30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36325406
APC CONTROLS, s. r. o.
Súkennícka ulica 283/36, Prievidza, 97101, SVK
Komplexná oprava a údržba aditivačnej nádrže
oprava a údržba nádrží, technická kontrola
Služba
1. Oprava zariadenia a príslušného softvéru Accuload III NET
|
|
---|---|
Funkcia |
Riadiaca jednotka aditivačnej nádrže |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
TYP | LF 285 S, výrobné číslo 554400-0-0-02 |
Popis opravy | odstránenie príčiny chýb ( podľa prílohy) |
Opravu je možné realizovať aj formou výmeny alebo vlastným návrh plnenia v prípade nerentabilnosti opravy existujúceho zariadenia | po dohode s objednávateľom |
2. Diagnostika a oprava systému kontroly tesnosti nádrží H0302A (3ks)
|
|
---|---|
Funkcia |
Systém fungujúci na báze straty podtlaku medzi hlavnými a kontrolnými nádržami. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nádrž: H0302A | ks | 3 | ||
Objem | m3 | 300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Podzemná nádrž | áno |
Snímače tlaku | VLX 330/A-Ex, typ: vákuový , počet - 6 kusov |
Popis opravy | Diagnostika a oprava chýb typizovanej kabeláže, obmena batérií, profilaktická kontrola jednotlivých súčastí nádrží |
Montáž a doprava | v cene |
Kalibrácie snímačov | nie , je vyžadovaná len kontrola funkčnosti |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná dielo v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zákazky |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi pred začatím prác zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi, ktorí sa budú podieľať na vykonaní diela, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu |
Dielo musí byť vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdané objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí diela. Dodávateľ pri realizácii diela použije nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Ak dodávateľ nevykoná dielo podľa podmienok uvedených v zmluve, alebo preruší práce na vykonaní diela, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa uhradenie všetkých nákladov a škôd, ktoré mu tak preukázateľne vznikli, a to v plnej výške. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci aochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej dobyplnenia tejto zmluvy |
Cena za vykonanie diela je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Cena za vykonanie diela musí zahŕňať všetky náklady, ktoré v súvislosti s jeho vykonaním dodávateľovi vzniknú, vrátane nákladov na dopravu, ako aj nákladov na všetky pomocné práce, pomocný materiál, bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci. |
Cena za vykonanie diela je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci. Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri vykonávaní celého diela podľa zmluvy. |
Faktúra bude vyhotovená na základe skutočne vykonaných a objednávateľom odsúhlasených prác, pričom súpis prác potvrdený oboma zmluvnými stranami bude neoddeliteľnou súčasťou faktúry. Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. |
Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. Povinnosť priznať a odviesť daň prechádza z dodávateľa na príjemcu plnenia - objednávateľa, dodávateľ vystaví pre objednávateľa faktúru bez DPH, na ktorej uvedie slovnú informáciu „prenesenie daňovej povinnosti“. |
Ak dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať. |
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonané dielo je do 30 dní od jej doručenia objednávateľov |
Dodávateľ sa zaväzuje prepraviť vzniknutý odpad podľa druhu na miesto zhodnotenia alebo zneškodnenia v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, pričom túto prepravu bude vykonávať na základe registrácie (odpady kategórie O alebo na základe súhlasu – odpady kategórie N vydaného príslušným Okresným úradom) |
Povinnosť priznať a odviesť daň prechádza z dodávateľa na objednávateľa v súlade s ustanovením § 69 ods. 12 písm. j) zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Dodávateľ vystaví pre objednávateľa faktúru bez dane z pridanej hodnoty a na faktúre uvedie mimo iné aj slovnú informáciu „prenesenie daňovej povinnosti“ |
Podmienkou prevzatia diela je úspešné vykonanie odbornej prehliadky a odbornej skúšky (ďalej len "OPaOS") a odovzdaniesprávy o vykonanej OPaOS, ktorú je dodávateľ v súvislosti s vykonaním diela povinný vyhotoviť. |
Ak je dodávateľ právnická osoba musí vlastniť platné Oprávnenie podľa § 15 zákona č.124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov na opravu, montáž, odborné prehliadky a odborné skúšky na vyhradené technické zariadenia (ďalej len „VTZ“) elektrické bez obmedzenia napätia a § 24 revízny technik bez obmedzenia napätia Vyhlášky č. 508/2009 Z. z. MPSVaR vydané na osobu. |
Ak je dodávateľ fyzická osoba musí vlastniť platné Osvedčenie na prácu na VTZ elektrických v rozsahu § 24 – revízny technik Vyhlášky č. 508/2009 Z. z. MPSVaR vydané na osobu. |
Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu vady diela uplatní bezodkladne po jej zistení, a to písomnou formou alebo e-mailom dodávateľovi. |
Miesto plnenia: Letisko Sliač |
Suma fakturovaná za položku 1. Oprava zariadenia a príslušného softvéru Accuload III NET nemôže presiahnuť sumu 12 000 EUR s DPH |
Suma fakturovaná za položku 2. Diagnostika a oprava systému kontroly tesnosti nádrží H0302A (3ks) nemôže presiahnuť sumu 8000 EUR s DPH |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
ČSA 1182, Sliač, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
29.11.2021 07:56 — 13.12.2021 10:00
1,00 súbor
20 000,00
20 000,00
Dodávateľ špecifikuje aký spôsobom bude zmluva plnená : 1. Oprava sofware-u a existujúcich zariadení / inštalácia nových... 2. nepožaduje sa. iné informácie podľa vlastného uváženia
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.11.2021 12:22
25.11.2021 09:14
25.11.2021 09:29
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.11.2021 09:33 - Vstupná ponuka | 19 999,99 | € | Cena s DPH |
22.11.2021 09:33 - Najvýhodnejšia ponuka | 19 999,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: