• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.11.2021 11:51
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2021 12:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2021 14:46

Detail zákazky Z202122231

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.11.2021 11:51
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2021 12:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2021 14:46

Základné údaje

Z202122231

OF-245424

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6051120

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

37212931

Henrich Sonnenschein - ITSK

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tablet a príslušenstvo počítačov

tablet , SSD disk, batoh

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 30236000-2 - Rôzne počítačové vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tablet
Funkcia
Pre prácu v kancelárii aj v exteriéri,
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 1
Displej palec 11
RAM GB 4
Interná pamäť GB 125
Kapacita batérie mAh 7500
Frekvencia procesora MHz 2050
Rozlíšenie kamery (predná, zadná) Mpx 8
Veľkosť pamäťovej karty GB 512
Hmotnosť kg 0,8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozlíšenie a typ displeja Min. 2000 × 1200,  IPS LCD
Počet jadier procesoru Min. 8
Procesor minimálne 331395 bodov podľa AnTuTu Benchmark
USB porty USB Type-C
Min. podporované pamäťové karty microSDHC, microSD, microSDXC
Operačný systém napr. Android 11
Farba Čierna alebo šedá
Min. výbava Gyroskop, akcelerometer, Wi-Fi, Bluetooth, integravaný mikrofón, slot pre pamäťovú kartu
 2. Prenosný SSD disk
Funkcia
Pre prácu v kancelárii aj v exteriéri.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 3
Kapacita úložiska GB 1000
Hmotnosť g 90
Rýchlosť čítania MB/s 1000
Rýchlosť zápisu MB/s 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ úložiska SSD, externý, prenosný
Rozhranie NVMe
Konektor USB-C
Šifrovanie Min. 256-bitové hardvérové AES
Materiál Kov
Požiadavka – príslušenstvo SSD disku USB kábel na prepojenie s PC
 3. Batoh k notebooku
Funkcia
Pre ochranu a prenos notebooku.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 1
Uhlopriečka notebooku palec 17,3
Hĺbka cm 17
Šírka cm 33
Výška cm 49
Objem l 18
Hmotnosť kg 0,9
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál Min. Polyuretán
Farba Čierna alebo sivá
Min. výbava Nastaviteľné ramenné popruhy, Vrecko na fľašu, Reflexné prvky, Nastaviteľný hrudný popruh, Vrecko na notebook, Vystužený chrbát, Horné veko, Integrovaná pláštenka, Priedušné vystuženie chrbta
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požadované parametre spĺňa napr.: Tablet - Lenovo Yoga Tab 11 Storm ; Prenosný SSD disk – WD My Passport SSD 1 TB; Batoh k notebook - Dell Gaming Backpack (GM1720PM) 17"
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných  dní od uzavretia Zmluvy t.j. uviesť ZNAČKU a TYP ponúkaného tovaru e-mailom kontaktnej osobe
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla Objednávateľa
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa
Tovar bude zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie
Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych formálnych či vecných výhrad Objednávateľa voči predmetnej faktúre.
Ak Objednávateľ vráti faktúru Dodávateľovi lehota splatnosti faktúry sa preruší a doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú má Objednávateľ právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru má Objednávateľ právo na výmenu chybného tovaru
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, Strojnícka fakulta, Katedra konštruovania a častí strojov, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

29.11.2021 08:00 — 17.12.2021 14:00

5,00 ks (podľa technickej špecifikácie)

765,98

765,98

Objednávateľ požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle OPET. Požadovaný obsah vlastného návrhu plnenia zákazky Objednávateľ bližšie špecifikuje v Osobitných požiadavkách na plnenie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.11.2021 11:51

24.11.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.11.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 392
 42
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.11.2021 10:09 - Vstupná ponuka 765,98 € Cena bez DPH
24.11.2021 11:31 - Najvýhodnejšia ponuka 765,97 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS