00316181
Mesto Lučenec
Fiľakovská cesta 287, Lučenec, 98401, SVK
37212931
Henrich Sonnenschein - ITSK
Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK
Osobný počítač + monitor
Počítač, Windows 10, DELL, Optiplex, monitor
Tovar, Služba
|
1. Osobný počítač
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| DELL OptiPlex 3080 MFF/Core i5-10500T/8GB/256GB SSD/Intel UHD 630/TPM/WLAN + BT/Kb/Mouse/W10Pro/3Y Basic OS alebo ekvivalent |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| DELL Optiplex 3080 | ks | 12 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| procesor | Intel Core i5-9500 (3,00-4,40GHz) (BNCH-12673b) alebo ekvivalent s rovnakým alebo vyšším priemerným skóre v benchmarku PassMark CPU Benchmark |
| graficka | Zdieľaná |
| pamäť | 8 GB (1x8GB) 2666MHz DDR4 + 1x SO-DIMM slot voľný |
| Pevný disk | 256 GB SSD PCIe M.2 |
| operačný systém | 64Bit Windows 10 Pro License, Slovak |
| záruka | 3Yr ProSupport and Next Business Day On-Site Service |
| konektory | 4 USB 2.0, 4 USB 3.1, HDMI, Display port, Network connector (RJ-45) |
| multimédia | analógový vstup/výstup |
| obsah balenia | klávesnica, myš |
| Zdroj | 260W |
| Veľkosť skrine | Small Form Factor (maximálnee rozmery skrine : šírka 320mm, hĺbka 320mm, výška 100mm |
| Optická mechanika | DVD DVD±RW |
|
2. Monitor DELL P2421 24,1" 24,1" WUXGA 1920x1200px (16:10) IPS LED LCD, odozva 8ms, VGA / DVI / HDMI / DisplayPort / USB 2.0 / USB 3.0, VESA 100x100mm, PIVOT / Výškovo nastaviteľný, 3r (3r) On-Site Next Business Day alebo ekvivalent
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Monitor DELL P2421 | ks | 12 |
|
3. Microsoft Office 2019 pre podnikateľov
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Microsoft Office 2019 pre podnikateľov | ks | 12 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Sada kancelárskych aplikácií obsahuje minimálne | MS Word, MS Excel, MS Outlook, MS PowerPoint, One Note. |
| Jazyková verzia | Slovenský jazyk |
| Licencia | fyzická/krabicová bez časového obmedzenia |
| Licencia | Pre operačný systém Microsoft Windows 7,Windows 10 alebo vyššie |
| Licencia | prenosná počas doby použitia licencie nie je viazaná na hardware (nie typu OEM) |
| Výber medzi 32-bitovou alebo 64-bitovou inštaláciou v čase inštalácie | áno |
| Názov |
| Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie |
| Požaduje sa dodanie predmetu zákazky naraz, v zmluvne dohodnutom množstve, nový, v bezchybnom stave a s požadovanými vlastnosťami. |
| Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru (priamo či nepriamo). |
| Dodávateľ je povinný tovar dodať len v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod do 14:00 hod, a predmet dodania je potrebné avizovať minimálne dva pracovné dni vopred. |
| Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky nový, nesmie byť pred dodaním používaný alebo opotrebovaný, či testovaný. |
| Predmet dodania musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania. |
| Dodávateľ pri odovzdávaní predmetu zákazky dodá sprievodnú dokumentáciu a manuál v slovenskom alebo českom jazyku a s predinštalovaným operačným systémom. |
| Požaduje sa záručná doba od výrobcu 3 roky. |
| Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený obal tovaru a pod.). |
| Objednávateľ má právo do 14 dní odo dňa prevzatia vrátiť nepoškodený tovar v pôvodných obaloch ak zistí, že nespĺňa ktorúkoľvek požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie. |
| Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa ktorúkoľvek požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie, sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia, rozbalenie na pracovisku verejného obstarávateľa. |
| Nástup na servisný zásah do 1 pracovného dňa po nahlásení emailom na kontaktnú adresu dodávateľa. |
| Uchádzač predloží do 48 hodín od uzavretia zmluvy vyhlásenia o zhode a doplňujúce podklady k nim, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami. |
| Ak dodávateľ nie je schopný odstrániť vadu/poruchu v trvaní servisných prác viac ako tri pracovné dni, je povinný bezplatne poskytnúť objednávateľovi plne funkčný náhradný tovar, a to počas celej doby trvania opravy tovaru, najneskôr do 24 hodín od uplynutia termínu na opravu. |
| Bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby tovaru počas trvania záručnej doby tovaru. |
| Objednávateľ požaduje vykonávanie záručného a pozáručného servisu tovaru odborne kvalifikovanými osobami. |
| Verejný obstarávateľ pripúšťa možnosť predložiť ponuku ekvivalentného výrobku iba v prípade, ak ponúkaný výrobok má rovnaké alebo lepšie kvalitatívne, funkčné parametre a technické úžitkové vlastnosti. |
| V momente uzavretia zmluvy je dodávateľ povinný mať v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO. |
| Uchádzač musí preukázať zavedenie postupov riadenia kvality a aplikáciu systémov manažérstva podľa platných noriem, resp. podľa systémov zabezpečenia kvality vyplývajúcich z európskych noriem STN EN ISO 9001:2009/ISO 9001:2008 (dodávateľ musí do 3 dní od uzavretia zmluvy zdokladovať, že je držiteľom certifikátu ISO 9001). |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Novohradská 1, Lučenec, Lučenec, Banskobystrický, Slovenská republika
18.11.2021 15:33 — 26.11.2021 15:33
1,00 súbor položiek zákazky
11 500,00
11 000,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.11.2021 15:48
16.11.2021 14:00
16.11.2021 14:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 09.11.2021 19:37 - Vstupná ponuka | 11 500,00 | € | Cena s DPH |
| 09.11.2021 19:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 500,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: