45737967
Nemocnica s poliklinikou n.o. Kráľovský Chlmec
Nemocničná 8, Kráľovský Chlmec, 07701, SVK
44826877
CHIRONAX s.r.o.
Školská 6/2034 , Piešťany, 92101, SVK
Nákup prístroja pre laseroterapiu
terapia, laseroterapia
Tovar, Služba
1. Nákup prístroja pre laseroterapiu
|
|
---|---|
Funkcia |
prístroj pre laseroterapiu 1ks |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
hlavica infračervená min. 830 nm, 200 mW | ks | 1 | ||
ochranné okuliare min 635 - 830 nm | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
laseroterapia pomocou červeného alebo infračerveného lúča | áno |
vlnové dĺžky min 635 - 830 nm podľa typu hlavice | áno |
výkon hlavíc v rozsahu 30-200mW | áno |
naprogramované doporučené terapie pre viacero lekárskych odborov | áno |
vymeniteľné hlavice | áno |
kartotéka pacientov a terapií | áno |
Vhodný do nemocníc, rehabilitačné ambulancie s veľkým počtom pacientov | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Prevzatie dodaného tovaru je objednávateľ povinný dodávateľovi písomne potvrdiť na dodacom liste alebo preberacomprotokole.Jedna kópia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu ostáva objednávateľovi. V prípade uplatnenia oprávnenejvýhradyobjednávateľa pri dodaní tovaru, ostáva tovar vo vlastníctve dodávateľa až do doby, kým dodávateľ neodstráni prekážku,ktorá brániobjednávateľovi tovar riadne prevziať. Objednávateľ nadobudne vlastnícke právo vždy až po zaplatení celej odplaty zaplneniedohodnutej v zmluve. |
V prípade, ak dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa ,je objednávateľ oprávnený v lehote do 3 pracovných dní od dodania tovaru požiadať dodávateľa o dodanie tovaru zodpovedajúceho jeho požiadavkám. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a v množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa podľa predchádzajúcej vety. |
Všetky vzniknuté náklady spojené s oprávnenou reklamáciou objednávateľa znáša v plnom rozsahu dodávateľ. |
Kúpna cena zahŕňa aj služby spojené s dodaním prístroja t. j. zabezpečenie dopravy do dohodnutého miesta dodania ako aj všetky ostatné náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodaním tovaru objednávateľovi, prevodom vlastníctva k zariadeniu na objednávateľa, ako aj poskytovanie záruky na tovar počas záručnej doby. |
Dodávateľ poskytuje na predmet zákazky záruku minimálne 24 mesiacov. Začiatok plynutia záručnej doby sa potvrdí na dodacom liste (preberací protokol), ktorý podpíšu obe zmluvné strany, t. j. dodávateľ a objednávateľ, resp. ich oprávnení zástupcovia. |
Objednávateľ je oprávnený vadu, ktorú zistí na tovare počas záručnej doby, nahlásiť dodávateľovi na kontaktnú adresu a osobu pre zmluvné úkony tejto zmluvy . V prípade ak komunikačným kanálom klientského pracoviska dodávateľa je emailová komunikácia, za moment nahlásenia vady sa považuje moment prijatia emailovej správy dodávateľom. V prípade ak komunikačným kanálom klientského pracoviska dodávateľa je telefónna linka, za moment nahlásenia vady sa považuje moment spätného telefonického alebo emailového potvrdenia objednávateľa |
Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/preberací protokol ,protokol o zaškolení obsluhy, návod na použitie, certifikáty, správy. Kúpna cena je pevná, úplná a nemôže byť menená. Zahŕňa všetky náklady na dodanie a sprevádzkovanie predmetu obstarania, t.j. kúpnu cenu tovaru, dodanie na miesto dodania, vrátane nákladov na dopravu, vyloženia tovaru, inštaláciu zariadenia, zaškolenie personálu, prípadne iné. Na doručenej faktúre musí byť uvedená jednotková cena, DPH a celková cena s DPH. Vo faktúre dodávateľ uvedie číslo kúpnej zmluvy. |
Predávajúci berie na vedomie a nebude požadovať od odberateľa preddavok na kúpnu cenu. Splatnosť faktúry je do 60 dní ododňajej doručenia obstarávateľovi. Objednávateľ uhradí predmetnú faktúru v dvoch splátkach. Faktúra musí obsahovať všetkynáležitosti vzmysle zákona o DPH č. 222/ 2004 v znení neskorších predpisov. |
Súčasťou dodávky tovaru je manuál (návod na obsluhu a údržbu) k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku a všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu /výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/ a pod.). |
Nemocničná 8, Kráľovský Chlmec, Trebišov, Košický, Slovenská republika
15.12.2021 15:00
1,00 ks
3 275,00
3 275,00
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
10.11.2021 15:34
18.11.2021 15:00
18.11.2021 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.11.2021 18:38 - Vstupná ponuka | 3 275,00 | € | Cena bez DPH |
18.11.2021 13:05 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 200,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: