• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.11.2021 08:03
  •    Predkladanie ponúk
    12.11.2021 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.11.2021 09:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.11.2021 12:16

Detail zákazky Z202122387

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.11.2021 08:03
  •    Predkladanie ponúk
    12.11.2021 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.11.2021 09:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.11.2021 12:16

Základné údaje

Z202122387

OF-245699

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6032928

Objednávateľ

00158569

Stredná odborná škola obchodu a služieb, Ul. 1. mája 1264, Púchov

Ul. 1. mája 1264, Púchov, 02001, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiace, pracie prostriedky a pomôcky na upratovanie

Čistiace, pracie prostriedky a pomôcky na upratovanie

  • 39800000-0 - Čistiace a leštiace výrobky
  • 24455000-8 - Dezinfekčné prostriedky
  • 39224000-8 - Metly a kefy a iné predmety rôznych typov
  • 39525800-6 - Handry na čistenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace a pracie prostriedky
Funkcia
čistiace, pracie prostriedky a pomôcky na upratovanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
JAR Professional - tekutý čistiaci prípravok na ručné umývanie kuchynského riadu. Prípravok účinne odstraňuje mastnotu, pripálené zvyšky jedla a na kuchynskom riade zanecháva len žiarivý lesk. Šetrný k pokožke rúk s príjemnou citrusovou vôňou a neutrálnym | pH |. Prípravok neobsahuje fosfáty, 5 l alebo ekvivalent ks 40
Savo- profesionálny univerzálny koncentrovaný čistiaci prípravok na podlahy a iné umývateľné povrchy ako sú napr.kachličky laminát a plasty, ktorý odstraňuje bežné nečistoty, rýchlo schne a zanecháva čistený povrch lesklý a bez šmúh s príjemnou kvetinovou vôňou, 5l l - alebo ekvivalent ks 20
Krezosan fresh - tekutý, čistiaci a dezinfekčný prípravok na podlahy, hygienické zariadenia, kúpeľne a chodby, 950 ml-1000ml - alebo ekvivalent ks 80
Savo Originál - určený na dezinfekciu vody a povrchov v domácnosti odstráni nebezpečné vírusy a baktérie, ktoré zamorujú povrchy vo Vašej domácnosti a vodu v studniach a bazénov 1 l -alebo ekvivalent ks 100
SAVO čistič bez chlóru -ODMASŤOVAČ  700 ml- tekutý a dezinfekčný prostriedok v spreji bez chlóru ľahko odstráni aj silné znečistenie a mastnotu a zároveň zabezpečí dezinfekciu čisteného povrchu. Tento prípravok je vhodný na použitie v kuchyni a pre všetky omývateľné povrchy, ktoré je treba odmastiť a zároveň dezinfikovať, odstraňuje tiež alergén-  alebo ekvivalent ks 50
Luxon - rýchlorozpúšťač vodného kameňa pre kávovary, varné kanvice, práčky a umývačky riadu 100g - alebo ekvivalent ks 100
BREF -WC tuhé závesné bloky/guličky , s dlhotrvajúcim vonným účinkom-fresh, ocean, pine vôňa alebo ekvivalent ks 200
Osviežovač vzduchu - v spreji-manuálny,prevonia interiér na niekoľko hodín,rôzne vône: pínia,oceán, levanduľa ks 30
Clin- prípravok na čistenie a leštenie okien, spray 500 ml s alkoholom, vôňa citrus- alebo ekvivalent ks 30
Handra na podlahu absorčná Bodentuch 70x60 alebo ekvivalent ks 200
Handrička vysoko absorpčná a trvanlivá , čistí bez šmúh a chuchvalcov , vhodná pre použitie v kuchyni 30x35(3ks v balení) bal. 100
Špongia-hubka veľká tvarovaná na riad (9x6x4 cm), abrazívna vrstva na jednej strane, sada 5 kusov bal. 200
Drôtenka kovová  - pozinkovaná 30g (3ks v balení) bal. 250
Vrecká do odpadkového koša 50x60 ,30l (25 ks v rolke)pevné nepriehľadné vrecia na odpad z kvalitného polyetylénu rol. 100
Rukavice gumené pre domácnosť , skvelá citlivosť pri dotyku, komforné a odolné,  veľkosť L ,M ks 100
Rukavice jednorázové mikroténové 100ks /bal. veľkosť L,M ks 100
lopatka na smeti+ zmetáčik ks 20
Zmeták plastový s otvorom, 30 cm+ násada ks 25
Mop náhradný návlek  43 cm ks 30
Indulona - krém na ruky hydratačný a regeneračný 100g  alebo ekvivalent ks 60
Kryštalická sóda 1 kg ks 30
Fixinela -Čistiace a dezinfekčné tablety do pisoárov 1kg/bal.vôňa lesa,citrus- alebo ekvivalent ks 10
Vedro platové 10l z pevného plastu ks 20
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vyloženia do skladu na miesto plnenia Púchov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzatvorenia  dohody s uvedením presného názvu tovaru ( obchodná značka) aj s uvedením  jednotkových cien zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta(rozpis cien bez DPH a s DPH)jednotlivých položiek, tak aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v dohode. Cena zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru, najmä balenie ,dopravu vrátane vyloženia na mieste plnenia.
Spôsob a čas dodania: Zmluva bude plnená na základe čiastkových objednávok (1-2), podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, počas platnosti zmluvy  do 15.12.2021. Čiastkové objednávky budú dodávateľovi zasielané elektronicky (e-mailom).
Dodávateľ doručí objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 3 dní od uzatvorenia zmluvy
Dovoz tovaru je možný v pracovné dni v čase 8,00-14,00 hod, dodávateľ je povinný oznámiť doručenie tovaru min.24 hod vopred
V prípade neskoršieho zistenia vád dodaného tovaru , bude objednávateľ tieto vady reklamovať bezprostredne po ich zistení a požadovať náhradné plnenie do 5 prac.dní. Nevybavenie oprávnenej reklamácie v stanovenom termíne je považované za hrubé porušenie zmluvy.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu , výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent- objednávateľ bude akceptovať ako ekvivalentný výrobok len tovar s rovnakou alebo vyššou kvalitou ako požadovaný výrobok.
V položkách, pri ktorých je uvedená konkrétna značka resp.typ, objednávateľ uprednostňuje tovar ním požadovaných značiek,nakoľko zabezpečuje pre zamestnancov overené prípravky na čistenie, dezinfekciu s ohľadom na rozsah a charakter prác objednávateľa.
Za ekvivalent požadujeme výrobok spĺňajúci nasledovné požiadavky: na etikete výrobku, v karte bezpečnostných údajov KBÚ alebo v iných príslušných technických listoch nesmú byť uvedené žiadne zložky(látky) , ktoré boli identifikované ako látky vzbudzujúce veľmi veľké obavy a boli zaradené do zoznamu uvedeného v článku 59 nariadenia (ES) č.1907/2006 (REACH). Uvedený zoznam látok( zoznam kandidátskych látok) na nachádza na http://echa.europa.eu/web/guest/candidate-list-table
Výrobky nesúce enviromentálnu značku typu 1 spĺňajúce toto kritérium sa budú považovať za vyhovujúce. Iné vhodné dôkazy sa tiež uznajú, napríklad uvedenie zložiek na etikete výrobku, v karte bezpečnostných údajov(KBÚ) alebo na webových stránkach výrobcu a v iných príslušných technických listoch spolu s ich CAS číslom (ak je k dispozícii)a vyhlásením, že žiadna z uvedených zložiek sa nenachádza v zozname kandidátskych látok.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu Rámcovej dohody, alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru.
Nový , doposiaľ nepoužitý tovar.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám,STN. Všetky karty KBU musia vyhovovať súčasnej platnej legislatíve a dodávateľ ich musí aktualizovať. Súbory v PDF,taktiež certifikáty, protokoly.
S aktuálnym rozpočtom je Dodávateľ povinný predložiť údaje deklarujúce technické parametre ponúkaného tovaru -KBU,  vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, preukazujúce splnenie požadovaných parametrov, ktoré sú uvedené v Technických vlastnostiach položiek.
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke ( napr.množstvo, druh tovaru) alebo nebude v súlade s Technickou špecifikáciou, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Splatnosť faktúry 30 dní. Dodávateľ je oprávnený fakturovať vždy len skutočne dodaný predmet zmluvy a to po každej jednotlivej objednávke.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
V prípade ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí je Dodávateľ povinný doručiť Objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie.
Uplatnenie reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom kontaktná osoba Objednávateľa uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal a odoslanie mailu na adresu Dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru.
Dodávateľ je oprávnený fakturovať len ten tovar, ktorý bol Objednávateľom podľa dodacieho listu skutočne prevzatý.
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša dodávateľ. Dodávateľ sa zaväzuje počas platnosti zmluvy bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 48 hodín od nahlásenia chyby listom alebo mailom Dodávateľovi.
Nedodržanie všeobecnej špecifikácie, funkčnej a technickej špecifikácie jednotlivých položiek a Osobitých požiadaviek predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ul.1.mája 1264, Púchov, Púchov, Trenčiansky, Slovenská republika

22.11.2021 07:13 — 15.12.2021 07:13

1 895,00 ks

2 286,60

1 905,50

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Dodávateľ je povinný v rámci vlastného návrhu plnenia zákazky uviesť výrobcu, obchodný názov a typ ponúkaného tovaru a taktiež predložiť špecifikáciu ním ponúkaného tovaru v rozsahu podľa špecifikácie uvedenej v opisnom formulári, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných parametrov a vlastností.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.11.2021 08:03

12.11.2021 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.11.2021 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 515
 55
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.11.2021 11:16 - Vstupná ponuka 2 286,60 € Cena s DPH
12.11.2021 07:59 - Najvýhodnejšia ponuka 2 283,74 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS