• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.11.2021 17:03
  •    Predkladanie ponúk
    23.11.2021 17:59
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2021 08:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2021 08:40

Detail zákazky Z202122170

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.11.2021 17:03
  •    Predkladanie ponúk
    23.11.2021 17:59
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2021 08:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2021 08:40

Základné údaje

Z202122170

OF-240441

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6051068

Objednávateľ

00164721

Slovenské národné múzeum

Vajanského nábrežie 2, Bratislava, 81006, SVK

Dodávateľ

31602029

KOVAL SYSTEMS, a. s.

Krížna 950/10, Beluša, 01861, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Realizácia interiérového vybavenia dvoch depozitárov v rámci projektu financovaného z programu spolupráce INTERREG V-A SK-AT 2014 - 2020.

Interiérové vybavenie

  • 39290000-1 - Rôzne vybavenie a zariadenie interiérov
  • 39171000-1 - Vitríny
  • 45421153-1 - Montáž vstavaného nábytku
  • 45432120-1 - Montáž dvojitej podlahy
  • 45255400-3 - Montážne práce

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky
Funkcia
Jedná sa o realizáciu interiérového vybavenia dvoch depozitárov. Dielo bude realizované v dvoch etapách. Interiérové vybavenie má niekoľko základných častí, ktoré sú podrobnejšie popísané v zozname jednotlivých prvkov vybavenia. V každom depozitári sa nachádza veľkorozmerná presklená výstavná nika na vystavenie TOP predmetov. V zadnej časti každej miestnosti je pracovný pult zložený zo zásuvkových modulov, ktoré sú presne špecifikované v zozname prvkov.
Hlavným úložným systémom obidvoch depozitárov je modulárny, pohyblivý koľajnicový úložný systém na pódiu, na maximálne využitie plochy depozitára. Vnútorné vybavenie pohyblivého úložného systému zo segmentov je podrobnejšie popísané v zozname prvkov. Pódium na uloženie koľajníc, je potrebné realizovať tak, aby ho nebolo potrebné kotviť do podlahy.
Všeobecné požiadavky na vybavenie: •    Rozmery jednotlivých prvkov je možné prispôsobiť výrobným možnostiam. •    Farebnosť RAL 7035 (alebo podobná, bez príplatku za farbu). •    Rozmery pred výrobou zamerať. •    Pohyblivý regálový systém bude mechanicky ovládaný pomocou kľuky, alebo iného vhodného mechanizmu na ľahkú a jednoduchú manipuláciu. •    Všetky zásuvky budú prekryté plexisklom hrúbky 4 mm a uchytené 4 skrutkami. •    Materiál je definovaný pri jednotlivých prvkoch D01 – D18. •    Jeden segment ma vždy šírku 1000 mm.
 2. D01 Výstavná nika na veľké exponáty 1
Funkcia
Výstavná nika pre veľké exponáty. Priestorová nosná konštrukcia z oceľových profilov kotvená do steny. Obklad zadnej a bočných stien dosky FUNDERMAX, horná časť matné sklo. Predná časť posuvné celosklenené dvere z bezpečnostného skla, zavesené na vodiacom profile s nerezovou krycou lištou. Systém konzolových prestaviteľných políc, vešaných do zadného nosného rámu. Systém uchytenia políc musí umožňovať vytvoriť vodorovný súvislý rad políc na vystavenie veľkorozmerných predmetov. Výška 2500 mm, hĺbka 800 mm, šírka 4800 mm, počet kusov 2
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery (výška x hĺbka x šírka) 2500 x 800 x 4800 mm
Polica konzolová rozmer 600 x 1000 mm
Materiál Fundermax
Dvere posuvné, celosklenené, zavesené zvrchu pre bezbariérový prístup do vitríny
Polica rozmer 1000 x 600 mm
Polica materiál Fundermax
Polica počet spolu 20
 3. D02 Obklad klima jednotky
Funkcia
Obklad klima jednotky. Priestorová nosná konštrukcia z oceľových profilov kotvená do steny. Obklad bočných stien dosky FUNDERMAX, rozmer 2500 x 800 x 1000 mm, rozmery prispôsobiť existujúcej vzduchotechnike
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery (výška x hĺbka x šírka) 2500 x 800 x 1000 mm
Materiál Fundermax
 4. D03 Zásuvkový blok
Funkcia
Zásuvkový blok s plytkými zásuvkami, korpus a zásuvky z oceľového plechu, rozmer celeho bloku (vxhxš) 1500x750x1000mm, výška zásuvky 80 mm, plnovýsuv, nerezové madlo, zakrytie každej zásuvky plexisklom, ktoré je uchytené 4 skrutkami
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 16
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery (výška x hĺbka x šírka) 1500 x 750 x 1000 mm
Počet zásuviek 18
Výška zásuvky vonkajšia 80 mm
 5. D04 Pracovný stôl na kolieskach
Funkcia
Pracovný stôl na kolieskach, kolieska aretovateľné, rozmer dosky 1000 x 600 mm, sklápací mechanizmus na jednoduchšiu manipuláciu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmer 1000 x 600 mm
 6. D05 Pevný regál (800) zásuvkový
Funkcia
Pevný regál na mieru, oceľový plech, rozmer 2500 x 800 x 1100 mm, spodná časť má 18 kusov zásuviek, na celý maximálny podorys regálu, plnovýsuv, výška zásuvky vonkajšia 80 mm, nad zásuvkami sú 3 police
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery modulu (výška x hĺbka x šírka) 2500 x 800 x 1100 mm
Počet zásuviek v module 18
Výška zásuvky 80 mm
Počet políc 3
 7. D06 Pevný regál (600) zásuvkový
Funkcia
Pevný regálový modul ako základňa pre pohyblivý regálový systém, rozmer 2500 x 600 x 3000, spodná časť bude mať 3 zásuvkové segmety po 18 ks zásuviek v každom, plnovýsuv, rozmer zásuvky 1000 x 600 x 80 mm, každá bude zakrytá plexisklom, ktoré bude mať uchytenie 4 ks skrutiek, nad zásuvkymi budú v každom segmente 3 police rozmeru min 1000 x 600 mm
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery modulu (výška x hĺbka x šírka) 2500 x 600 x 3000 mm
Počet segmentov 3
Počet zásuviek v každom segmente 18
Výška zásuvky 80 mm
Počet políc v každom segmente 3
 8. D07 Posuvný regál (600x2)
Funkcia
Posuvný regálový systém (2500 x 1200 x 3000 mm), ktorý sa pohybuje mechanicky po pripravených kolajniciach, rozmer podvozku je 1200 x cca 3000 mm, regál sa skladá zo segmentov, ktoré sú umiestnené chrbtom k sebe (obojstranne prístupný regál) a hĺbka každého je 600 mm, celková výška systému je 2500 mm, každý segmet má police, minimálne 5 ks na výšku segmentu, rozmer police je 600 x 1000 mm
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery modulu (výška x hĺbka x šírka) 2500 x 1200 x 3000 mm
Počet políc v každom segmente 5
Počet segmentov 3x2
 9. D08 Posuvný regál (400x2)
Funkcia
Posuvný regálový systém (2500 x 800 x 3000 mm) obojstranne prístupný regál, ktorý sa pohybuje mechanicky po pripravených kolajniciach, rozmer podvozku je 800 x cca 3000 mm, regál sa skladá zo segmentov, ktoré sú umiestnené chrbtom k sebe (obojstranne prístupný regál) a hĺbka každého je 400 mm, celková výška systému je 2500 mm, každý segmet má police, minimálne 5 ks na výšku segmentu, rozmer police je 400 x 1000 mm
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery modulu (výška x hĺbka x šírka) 2500 x 800 x 3000 mm
Počet políc v každom segmente 5
Počet segmentov 3x2
 10. D09 Posuvný regál (400 sieť)
Funkcia
Posuvný regálový systém (2500 x 400 x 3000 mm), ktorý sa pohybuje mechanicky po pripravených kolajniciach, rozmer podvozku je 400 x cca 3000 mm, regál má v strede hĺby umiestnenú sieť ktorá je prístupná z obidvoch strán a je na ňu možné vešať dvojrozmerné umelecké diela, celková výška systému je 2500 mm
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery modulu (výška x hĺbka x šírka) 2500 x 400 x 3000 mm
 11. D10 Posuvný regál (400)
Funkcia
Posuvný regálový systém (2500 x 400 x 3000 mm), ktorý sa pohybuje mechanicky po pripravených kolajniciach, rozmer podvozku je 400 x cca 3000 mm, regál sa skladá zo segmentov hĺbky 400 mm, celková výška systému je 2500 mm, segmet má police, minimálne 5 ks na výšku segmentu, rozmer police je 400 x 1000 mm, zadná stena regálu je pevná z plného plechu a slúži na to aby sa celý systém dal uzavrieť a uzamknúť
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery modulu (výška x hĺbka x šírka) 2500 x 400 x 3000 mm
Počet políc v každom segmente 5
Počet segmentov 3
 12. D11 Pódium s koľajnicovým systémom
Funkcia
pódium pod posuvný regálový systém so zabudovanými koľajnicami. Najnižšia možná výška pódia, nábehové lišty, povrchová úprava - musí byť umývateľný povrch, rozmer cca 9000 x 3500 mm
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmer 9000 x 3500 mm
 13. D12 Pracovná doska
Funkcia
Zásuvkové bloky sú prekryté pracovnou doskou, dub, hrúbka minimáne 30 mm, hĺbka 770 mm
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dĺžka bm 16
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál dub, masív
Hrúbka min 30 mm
 14. D13 Pevný regál (600) zásuvkový
Funkcia
Pevný regálový modul ako základňa pre pohyblivý regálový systém, rozmer 2500 x 600 x 4000, spodná časť bude mať po 5 ks zásuviek v každom segmente, plnovýsuv, rozmer zásuvky 1000 x 600 x 250 mm, každá bude zakrytá plexisklom, ktoré bude mať uchytenie 4 ks skrutiek, nad zásuvkami budú v každom segmente 3 police rozmeru min 1000 x 600 mm
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery modulu (výška x hĺbka x šírka) 2500 x 600 x 4000 mm
Počet segmentov 4
Počet zásuviek v každom segmente 5
Výška zásuvky 250 mm
Počet políc v každom segmente 3
 15. D14 Posuvný regál (600x2)
Funkcia
Posuvný regálový systém (2500 x 1200 x 4000 mm), ktorý sa pohybuje mechanicky po pripravených kolajniciach, rozmer podvozku je 1200 x cca 4000 mm, regál sa skladá zo segmentov, ktoré sú umiestnené chrbtom k sebe a hĺbka každého je 600 mm, celková výška systému je 2500 mm, každý segmet má po 5 ks zásuviek v každom, plnovýsuv, rozmer zásuvky 1000 x 600 x 250 mm, každá bude zakrytá plexisklom, ktoré bude mať uchytenie 4 ks skrutiek, nad zásuvkami budú v každom segmente 3 police rozmeru min 1000 x 600 mm
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery modulu (výška x hĺbka x šírka) 2500 x 1200 x 4000 mm
Počet segmentov 4x2
Počet zásuviek v každom segmente 5
Výška zásuvky 250 mm
Počet políc v každom segmente 3
 16. D15 Posuvný regál (400x2)
Funkcia
Posuvný regálový systém (2500 x 800 x 4000 mm), ktorý sa pohybuje mechanicky po pripravených kolajniciach, rozmer podvozku je 800 x cca 4000 mm, regál sa skladá zo segmentov, ktoré sú umiestnené chrbtom k sebe a hĺbka každého je 400 mm, celková výška systému je 2500 mm, každý segmet má police, minimálne 5 ks na výšku segmentu, rozmer police je 400 x min 1000 mm
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery modulu (výška x hĺbka x šírka) 2500 x 800 x 4000 mm
Počet segmentov 4x2
Počet políc v každom segmente 5
 17. D16 Posuvný regál (400)
Funkcia
Posuvný regálový systém (4000 x 400 x 2500 mm), ktorý sa pohybuje mechanicky po pripravených kolajniciach, rozmer podvozku je 400 x cca 4000 mm, regál sa skladá zo segmentu hĺbky 400 mm, celková výška systému je 2500 mm, segmet má police, minimálne 5 ks na výšku segmentu, rozmer police je 400 x min 1000 mm, zadná stena regálu je pevná z plného plechu a slúži na to aby sa celý systém dal uzavrieť a uzamknúť
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery modulu (výška x hĺbka x šírka) 2500 x 400 x 4000 mm
Počet segmentov 4
Počet políc v každom segmente 5
 18. D17 Pódium s koľajnicovým systémom
Funkcia
pódium pod posuvný regálový systém so zabudovanými koľajnicami. Najnižšia možná výška pódia, nábehové lišty, povrchová úprava - musí byť umývateľný povrch, rozmer cca 10000 x 4500 mm
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmer 10000 x 4500 mm
 19. D18 Výstavná nika pre veľké exponáty.
Funkcia
Výstavná nika pre veľké exponáty. Priestorová nosná konštrukcia z oceľových profilov kotvená do steny. Obklad zadnej a bočných stien dosky FUNDERMAX, horná časť matné sklo + krycia doska plexi. Predná časť posuvné celosklenené dvere z bezpečnostného skla, zavesené na vodiacom profile s nerezovou krycou lištou. Systém konzolových prestaviteľných políc, vešaných do zadného nosného rámu. Systém uchytenia políc musí umožňovať vytvoriť vodorovný súvislý rad políc na vystavenie veľkorozmerných predmetov. Výška 2500 mm, hĺbka 800 mm, šírka 6300 mm, počet kusov 1.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery (výška x hĺbka x šírka) 2500 x 800 x 6300 mm
Polica konzolová rozmer 600 x 1000 mm
Materiál Fundermax
Dvere posuvné, celosklenené, zavesené zvrchu pre bezbariérový prístup do vitríny
Polica rozmer 1000 x 600 mm
Polica materiál Fundermax
Polica počet 14
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane inštalácie na mieste plnenia.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Objednávateľ požaduje predložiť minimálne 3 predchádzajúce realizácie regálového systému na uloženie zbierkových predmetov v múzeu, alebo inej obdobnej pamäťovej inštitúcii, v opačnom prípade objednávateľ od zmluvy odstúpi.
Dodávateľ pri odovzdaní predmetu zákazky predloží všetky potrebné doklady na použité druhy materiálov a výrobkov t.j. kópie certifikátov na požadovaný druh materiálu.
Dodávateľ je povinný pred výrobou predmetu zákazky predložiť objednávateľovi špecifikáciu predmetu plnenia s nákresom a položkovitým rozpočtom na jeho následné schválenie objednávateľom. Objednávateľ musí odsúhlasiť druh materiálu, druh kovania a spôsob uchytenia predmetu zákazky vzhľadom k tomu, že predmet zákazky sa inštaluje v pamiatkovom objekte. V prípade, že objednávateľ špecifikáciu písomne nepotvrdí, nemusí dôjsť k plneniu zmluvy.
Objednávateľ požaduje vlastnú výrobu (výroba na mieru)  profesionálneho, účelového, úložného  mobiliáru na úschovu rôznych muzeálnych predmetov so zreteľom na atypické rozmery objektu a priestoru- nie dodanie používanej, resp. dodanej subdodávateľsky
Objednávateľ požaduje osobnú obhliadku objektu a priestoru, do ktorého sa bude predmet zákazky inštalovať so zreteľom na to, že predmet zákazky sa inštaluje v pamiatkovom objekte
Dodaný predmet zákazky musí spĺňať bezpečnostné a hygienické požiadavky v súlade s platnými STN EN normami
Dodávateľ poskytuje záruku na sústavu multifunkčných výrobkov na úschovu rôznych muzeálnych predmetov minimálne 36 mesiacov, za nedostatky, ktoré sa prejavia po odovzdaní diela zodpovedá dodávateľ, ak boli spôsobené porušením jeho povinností nedodržaním platných noriem a technologických postupov.
Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonať dielo osobne s náležitou odbornou starostlivosťou a odovzdať ho riadne a včas podľa podmienok dohodnutých v tejto zmluve. Súčasne týmto prehlasuje, že je oboznámený so skutočnosťou, že realizácia diela bude vykonávaná v NKP.
Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonať dielo vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť.
Zhotoviteľ sa zaväzuje vytvoriť a odovzdať celé dielo objednávateľovi do 30.4.2022. Realizácia diela bude prebiehať v dvoch etapách do 30.1.2022 a do 30.4.2022. Každá etapa bude samostatne odovzdaná a fakturovaná.
Zmluvné strany sa dohodli, že predmet zmluvy bude záväzne plnený v nasledovných termínoch: a.  Odovzdanie pracoviska do 10 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. b. Začatie vykonávania prác do 10 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. c. Dokončenie diela do 30.4.2022. d. Uvoľnenie pracoviska pre potreby múzea do 30.4.2022.
Zmluvné strany sa dohodli, že dohodnuté termíny, sú konečné a neprekročiteľné.
Ukončením prác sa rozumie ich riadne odovzdanie protokolom o odovzdaní a prevzatí, v ktorom bude oboma zmluvnými stranami deklarované, že dielo je bez vád a nedorobkov. Dielo bude dodané spolu s dokumentmi potrebnými na riadne užívanie diela, tzn. najmä: návod na použitie, záručný list osvedčenia o kvalite použitých materiálov, kópie certifikátov, dokladmi preukazujúcimi nadobudnutie licencie alebo iného duševného vlastníctva a pod.
Súčasťou protokolu bude : a.    zoznam zariadení, ktoré sú súčasťou dodávky s návodmi na obsluhu v slovenskom jazyku, b.    zápisnice o komplexnom vyskúšaní zmontovaných zariadení, c.    východiskové revízne správy, ak sú súčasťou predmetu diela, d.    doklady o likvidácii odpadov z pracoviska, prípadne montážny denník
Ak zhotoviteľ bude v omeškaní s odovzdaním diela podľa dohodnutého zmluvného termínu v zmysle tohto článku, má objednávateľ právo na zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny celého diela za každý pracovný deň.
Ak objednávateľ zastaví práce na vykonaní predmetu, zhotoviteľ si vyúčtuje vykonané práce podľa stupňa rozpracovanosti a podľa skutočne zdokladovaných nákladov zo strany zhotoviteľa. Zhotoviteľ je oprávnený si vyúčtovať len vykonané práce podľa stupňa rozpracovanosti v súlade so súpisom vykonaných prác, ktorý je súčasťou faktúry.
Celková cena kryje aj náklady na dodržiavanie dohodnutých kvalitatívnych, dodacích a platobných podmienok podľa tejto zmluvy, a to najmä technicko-kvalitatívne parametre diela uvedené v technických normách a predpisoch, platných na území SR a normách a technických podmienkach uvedených v realizačnej dokumentácii.
Celková cena kryje aj náklady na dodržiavanie dohodnutých kvalitatívnych, dodacích a platobných podmienok podľa tejto zmluvy a to najmä podmienok realizácie diela, prevádzka, údržba a vypratanie zariadení používaných na pracovisku, odvoz a likvidáciu odpadu, vykonanie kontrolných  a preukazných skúšok materiálov, prvkov, zariadení a konštrukcií vrátane prípravy a komplexného vyskúšania, náklady na odvoz prebytočného materiálu.
Zhotoviteľ je povinný minimálne 5 dní pred začatím odovzdávania diela za účelom jeho konečného odsúhlasenia objednávateľom oznámiť túto skutočnosť objednávateľovi.
Zhotoviteľ faktúru vystaví po podpísaní protokolu o odovzdaní a prevzatí diela po ukončení každej etapy. Podkladom pre vystavenie a úhradu faktúry bude súčet vykonaných prác a dodávok, odsúhlasený zodpovedným zamestnancom objedávateľa za jednotlivé etapy.
Faktúra bude vystavená s 30-dennou splatnosťou od jej doručenia.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti uvedené v ust. § 71 ods.2 zák.č. 222/2004 Z.z. o DPH v platnom znení a v súlade so zák.č. 513/1991 Z.z. v platnom znení.
Ak faktúra nebude úplná alebo bude obsahovať nesprávne údaje, vrátane príloh k faktúre, bude faktúra objednávateľom vrátená na opravu alebo doplnenie. Nová lehota splatnosti začne plynúť odo dňa doručenia  opravenej alebo doplnenej faktúry.
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ neposkytne zhotoviteľovi žiaden preddavok na vykonanie predmetu zmluvy.
Právo fakturovať vznikne zhotoviteľovi až po odovzdaní a prevzatí celého diela alebo jeho uclenej časti.  Objednávateľ preberie dielo až po odstránení všetkých vád a nedorobkov.
Pri zriadení, usporiadaní, vybavení a likvidácie pracoviska sa zhotoviteľ zaväzuje dodržiavať ustanovenia zákonov o požiarnej ochrane, o bezpečnosti a ochrane práce na pracovisku.
Zhotoviteľ svojou činnosťou nesmie narušiť bezpečnosť osôb pohybujúcich sa mimo pracoviska. Na pracovisko sú oprávnení vstupovať len poverení zamestnanci objednávateľa, zhotoviteľa a kontrolné orgány.
Zhotoviteľ sa zaväzuje  vykonávať činnosti spojené s realizáciou diela na vlastnú zodpovednosť podľa zmluvy, pričom  sa zaväzuje rešpektovať  technické špecifické, právne predpisy, platné v SR. Zhotoviteľ je povinný zabezpečiť dodržiavanie bezpečnosti pri práci a preukázateľné poučiť všetkých svojich zamestnancov a subdodávateľov pracujúcich na pracovisku o bezpečnosti a ochrane  zdravia pri práci a požiarnej ochrane.
Zhotoviteľ sa zaväzuje zabezpečiť, aby práce u ktorých sa to vyžaduje, boli realizované odborne spôsobilými osobami, ktoré svoju spôsobilosť preukážu  objednávateľovi pred začatím prác.
Zhotoviteľ je povinný realizovať dielo tak, aby z dôvodu jeho činnosti nedošlo ku škodám na existujúcich objektoch a majetku objednávateľa. V prípade, ak vzniknú škody zavinené zhotoviteľom, a to aj  z nedbanlivosti, tak je zhotoviteľ povinný ich odstrániť na vlastné náklady, a ak to nebude v jeho moci, súhlasí s tým, aby bola výška škôd po ich odstránení a vyčíslení odpočítaná z konečnej faktúry za dielo.
Zhotoviteľ ručí za to, že dielo má v čase prevzatia zmluvne dohodnuté vlastnosti, ktoré zodpovedá technickým normám a predpisom SR, a že nemá vady, ktoré by rušili alebo znižovali hodnotu alebo schopnosť jeho používania k zmluvne predpokladaným účelom.
Zhotoviteľ zaručuje, že dielo bude mať vlastnosti v zmysle projektu po dobu minimálne 36 mesiacov odo dňa protokolárneho odovzdania a prevzatia diela. Zmluvnými stranami bolo dohodnuté, že záručná lehota na použité technológie bude podľa údajov výrobcov, minimálne však 24 mesiacov.
Zhotoviteľ sa zaväzuje, že počas záručnej doby odstráni vady diela bezplatne a to bez zbytočného odkladu po uplynutí oprávnenej reklamácie alebo v inej lehote, ktorá bude dohodnutá na úrovni poverených zástupcov zmluvných strán. Ak zhotoviteľ neodstráni tieto vady v dohodnutej lehote a ak lehota nebola dohodnutá bez zbytočného odkladu, je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu za neodstránenie vád počas záručnej doby vo výške 0,05 % z celkovej sumy diela za každý i začatý deň omeškania a vadu/nedorobok.
V prípade, ak zhotoviteľ neodstráni reklamované vady v dohodnutej lehote, napriek tomu, že ich uznal a objednávateľ vytvoril podmienky na ich odstránenie, má objednávateľ právo zabezpečiť odstránenie vád treťou osobou.
Pri omeškaní zhotoviteľa so splnením termínu vykonania celého diela má objednávateľ voči zhotoviteľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z ceny celého diela  za každý i začatý deň omeškania.
Od zmluvy možno odstúpiť v prípadoch, ktoré ustanovuje zmluva a ust. § 344 a nasl. Obchodného zákonníka. Zhotoviteľovi prináleží náhrada iba za skutočne vykonané práce.
Odstúpenie od zmluvy musí byť druhej strane oznámené písomne a doručené do podateľne zhotoviteľa alebo doporučenou poštovou zásielkou a doručenkou do vlastných rúk.
Objednávateľ može ešte odstúpiť od tejto zmluvy v prípade, že zhotoviteľ mešká so splnením termínu vykonania  diela, alebo čiastkového dohodnutého termínu a márne uplynula aj dodatočná lehota na plnenie.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od tejto zmluvy ak zhotoviteľ neplní kvalitatívno-technické parametre a podmienky zhotovenia diela určených v realizačnej dokumentácií, STN a všeobecne záväznými predpismi SR a touto zmluvou alebo zhotoviteľ aj napriek písomnému upozorneniu objednávateľa pokračuje vo vadnom plnení alebo ak aj napriek upozorneniu, v primeranej lehote mu určenej na odstránenie vady, vadu nedostráni alebo zhotoviteľ zastaví realizáciu diela pre dokončením, nedokáže zhotoviteľ dielo v zmysle tejto zmluvy
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od tejto zmluvy ak zhotoviteľ preruší plnenie tejto zmluvy na neprimerane dlhú dobu alebo je voči zhotoviteľovi vedené riadne konkurzné konanie, ak bolo začaté reštruktualizačné konanie, alebo ak zhotoviteľ vstúpil do likvidácie.
Ak dielo má vady, ktoré možno odstrániť, objednávateľ v lehote na prijatie diela, alebo jeho časti, vráti zhotoviteľovi dielo na prepracovanie, pričom musí označiť podstatu potrebných opráv a na ich vykonanie musí zhotoviteľovi poskytnúť nevyhnutne potrebný čas a určiť nový termín dodania. Toto ustanovenie sa použije, ak bol dohodnutý fixný termín dodania diela.
Po márnom uplynutí dodatočnej lehoty na odstránenie vád, bez závažného dôvodu zo strany zhotoviteľa, alebo po opätovnom dodaní vadného diela má objednávateľ právo od zmluvy odstúpiť. Písomné odôvodnené odstúpenie  nadobúda účinnosť dňom jeho  doručenia druhej zmluvnej strane.
Ak bol medzi zmluvnými stranami dohodnutý fixný termín dodania diela, objednávateľ môže od diela odstúpiť v nasledujúci deň po márnom uplynutí fixného termínu dodania diela.
Objednávateľ a Dodávateľ berú na vedomie a rešpektujú, že Zákazka je financovaná z fondov EÚ.  Objednávateľ a Dodávateľ berú na vedomie a rešpektujú, že pri zákazke sa uplatňujú osobitné ustanovenia Obchodných podmienok Elektronického trhoviska o zákazkách financovaných z fondov EÚ.
V súlade s čl XV. bod 15.1.1. VZP - Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou Tovaru, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto Zmluvy oprávnenými osobami a súčasne sa zaväzuje poskytnúť týmto oprávneným osobám súčinnosť potrebnú na vykonanie kontroly/auditu.
Zmluvné strany berú na vedomie a rešpektujú, že Zákazka financovaná z fondov EÚ, ohľadom ktorej sa uzatvára Zmluva jedným z Kontraktačných postupov Trhoviska, bude predmetom kontroly verejného obstarávania realizovaného cez elektronické trhovisko zo strany príslušného oprávneného orgánu. Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od Zmluvy odstúpiť.
Odkladný účinok overenia verejného obstarávania príslušným orgánom na Plnenie Zmluvy: Dodávateľ je povinný Objednávateľovi dodať Plnenie až po overení verejného obstarávania príslušným orgánom a doručení správy z kontroly so súhlasným stanoviskom k pokračovaniu vo finančnej operácii, pričom Objednávateľ je povinný o stanovisku kontrolného orgánu bezodkladne informovať Dodávateľa. Objednávateľ je oprávnený odoprieť a neprevziať Plnenie dodané pred doručením správy z kontroly verejného obstarávania so súhlasným stanoviskom k pokračovaniu vo finančnej operácii.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Zámocká 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

30.04.2022 18:00

1,00 celý predmet zákazky

195 610,00

195 610,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Jedná sa o realizáciu interiérového vybavenia dvoch depozitárov. Dielo bude realizované v dvoch etapách. Interiérové vybavenie má niekoľko základných častí, ktoré sú podrobnejšie popísané v zozname jednotlivých prvkov vybavenia. V každom depozitári sa nachádza veľkorozmerná presklená výstavná nika na vystavenie TOP predmetov. V zadnej časti každej miestnosti je pracovný pult zložený zo zásuvkových modulov, ktoré sú presne špecifikované v zozname prvkov. Hlavným úložným systémom obidvoch depozitárov je modulárny, pohyblivý koľajnicový úložný systém na pódiu, na maximálne využitie plochy depozitára. Vnútorné vybavenie pohyblivého úložného systému zo segmentov je podrobnejšie popísané v zozname prvkov. Pódium na uloženie koľajníc, je potrebné realizovať tak, aby ho nebolo potrebné kotviť do podlahy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

09.11.2021 17:03

23.11.2021 17:59

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.11.2021 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 921
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.11.2021 13:00 - Vstupná ponuka 195 420,00 € Cena bez DPH
23.11.2021 17:18 - Najvýhodnejšia ponuka 194 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS