• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.11.2021 10:48
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2021 11:50

Detail zákazky Z202122227

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.11.2021 10:48
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2021 11:50

Základné údaje

Z202122227

OF-245574

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6069954

Objednávateľ

30807484

Sociálna poisťovňa

29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK

Dodávateľ

29385920

Nextis Services s.r.o.

Místecká 329/258, Ostrava - Hrabová, 720 00, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie obnovy subskripcií Red Hat Enterprise Linux Server Standard

Softvérové licencie, technická podpora

  • 72000000-5 - Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora
  • 72260000-5 - Služby súvisiace so softvérom
  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie obnovy subskripcií Red Hat Enterprise Linux Server Standard
Funkcia
Predmetom zákazky je obnova subskripcií licencií Red Hat Enterprise Linux Server Standard. V odmienkach informačného systému Sociálnej poisťovne sa využíva aj operačný systém Red Hat a keďže dňa 15.11.2021 končí podpora ich licencií, je potrebné zabezpečiť obnovu subskripcií.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obnova subskripcií Red Hat Enterprise Linux Server Standard na1 rok (od 16.11.2021 do 15.11.2022 ks 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE
I. CENA
1. Celková cena predmetu zmluvy obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy.
2. Poskytovateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky/zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk.
3. Celková cena, ceny spolu a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta.
4. V prípade, ak poskytovateľ ku dňu predkladanie ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH.
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA
1. V prípade, ak cena poskytovateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu k tovaru alebo službe, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších
predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), poskytovateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa, v lehote určenej objednávateľom, doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu.
2. Ak poskytovateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy.
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY
1. Miestom plnenia je ústredie objednávateľa v Bratislave. Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť poskytovateľovi presnú adresu plnenia s kontaktnou osobou v mieste plnenia a kontaktný e-mail, a to obratom, najneskôr však do 1 pracovného dňa od uzavretia zmluvy.
2. Poskytovateľ poskytne predmet zmluvy v jednom plnení najneskôr do dvoch týždňov od účinnosti zmluvy.
3. Poskytovateľ je povinný poskytnúť službu podľa tejto zmluvy podľa požiadavky objednávateľa.
4. Verejný obstarávateľ požaduje prístup k podpore Red Hat poskytovanej priamo výrobcom bez sprostredkovateľov.
5.Verejný obstarávateľ požaduje sprístupnenie služby( Red Hat subskripcie) priamo na účte verejného obstarávateľa s požadovaným kódom.
6.Dokladom o začatí poskytovania technickej podpory bude akceptačný protokol podpísaný oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán.
IV. FAKTURÁCIA
1.Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný/poskytnutý celý predmet plnenia bude uhradená jednorazovo na základe poskytovateľom vyhotovenej a doručenej faktúry.
2. Prílohou faktúry bude kópia akceptačného protokolu potvrdená povereným zamestnancom objednávateľa.
3. Splatnosť faktúr je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa.
4. Poskytovateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Poskytovateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa.
5. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú bude poskytovateľ zasielať faktúry elektronicky oznámi objednávateľ poskytovateľovi obratom, najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
6. Poskytovateľom vystavená faktúra, ako daňový doklad, musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená poskytovateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť poskytovateľovi na jej doplnenie, resp. opravu
a poskytovateľ je povinný, podľa charakteru nedostatku, vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Poskytovateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu.
7. Ak je poskytovateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento poskytovateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.
V. OSOBITNÉ USTANOVENIA
1. Objednávateľ upozorňuje, že poskytovateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Objednávateľ na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní použije údaje a výpis z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci podľa zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení
zákona č. 52/2018Z.z. za predpokladu, že požadované údaje je možné overiť v tomto registri. V prípade, ak v registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci nie je možné preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní overiť, objednávateľ požiada poskytovateľa o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní v ním určenej lehote. V prípade, ak poskytovateľ nie je oprávnený dodávať tovar,
alebo poskytovať službu, ktorý odpovedá predmetu zákazky, objednávateľ je oprávnený odstúpiť o zmluvy v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky", Čl. XVIII "Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje poskytovateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť "Trhový poriadok", Čl. IV "dodávateľ", bod 4, poskytovateľ
sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky.
2. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia zmluvy nemá poskytovateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod, v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy /bod 18.2 písm. w) VZP OPET/.
3. V prípade, ak poskytovateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
4. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku.
5. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky".

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

06.12.2021 11:00 — 15.11.2022 11:00

1,00 celkovo

7 341,60

7 341,60

Plnenie na základe opisného formulára, nepovoľuje sa predložiť vlastný návrh na plnenie zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.11.2021 10:48

02.12.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.12.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 545
 6
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.11.2021 11:02 - Vstupná ponuka 7 332,00 € Cena s DPH
01.12.2021 14:20 - Najvýhodnejšia ponuka 7 198,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS