• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.11.2021 12:22
  •    Predkladanie ponúk
    25.11.2021 09:14
  •    Ukončenie zákazky
    25.11.2021 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2021 10:05

Detail zákazky Z202122275

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.11.2021 12:22
  •    Predkladanie ponúk
    25.11.2021 09:14
  •    Ukončenie zákazky
    25.11.2021 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2021 10:05

Základné údaje

Z202122275

OF-245652

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6053925

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36325406

APC CONTROLS, s. r. o.

Súkennícka ulica 283/36, Prievidza, 97101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Komplexná oprava a údržba aditivačnej nádrže

oprava a údržba nádrží, technická kontrola

  • 50514200-3 - Opravy a údržba nádrží
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 71356100-9 - Technická kontrola
  • 72267200-1 - Opravy programového vybavenia (softvér) informačných technológií

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava zariadenia a príslušného softvéru Accuload III NET
Funkcia
Riadiaca jednotka aditivačnej nádrže
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
TYP LF 285 S,  výrobné číslo 554400-0-0-02
Popis opravy odstránenie príčiny chýb ( podľa prílohy)
Opravu je možné realizovať aj formou výmeny alebo vlastným návrh plnenia v prípade nerentabilnosti opravy existujúceho zariadenia po dohode s objednávateľom
 2. Diagnostika a oprava systému kontroly tesnosti nádrží H0302A (3ks)
Funkcia
Systém fungujúci na báze straty podtlaku medzi hlavnými a kontrolnými nádržami.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nádrž: H0302A ks 3
Objem m3 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Podzemná nádrž áno
Snímače tlaku VLX 330/A-Ex, typ: vákuový  , počet - 6 kusov
Popis opravy Diagnostika a oprava chýb typizovanej kabeláže,  obmena batérií,  profilaktická kontrola jednotlivých súčastí nádrží
Montáž a doprava v cene
Kalibrácie snímačov nie , je vyžadovaná len kontrola funkčnosti
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná dielo v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zákazky
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi pred začatím prác zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi, ktorí sa budú podieľať na vykonaní diela, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu
Dielo musí byť vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdané objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí diela. Dodávateľ pri realizácii diela použije nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Ak dodávateľ nevykoná dielo podľa podmienok uvedených v zmluve, alebo preruší práce na vykonaní diela, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa uhradenie všetkých nákladov a škôd, ktoré mu tak preukázateľne vznikli, a to v plnej výške.
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci aochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej dobyplnenia tejto zmluvy
Cena za vykonanie diela je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Cena za vykonanie diela musí zahŕňať všetky náklady, ktoré v súvislosti s jeho vykonaním dodávateľovi vzniknú, vrátane nákladov na dopravu, ako aj nákladov na všetky pomocné práce, pomocný materiál, bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci.
Cena za vykonanie diela je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci. Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri vykonávaní celého diela podľa zmluvy.
Faktúra bude vyhotovená na základe skutočne vykonaných a objednávateľom odsúhlasených prác, pričom súpis prác potvrdený oboma zmluvnými stranami bude neoddeliteľnou súčasťou faktúry. Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy.
Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. Povinnosť priznať a odviesť daň prechádza z dodávateľa na príjemcu plnenia - objednávateľa, dodávateľ vystaví pre objednávateľa faktúru bez DPH, na ktorej uvedie slovnú informáciu „prenesenie daňovej povinnosti“.
Ak dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať.
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonané dielo je do 30 dní od jej doručenia objednávateľov
Dodávateľ sa zaväzuje prepraviť vzniknutý odpad podľa druhu na miesto zhodnotenia alebo zneškodnenia v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, pričom túto prepravu bude vykonávať na základe registrácie (odpady kategórie O alebo na základe súhlasu – odpady kategórie N vydaného príslušným Okresným úradom)
Povinnosť priznať a odviesť daň prechádza z dodávateľa na objednávateľa v súlade s ustanovením § 69 ods. 12 písm. j) zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Dodávateľ vystaví pre objednávateľa faktúru bez dane z pridanej hodnoty a na faktúre uvedie mimo iné aj slovnú informáciu „prenesenie daňovej povinnosti“
Podmienkou prevzatia diela je úspešné vykonanie odbornej prehliadky a odbornej skúšky (ďalej len "OPaOS") a odovzdaniesprávy o vykonanej OPaOS, ktorú je dodávateľ v súvislosti s vykonaním diela povinný vyhotoviť.
Ak je dodávateľ právnická osoba musí vlastniť platné Oprávnenie podľa § 15 zákona č.124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov na opravu, montáž, odborné prehliadky a odborné skúšky na vyhradené technické zariadenia (ďalej len „VTZ“) elektrické bez obmedzenia napätia a § 24 revízny technik bez obmedzenia napätia Vyhlášky č. 508/2009 Z. z. MPSVaR vydané na osobu.
Ak je dodávateľ fyzická osoba musí vlastniť platné Osvedčenie na prácu na VTZ elektrických v rozsahu § 24 – revízny technik Vyhlášky č. 508/2009 Z. z. MPSVaR vydané na osobu.
Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu vady diela uplatní bezodkladne po jej zistení, a to písomnou formou alebo e-mailom dodávateľovi.
Miesto plnenia: Letisko Sliač
Suma fakturovaná za položku 1. Oprava zariadenia a príslušného softvéru Accuload III NET nemôže presiahnuť sumu 12 000 EUR s DPH
Suma fakturovaná za položku 2. Diagnostika a oprava systému kontroly tesnosti nádrží H0302A (3ks) nemôže presiahnuť sumu 8000 EUR s DPH
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ČSA 1182, Sliač, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

29.11.2021 07:56 — 13.12.2021 10:00

1,00 súbor

20 000,00

20 000,00

Dodávateľ špecifikuje aký spôsobom bude zmluva plnená : 1. Oprava sofware-u a existujúcich zariadení / inštalácia nových... 2. nepožaduje sa. iné informácie podľa vlastného uváženia

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.11.2021 12:22

25.11.2021 09:14

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.11.2021 09:29

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 939
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.11.2021 09:33 - Vstupná ponuka 19 999,99 € Cena s DPH
22.11.2021 09:33 - Najvýhodnejšia ponuka 19 999,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS