• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.11.2021 09:09
  •    Predkladanie ponúk
    15.11.2021 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    15.11.2021 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.11.2021 10:20

Detail zákazky Z202122362

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.11.2021 09:09
  •    Predkladanie ponúk
    15.11.2021 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    15.11.2021 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.11.2021 10:20

Základné údaje

Z202122362

OF-245500

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6035703

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

35710691

Lamitec, spol. s r.o.

Pestovateľská 16147/9, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 42991000-9 - Papierenské, tlačiarenské a kníhviazačské strojové zariadenia a ich časti
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Kancelárske potreby na administratívnu činnosť
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Zvýrazňovač edding 345 rôzne farby ks 24
2. Záložky samolepiace 4x12x45 + 4x12x42mm neon ks 15
3. Záložka samolepiaca 20x50mm neon 4x50 lístkov ks 13
4. Spisové dosky A4 mramor rôzne farby ks 152
5. Spisová doska so šnúrkami A4, nepoťahovaná ks 30
6. Samolepiaci bloček Office Products 76x76mm ks 20
7. Poštové obálky C5 samolepiace, 1000ks bal 6
8. Poštové obálky C5 ELCO s páskou, bez okienka, 500ks bal 6
9. Poštové obálky C4 s páskou, biele, 500ks bal 4
10. Poštové obálky B4 samolepiace, biele, 250ks bal 4
11. Baliaca páska 48mm x 66m priehľadná ks 4
12. Mechanický sprej na čistenie obrazoviek a plastové časti počítačov. Objem 250 ml. ks 15
13. Univerzálne samolepiace etikety pre laserové a atramentové tlačiarne a kopírovacie zariadenia. Formát A4. Farba biela. Balenie 100 hárkov. Etikety na hárku 56 ks. Rozmery etikiet: 52,5 x 21,2 bal 15
14. Euroobal ECONOMY A4 lesklý 40mic v sáčku, 100ks/bal bal 40
15. Euroobal Karton PP A4 maxi extra široký 50mic, 50ks/bal bal 45
16. Korekčný roller DONAU jednorazový 4,2mmx5m ks 20
17. Univerzálne kancelárske nožnice na strihanie papiera, kartónu, lepenky, samolepiacej pásky a pod. so strihacou časťou z nehrdzavejúcej ocele. Farba čierna. Veľkosť: 21 cm. ks 7
18. Lepiaca páska Economy 12mmx20m ks 6
19. Pečiatková farba čierna 30ml ks 2
20. Popisovač na tabule Centropen 8559 čierny ks 25
21. Priepustka A7 ks 3
22. Poštové obálky DL samolepiace, okienko, 1000 ks bal 4
23. Sada linerov Centropen 4621/4S sada 4
24.  Sada popisovačov na flipchart bloky Centropen8550 sada 6
25. Sada popisovačov na tabule Centropen 8559/4S sada 14
26. Zakladač 2-krúžkový A4 celoplastový 4,2 cm VIVIDA ks 8
27. Zakladač pákový A4 Mramor Basic 7,5cm ks 10
28. Poštové obálky C5 doručenka do VR OD, Doposielať, 1000 ks bal 3
29. Poštové obálky B4 samolepiace, biele, 250ks bal 17
30. Poštové obálky C5 ELCO s páskou,okienko vpravo, 500ks bal 5
31. Zakladač pákový poloplastový 7,5cm, A4 ks 75
32. Bublinkové obálky 25x35 cm G17 ks 500
33. Zakladač pákový celoplastový A4, 7,5cm s mechanikou No1 ks 60
34. Zakladač pákový Basic 5cm čierny ks 50
35. Kartónové obálky A4 360x275mm ks 200
36. Plastové obálky na krúžkovú väzbu A4 200 mic. číre, 100ks/bal bal 2
37. Dvojhárok linajkový A3 250 ks bal 4
38. Dvojhárok štvorček. A3 250 ks bal 4
39. Blok poznámkový A5 80 listov linajkový ks 10
40. Blok College Notes Extra A4 80 listov linajkový ks 10
41. Špagát jutový 200g 200m (500x2) ks 2
42. Kancelárska zošívačka s plastovým vrchným dielom a integrovanou kovovou rozošívačkou na zadnej časti. Kapacita náplne 100 spiniek veľkosti 10. Kapacita zošitia 15 listov papiera. Hĺbka zošívania: 3,7 cm. Hmotnosť: cca 90 g. Záruka: 10 rokov. ks 3
43. Stolová kalkulačka s veľkým 12-miestnym maticovým displejom, plastovými tlačidlami a pomocnými tlačidlami na výpočet daní. Výpočet %, 3 tlačidlá na prácu s pamäťou, zmeny znamienka +/-, funkcia TAX pre výpočet dane, zobrazenie použitej funkcie +,, ×, ÷, označenie oddeľovania po tisícoch, ukladanie operácií do vyrovnávacej pamäte, konverzia času, duálne napájanie (solárne + batéria), rozmery 103×145×31 mm. ks 4
44. Strúhadlo kovové s dvomi otvormi ks 1
45. Zásobník pre dokumenty A4 (250x90x310 mm), kartón ks 3
46. Sekundové lepidlo Loctite Super Attak Control 3g ks 2
47. Roller gélový 0,7mm prepisovateľný modrý ks 2
48. Priehladný obal na dokumenty A4-PVC 150 mic 10ks bal 2
49. Poštové obálky C6 s páskou, 1000 ks bal 1
50. Euroobal ECONOMY A4 lesklý 40mic v sáčku bal 5
51. Guľôčkové pero STABILO Marathon 318 modré ks 20
52. Sada permanenetných popisovačov edding 140 S/4S sada 1
53. Spinky 24/6 /1000/ bal 5
54.  Zakladač pákový Mramor Basic 7,5cm, A4 ks 20
55. Zakladač 2-krúžkový celoplastový 4,2 cm VIVIDA, A4 ks 10
56. Zakladač pákový Basic 5cm čierny, A4 ks 10
57.  Lepiaca páska TESA clear 19mmx10m s dispenzorom ks 2
58. Zvýrazňovač edding 345 rôzne farby ks 8
59. Odsponkovač ks 1
60. Korková nástenka 40x60 cm ks 4
61. Plastový obal A4 s cvočkom priehľadný ks 15
62. Menovky na kľúče mix farieb 6ks/bal bal 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť položkový rozpis ceny bez DPH a ceny s DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu.
Uchádzač poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ po účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a predloženie dokumentácie k dodávanému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované odberateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 2 dní od doručenia reklamácie
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia.
Objednávateľ požaduje dodanie rozdelené na 2 časti, zároveň na 2 faktúry. Zvlášť  položky 1 - 48, dodanie do Banskej Bystrice. a zvlášť položky 49 - 62, dodanie do Bratislavy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sládkovičova 21, Fakulta zdravotníctva, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

18.11.2021 10:00 — 02.12.2021 13:00

1,00 sada

3 188,00

3 188,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Objednávateľ u tovarov identifikovaných konkrétnym výrobcom, značkou alebo typom pripúšťa dodanie ekvivalentných tovarov s plnohodnotnými vlastnosťami na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

09.11.2021 09:09

15.11.2021 09:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.11.2021 09:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 499
 25
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.11.2021 08:33 - Vstupná ponuka 3 188,00 € Cena bez DPH
15.11.2021 08:38 - Najvýhodnejšia ponuka 2 656,66 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS