• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.11.2021 12:04
  •    Predkladanie ponúk
    10.11.2021 12:01
  •    Ukončenie zákazky
    10.11.2021 12:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.11.2021 12:55

Detail zákazky Z202122314

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.11.2021 12:04
  •    Predkladanie ponúk
    10.11.2021 12:01
  •    Ukončenie zákazky
    10.11.2021 12:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.11.2021 12:55

Základné údaje

Z202122314

OF-240164

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6028246

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36325406

APC CONTROLS, s. r. o.

Súkennícka ulica 283/36, Prievidza, 97101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy zariadení na skladovanie PL

Opravy a revízie podzemných nádrží slúžiacich ako havarijné nádrže k NDN 22000

  • 50514200-3 - Opravy a údržba nádrží
  • 71356100-9 - Technická kontrola
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Opravy a revízie podzemných nádrží
Funkcia
Havarijné nádrže k NDN 22000
Projektová dokumentácia elektroskreslenie skutkového stavu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nádrž č. 1 Elektroinštalácia a rozvádzač systému merania a alarmových hlásení, elektroinštalácia a zariadenia systému snímania medziplášťového priestoru . elektroinštalácia a zariadenia systému snímača havaríjnej hladiny, elektroinštalácia a zariadenia systému merania hladín a zvukovej signalizácie, Paré 3x, CD 1x ks 1
Nádrž č. 2 Elektroinštalácia a rozvádzač systémumerania a alarmových hlásení, elektroinštalácia a zariadenia systémusnímania medziplášťového priestoru, elektroinštalácia a zariadenia systémusnímača havaríjnej hladiny, . elektroinštalácia a zariadenia systémumerania hladín a zvukovej signalizácie, Paré 3x, CD 1x ks 1
Sondy spodnej vody v šachtách, elektroinštalácia a zariadenia systémusond spodnej vody a rozvádzačovso zvukovou signalizáciou, návrh nového merania. Paré 3x, CD 1x ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
kontrola úniku PHM do medzi plášťa, mimo nádrž a prieniku vody  a cudzích látok do nádrže z vonkajšieho prostredia áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Služba sa nachádza v prostredí s nebezpečenstvom výbuchu!!! Potrebné oprávnenia : Oprava výhradných technických zariadení elektrických s nebezpečenstvom výbuchu bez obmedzenia napätia, Odborné prehliadky a odborné skúšky elektrických zariadení s nebezpečenstvom výbuchu bez obmedzenia napätia. Tieto oprávnenia požadujeme predložiť do 5 dní od uzavretia zmluvy. Je nutné a bude kontrolované: neiskrivé náradie, antistatické montérky, Eex osvetlenie.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Pri realizácii služby požadujeme dodať nový nepouživaný tovar, ktorý zodpovedá príslušným technickým normám v prostredí Eex. ( certifikáty )
Predmetom tejto zmluvy je vykonanie údržby a revízií na zariadeniach čerpacej stanice, následne vystavenie revíznych protokolov a odborné posúdenie stavu technického zariadenia zaznamenané v protokoloch s uvedeným doporučením ďalších nutných opráv a výmeny technického zariadenia po dobe životnosti.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenia negatívnej referencie.
Záručná doba  minimálne 24 mesiacov.
Faktúra splatná do 30 dní od dňa doručenia faktúry dodávateľovi. Adresu dodania faktúry si dodávateľ telefonicky upresní s objednávateľom.
Termín  do 31.07.2021 po nadobudnutí účinnosti zmluvy.
Dodanie služby v pracovných dňoch od 7,00 do 14,00 hod., alebo po dohode a objednávateľom.
Požaduje sa predložiť  aktualizovaný rozpočet na jednotlivé druhy služby do 5 dní od uzavretia zmluvy
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list v dvoch vyhotoveniach, pokiaľ faktúra nebude slúžiť aj ako dodací list.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Názov Upresnenie
popis

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šafárikova 9, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

11.11.2021 13:02 — 19.11.2021 12:02

1,00 ks

3 499,00

3 498,66

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.11.2021 12:04

10.11.2021 12:01

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.11.2021 12:16

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 577
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.11.2021 09:38 - Vstupná ponuka 3 498,00 € Cena s DPH
08.11.2021 09:38 - Najvýhodnejšia ponuka 3 498,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS