• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.11.2021 15:48
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2021 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2021 15:14

Detail zákazky Z202122257

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.11.2021 15:48
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2021 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2021 15:14

Základné údaje

Z202122257

OF-245646

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6040790

Objednávateľ

00316181

Mesto Lučenec

Fiľakovská cesta 287, Lučenec, 98401, SVK

Dodávateľ

37212931

Henrich Sonnenschein - ITSK

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Osobný počítač + monitor

Počítač, Windows 10, DELL, Optiplex, monitor

  • 30200000-1 - Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Osobný počítač
Funkcia
DELL OptiPlex 3080 MFF/Core i5-10500T/8GB/256GB SSD/Intel UHD 630/TPM/WLAN + BT/Kb/Mouse/W10Pro/3Y Basic OS alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
DELL Optiplex 3080 ks 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
procesor Intel Core i5-9500 (3,00-4,40GHz) (BNCH-12673b) alebo ekvivalent s rovnakým alebo vyšším priemerným skóre v benchmarku PassMark CPU Benchmark
graficka Zdieľaná
pamäť 8 GB (1x8GB) 2666MHz DDR4 + 1x SO-DIMM slot voľný
Pevný disk 256 GB SSD PCIe M.2
operačný systém 64Bit Windows 10 Pro License, Slovak
záruka 3Yr ProSupport and Next Business Day On-Site Service
konektory 4 USB 2.0, 4 USB 3.1, HDMI,  Display port, Network connector (RJ-45)
multimédia analógový vstup/výstup
obsah balenia klávesnica, myš
Zdroj 260W
Veľkosť skrine Small Form Factor (maximálnee rozmery skrine : šírka 320mm, hĺbka 320mm, výška 100mm
Optická mechanika DVD DVD±RW
 2. Monitor DELL P2421 24,1" 24,1" WUXGA 1920x1200px (16:10) IPS LED LCD, odozva 8ms, VGA / DVI / HDMI / DisplayPort / USB 2.0 / USB 3.0, VESA 100x100mm, PIVOT / Výškovo nastaviteľný, 3r (3r) On-Site Next Business Day alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Monitor DELL P2421 ks 12
 3. Microsoft Office 2019 pre podnikateľov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Microsoft Office 2019 pre podnikateľov ks 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Sada kancelárskych aplikácií obsahuje minimálne MS Word, MS Excel, MS Outlook, MS PowerPoint, One Note.
Jazyková verzia Slovenský jazyk
Licencia fyzická/krabicová bez časového obmedzenia
Licencia Pre operačný systém Microsoft Windows 7,Windows 10 alebo vyššie
Licencia prenosná počas doby použitia licencie nie je viazaná na hardware (nie typu OEM)
Výber medzi 32-bitovou alebo 64-bitovou inštaláciou v čase inštalácie áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie
Požaduje sa dodanie predmetu zákazky naraz, v zmluvne dohodnutom množstve, nový, v bezchybnom stave a s požadovanými vlastnosťami.
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru (priamo či nepriamo).
Dodávateľ je povinný tovar dodať len v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod do 14:00 hod, a predmet dodania je potrebné avizovať minimálne dva pracovné dni vopred.
Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky nový, nesmie byť pred dodaním používaný alebo opotrebovaný, či testovaný.
Predmet dodania musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania.
Dodávateľ pri odovzdávaní predmetu zákazky dodá sprievodnú dokumentáciu a manuál v slovenskom alebo českom jazyku a s predinštalovaným operačným systémom.
Požaduje sa záručná doba od výrobcu 3 roky.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený obal tovaru a pod.).
Objednávateľ má právo do 14 dní odo dňa prevzatia vrátiť nepoškodený tovar v pôvodných obaloch ak zistí, že nespĺňa ktorúkoľvek požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie.
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa ktorúkoľvek požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie, sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska
Vrátane dopravy na miesto plnenia, rozbalenie na pracovisku verejného obstarávateľa.
Nástup na servisný zásah do 1 pracovného dňa po nahlásení emailom na kontaktnú adresu dodávateľa.
Uchádzač predloží do 48 hodín od uzavretia zmluvy vyhlásenia o zhode a doplňujúce podklady k nim, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami.
Ak dodávateľ nie je schopný odstrániť vadu/poruchu v trvaní servisných prác viac ako tri pracovné dni, je povinný bezplatne poskytnúť objednávateľovi plne funkčný náhradný tovar, a to počas celej doby trvania opravy tovaru, najneskôr do 24 hodín od uplynutia termínu na opravu.
Bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby tovaru počas trvania záručnej doby tovaru.
Objednávateľ požaduje vykonávanie záručného a pozáručného servisu tovaru odborne kvalifikovanými osobami.
Verejný obstarávateľ pripúšťa možnosť predložiť ponuku ekvivalentného výrobku iba v prípade, ak ponúkaný výrobok má rovnaké alebo lepšie kvalitatívne, funkčné parametre a technické úžitkové vlastnosti.
V momente uzavretia zmluvy je dodávateľ povinný mať v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO.
Uchádzač musí preukázať zavedenie postupov riadenia kvality a aplikáciu systémov manažérstva podľa platných noriem, resp. podľa systémov zabezpečenia kvality vyplývajúcich z európskych noriem STN EN ISO 9001:2009/ISO 9001:2008 (dodávateľ musí do 3 dní od uzavretia zmluvy zdokladovať, že je držiteľom certifikátu ISO 9001).
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Novohradská 1, Lučenec, Lučenec, Banskobystrický, Slovenská republika

18.11.2021 15:33 — 26.11.2021 15:33

1,00 súbor položiek zákazky

11 500,00

11 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.11.2021 15:48

16.11.2021 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.11.2021 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 343
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.11.2021 19:37 - Vstupná ponuka 11 500,00 € Cena s DPH
09.11.2021 19:37 - Najvýhodnejšia ponuka 11 500,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS