00
518,00
Dodávateľ predloží vlastný návrh plnenia s presnou funkčnou a technickou špecifikáciou preukazujúcou splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) , veľkosťou balenia, počtom kusov v balení .Objednávateľ - kontaktná osoba predložený návrh plnenia zákazky posúdi do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy a návrh odsúhlasí alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.11.2021 11:06
18.11.2021 08:56
18.11.2021 09:11
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 10.11.2021 11:26 - Vstupná ponuka | 520,00 | € | Cena s DPH |
| 18.11.2021 08:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 286,80 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: