• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.11.2021 15:38
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2021 14:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2021 15:05

Detail zákazky Z202122255

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.11.2021 15:38
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2021 14:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2021 15:05

Základné údaje

Z202122255

OF-245524

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6040836

Objednávateľ

45737967

Nemocnica s poliklinikou n.o. Kráľovský Chlmec

Nemocničná 8, Kráľovský Chlmec, 07701, SVK

Dodávateľ

44826877

CHIRONAX s.r.o.

Školská 6/2034 , Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup prístroja pre magnetoterapiu

terapia, magnetoterapia

  • 33150000-6 - Prístroje na rádioterapiu, mechanoterapiu, elektroterapiu a fyzioterapiu
  • 33100000-1 - Zdravotnícke vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup prístroja pre magnetoterapiu
Funkcia
prístroj na magnetoterapiu 1 ks
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet výstupov ks 4
nezávislé programovateľné výstupy ks 4
valcový celotelový aplikátor s priemerom min 60 cm. Používa sa na telo, kĺby; ks 1
lôžkový štvorcievkový aplikátor s podhlavníkom. Používa sa na oblasť chrbtice, na chrbát; ks 1
dvojcievkový ohybný aplikátor. Používa sa na ramená, kolená, kĺby ks 1
valcový aplikátor s priemerom min 30 cm. Používa sa na obidve končatiny napr. kolená, cievy alebo ako detský celotelový ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
prístroj generujúci pulzné magnetické pole s nízkou frekvenciou áno
Individuálne alebo spoločné nastavovanie áno
Archivácia a ukladanie pacientov áno
Doba programov do minimálne 90 min áno
Systém ochrany proti preťaženiu, skratu, prehriatiu, statickej elektrine, výpadkov siete áno
Akustická a optická signalizácia áno
Pamäť poslednej aplikácie áno
Vhodný do nemocníc, rehabilitačné ambulancie s veľkým počtom pacientov áno
Vrátane dopravy, inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzky schopnosti daného tovaru na miesto určenia áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnychpožadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Prevzatie dodaného tovaru je objednávateľ povinný dodávateľovi písomne potvrdiť na dodacom liste alebo preberacomprotokole. Jedna kópia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu ostáva objednávateľovi. V prípade uplatnenia oprávnenejvýhrady objednávateľa pri dodaní tovaru, ostáva tovar vo vlastníctve dodávateľa až do doby, kým dodávateľ neodstráni prekážku,ktorá bráni objednávateľovi tovar riadne prevziať. Objednávateľ nadobudne vlastnícke právo vždy až po zaplatení celej odplaty zaplnenie dohodnutej v zmluve.
V prípade, ak dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, je objednávateľ oprávnený v lehote do 3 pracovných dní od dodania tovaru požiadať dodávateľa o dodanie tovaru zodpovedajúceho jeho požiadavkám. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a v množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa podľa predchádzajúcej vety.
Všetky vzniknuté náklady spojené s oprávnenou reklamáciou objednávateľa znáša v plnom rozsahu dodávateľ.
Kúpna cena zahŕňa aj služby spojené s dodaním prístroja t. j. zabezpečenie dopravy do dohodnutého miesta dodania ako ajvšetky ostatné náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodaním tovaru objednávateľovi, prevodom vlastníctva k zariadeniuna objednávateľa, ako aj poskytovanie záruky na tovar počas záručnej doby.
Dodávateľ poskytuje na predmet zákazky záruku minimálne 24 mesiacov. Začiatok plynutia záručnej doby sa potvrdí nadodacomliste (preberací protokol), ktorý podpíšu obe zmluvné strany, t. j. dodávateľ a objednávateľ, resp. ich oprávnení zástupcovia.
Objednávateľ je oprávnený vadu, ktorú zistí na tovare počas záručnej doby, nahlásiť dodávateľovi na kontaktnú adresu a osobu prezmluvné úkony tejto zmluvy . V prípade ak komunikačným kanálom klientského pracoviska dodávateľa je emailová komunikácia ,zamoment nahlásenia vady sa považuje moment prijatia emailovej správy dodávateľom. V prípade ak komunikačnýmkanálom klientského pracoviska dodávateľa je telefónna linka, za moment nahlásenia vady sa považuje moment spätnéhotelefonického alebo emailového potvrdenia objednávateľa
Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/preberací protokol, protokol o zaškolení obsluhy, návod na použitie, certifikáty, správy. Kúpna cena je pevná, úplná a nemôže byť menená. Zahŕňa všetky náklady na dodanie a sprevádzkovanie predmetu obstarania, t.j. kúpnu cenu tovaru, dodanie na miesto dodania, vrátane nákladov na dopravu, vyloženia tovaru, inštaláciu zariadenia, zaškolenie personálu, prípadne iné. Na doručenej faktúre musí byť uvedená jednotková cena, DPH a celková cena s DPH. Vo faktúre dodávateľ uvedie číslo kúpnej zmluvy.
Predávajúci berie na vedomie a nebude požadovať od odberateľa preddavok na kúpnu cenu. Splatnosť faktúry je do 60 dní ododňa jej doručenia obstarávateľovi. Objednávateľ uhradí predmetnú faktúru v dvoch splátkach. Faktúra musí obsahovať všetkynáležitosti v zmysle zákona o DPH č. 222/ 2004 v znení neskorších predpisov.
Súčasťou dodávky tovaru je manuál (návod na obsluhu a údržbu) k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku a všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu /výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/ a pod.).

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 8, Kráľovský Chlmec, Trebišov, Košický, Slovenská republika

15.12.2021 15:00

1,00 ks

3 291,00

3 291,00

Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.11.2021 15:38

18.11.2021 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.11.2021 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 335
 21
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.11.2021 18:46 - Vstupná ponuka 3 291,00 € Cena bez DPH
16.11.2021 08:40 - Najvýhodnejšia ponuka 3 290,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS