• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.11.2021 09:46
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2021 10:48
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2021 12:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2021 12:15

Detail zákazky Z202122285

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.11.2021 09:46
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2021 10:48
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2021 12:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2021 12:15

Základné údaje

Z202122285

OF-245619

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6038412

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Dodávateľ

36547654

BEGA, s.r.o.

PD, Lehota, 95136, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky nábytok 28

stôl, stolička

  • 39110000-6 - Sedadlá, stoličky a podobné výrobky a súvisiace časti
  • 39112000-0 - Stoličky
  • 39120000-9 - Stoly, skrine, písacie stoly a knižnice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky nábytok
Funkcia
Dodávka kancelárskeho nábytku vrátane dopravných nákladov a montáže na miesto dodania
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.  skladací kancelársky stôl 8 ks
Parametre: sklopný a zaisťovací mechanizmus je oceľový, zabezpečujúci pevnosť a odolnosť, v zloženom stave sú úsporne stohovateľné, stolová doska s laminovaným povrchom, hrúbka dosky 25 mm, ABS hrana 2 mm, konštrukcia stola z pochrómovaných oceľových trubiek, celková výška stola 725 mm farba dosky: wenge rozmer dosky: 1400x700 mm farba podnožia: chróm výška: 725 mm áno
Ako ekvivalent sa bude považovať Stôl s rovnakými rozmermi, konštrukciou, nosnosťou a funkciou ako stôl  FOLD
2.  stohovateľná kancelárska stolička 20 ks
Parametre: spodná strana je potiahnutá látkou, ktorá sa pri stohovaní stoličiek netrie o stoličku nižšie, má pevný rúrkový rám, vhodné do rôznych prostredí, výška sedáku: 450 mm, hĺbka sedáku: 400 mm, šírka sedáku: 410 mm farba: čierna alebo šedá, materiál sedáka: tkanina, farba podstavca: šedá materiál konštrukcie: oceľ, stohovateľné: áno, nosnosť: 120 kg, hmotnosť: 5,6 kg, montáž: zmontované áno
Ako ekvivalent sa bude považovať Stolička s rovnakými rozmermi, konštrukciou, nosnosťou a funkciou ako stôl  BROOKS
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy
Vrátane dopravy na miesto plnenia, vyloženia  už zmontovaného tovaru na mieste dodania a jeho umiestnenie do jednotlivých miestností podľa pokynov objednávateľa. Obaly zlikviduje dodávateľ na svoje náklady.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný nábytok prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady a doviesť opravený do sídla objednávateľa na vlastné náklady.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zmluvy a v prípade dodávky iného nábytku tento neprevziať.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Záručná doba začína plynúť nasledujúci deň po skončení preberacieho konania a podpísania dodacieho listu
Nedodržanie predmetu zmluvy a lehoty plnenia sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zmluvy
Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú
V prípade, že vymedzenie predmetu zákazky, jeho opis alebo technické špecifikácie odkazujú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ umožňuje ekvivalentné špecifikácie s technickými parametrami rovnakými alebo vyššími/lepšími ako je uvedené v popise technických vlastností tohto opisného formulára
V prílohe zadania sú pridané obrázky predmetu zákazky.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

10.01.2022 08:49 — 11.01.2022 08:49

1,00 kpl

2 966,40

2 472,00

Špecifikované v osobitných požiadavkách.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.11.2021 09:46

16.11.2021 10:48

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.11.2021 11:03

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 241
 48
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.11.2021 10:06 - Vstupná ponuka 2 966,40 € Cena s DPH
16.11.2021 09:37 - Najvýhodnejšia ponuka 2 964,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS