• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.11.2021 12:55
  •    Predkladanie ponúk
    10.11.2021 12:54
  •    Ukončenie zákazky
    10.11.2021 13:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.11.2021 13:45

Detail zákazky Z202122331

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.11.2021 12:55
  •    Predkladanie ponúk
    10.11.2021 12:54
  •    Ukončenie zákazky
    10.11.2021 13:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.11.2021 13:45

Základné údaje

Z202122331

OF-239981

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6028260

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske stroje, zariadenia a príslušenstvo - Skartovačky

skartovačka

  • 30191400-8 - Skartovače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Skartovačka Kobra 310 TS CC2 E/S alebo kvalitatívny ekvivalent
Funkcia
skartácia CD / DVD, kreditných kariet, kancelárskych spôn a zošívacích spiniek
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kapacita rezu 70g ks 17 19
Šírka vstupu mm 310
Objem koša l 135
rozmer rezu mm 1,9x15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vyhovuje stupňu utajenia podla NBÚ 3 tajné, DIN 5 Musí byť zabezpečené
Platnosť certifikátu NBÚ 3 tajné podľa vyhlášky NBÚ č. 314/2006 Z. z. a vyhlášky NBÚ č. 315/2006 Z. z. minimálne 4 roky od vyhlásenia zákazky Musí byť zabezpečené
systém "EPC - Electronic Power Control" pre stanovenie optimálneho množstva skartovaného materiálu, prispieva k ochrane proti zahlteniu papierom "Touch Screen" - dotykový ovládací panel systém "Energy Smart" pre nulovú spotrebu energie v stave "stand-by"systém "SPPU" - špeciálne tvrdené ozubené súkolie z uhlíkovej ocele a reťazový prevod pre vysokú odolnosť proti opotrebovaniu systém chladenia motora proti prehriatiu skartácia CD / DVD, kreditných kariet, kancelárskych spôn a zošívacích spiniek
automatický systém štart / stop automatické vypnutie pri naplnení odpadového plastového vreca výkonný motor, re 24-hodinovú prácu doživotná záruka na nože svetelná signalizácia aktuálneho stavu stroja pohyblivý stojan so 4 otočnými kolieskami vyrobené v EU
 2. Skartovač HSM Securio B22 alebo kvalitatívny ekvivalent
Funkcia
skartácia CD / DVD, kreditných kariet, kancelárskych spôn a zošívacích spiniek
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
rez mm 5,8
Kapacita rezu 80g mm 17 19
kapacita zásobníka l 33
šírka vstupu mm 240
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vyhovuje stupňu utajenia DIN 2
Platnosť certifikátu NBÚ 2 vyhradené podľa vyhlášky NBÚ č. 314/2006 Z. z. a vyhlášky NBÚ č. 315/2006 Z. z. minimálne 4 roky od vyhlásenia zákazky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH
Objednávateľ požaduje pre svoju potreby 2 ks faktúry, ak faktúra slúži zároveň ako dodací list alebo 2 ks faktúry a 2 ksdodaciehoblistu ak dodací list nie je súčasťou faktúry.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru, dodací list s tovarom.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Tovar požadujeme dodať na adresu objednávateľa.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Tovar dodať len v pracovných dňoch, v čase od 7:30 do 14:00.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šafárikova 9, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

11.11.2021 13:54 — 25.11.2021 12:54

1,00 ks

1 973,00

1 972,55

požadujem zaslať návrh plnenia na radoslav.risian@mil.sk

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.11.2021 12:55

10.11.2021 12:54

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.11.2021 13:09

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 332
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.11.2021 10:02 - Vstupná ponuka 1 972,80 € Cena s DPH
10.11.2021 12:52 - Najvýhodnejšia ponuka 1 971,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS