• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.11.2021 14:20
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2021 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2021 11:00

Detail zákazky Z202122160

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.11.2021 14:20
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2021 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2021 11:00

Základné údaje

Z202122160

OF-245444

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6038362

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

36010057

A2B, s.r.o.

Horská 1, Žilina, 01003, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka náhradných dielov pre opravu záložného zdroja v podjazde Lučivná

Batérie, kondenzátor

  • 31154000-0 - Zdroje nepretržitého/stáleho napájania
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky
Funkcia
Dodanie 66 kusov batérií pre UPS MPS 120 Plus s kondenzátormi. UPS je umiestnená v pravej technologickej miestnosti podjazdu Lučivná.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Batérie 12V/120Ah pre UPS MPS 120 kus 66
Kondenzátor 100 μF 500VAC +/- 5% kus 6
Kondenzátor 6800 μF 350VAC kus 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Batérie: 12V/120Ah pre UPS MPS 120 Plus
Výrobné číslo UPS: LZ47AP792380001
Životnosť batérii: podľa Eurobatu je 10 rokov
Kondenzátor: 100 μF 500VAC +/- 5%
Kondenzátor: 6800 μF 350VAC
Záručná doba na predmet zákazky: 24 mesiacov (2 roky) od písomného prebratia predmetu zákazky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje, aby dodané náhradné diely boli kompatibilné so zariadením, špecifikovaním vo "Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky", pre ktoré sú obstarávané.
Dodávateľ si pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
Jednotkové ceny z Prílohy č. 1 Špecifikácia ceny k Opisnému formuláru sú pevné a nemenné počas doby trvania zmluvy. Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č. 1 Špecifikácia ceny a Príloha č. 2 Návrh na plnenie kritéria. Cena za dodanie tovaru je konečná a obsahuje všetky náklady Dodávateľa vrátane primeraného zisku.
Cena za obstaraný tovar s dodaním tovaru musí byť stanovená v zmysle zákona NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách.
Celková cena v zmysle tejto zákazky bude tvorená ako súčet súčinov prijatých jednotlivých cien a množstva skutočne dodaného a prevzatého tovaru, vrátane dopravy.
Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy nasledujúce doklady dokumenty:
a) zoznam splnomocnených osôb (ak také sú), v ktorom uvedie kontaktné údaje osôb, ktoré sú oprávnené konať v mene Dodávateľa, vo veciach plnenia Zmluvy v plnom rozsahu, vrátane riešenia úkonov reklamácie v nasledovnom rozsahu: meno, priezvisko, telefón, e-mail;
b) vyplnenú Prílohu č.1 k Opisnému formuláru vychádzajúcu z celkovej ceny predmetu zmluvy podľa funkčnej a technickej špecifikácie, Dodávateľ zodpovedá za to, že celková cena z Elektronického kontraktačného systému je totožná s celkovou cenou z Prílohy č. 1 a Prílohy č. 2 k Opisnému formuláru;
c) Certifikáty použitých materiálov a zariadení , vyhlásenie o parametroch, atesty (elaboráty kvality), preukazujúce splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky.
Parametre uvedené v bode označenom ako „Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky“ sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar. Nedodržanie požiadaviek na plnenie uvedené v bode označenom ako „Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky“, resp. v Zmluve sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od Zmluvy. V takomto prípade je Objednávateľ oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 2% z celkovej hodnoty zákazky.
V prípade odstúpenia od Zmluvy z dôvodu jej podstatného porušenia Dodávateľom, je Objednávateľ oprávnený vyhotoviť Dodávateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EKS ako aj v „Informačnom systéme zber údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom.
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov Objednávateľa a Dodávateľa. Poverenie zástupcov Dodávateľa na odovzdanie tovaru požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa.
Poverená osoba Dodávateľa sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie Dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene Dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru.
Dodávateľ je povinný odovzdať predmet zákazky Objednávateľovi riadne a včas na určenom mieste dodania.
Faktúra za dodanie predmetu zákazky musí obsahovať jednotkovú cenu v mene euro bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doporučeného doručenia faktúry do sídla Objednávateľa, prílohu faktúry tvorí dodací list spolu so súpisom odovzdaného tovaru potvrdený oprávnenými osobami Objednávateľa a Dodávateľa, ktoré je Dodávateľ povinný priložiť k faktúre.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom ustanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so Zmluvou, alebo k nej Dodávateľ nepriloží povinné prílohy, má Objednávateľ právo vrátiť ju Dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi.
Objednávateľ uhradí cenu za plnenie podľa Zmluvy prostredníctvom bezhotovostného bankového prevodu na číslo účtu uvedené vo faktúre.
Dodávateľ pri preberaní tovaru predloží dodací list spolu so súpisom odovzdaného tovaru, ktorý následne podpíše vedúci SSÚD 9 Mengusovce, alebo ním poverená osoba za Objednávateľa a osoba oprávnená, resp. poverená konať v mene Dodávateľa. Taktiež Dodávateľ v rámci preberacieho konania odovzdá Objednávateľovi všetky certifikáty použitých materiálov a zabudovaných zariadení, vyhlásenie o parametroch, atesty (elaborát kvality).
V prípade nedodržania kvality dodávaného tovaru je Dodávateľ povinný neodkladne zabezpečiť náhradné kvalitné dodanie tovaru na vlastné náklady. Dodávateľ zabezpečí bezvadné dodanie do troch pracovných dní od nahlásenia reklamácie Objednávateľom.
Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy: a) nedodržanie kvality dodávaného tovaru, b) nedodanie požadovaného množstva tovaru, c) nedodržanie lehoty dodania, d) v prípade porušenia niektorej z povinností, uvedených v písm. a) až c) šiesteho a siedmeho odseku "Osobitných požiadaviek na plnenie".
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými platnými právnymi predpismi a platnými technickými normami týkajúcimi sa predmetu zákazky.
Miestom dodania predmetu zákazky je Stredisko správy a údržby diaľnic 9 Mengusovce, 059 36 Mengusovce.
Objednávateľ požaduje od Dodávateľa, aby predmet zákazky dodal do 31.05.2022.
Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č. 1 – Špecifikácia ceny a Príloha č. 2 Návrh na plnenie kritéria.
Podmienky neupravené v Zmluve sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných a účinných obchodných podmienok elektronického trhoviska Elektronického kontraktačného systému.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mengusovce, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

24.11.2021 10:00 — 31.05.2022 10:00

84,00 ks

18 347,34

18 347,34

v zmysle OF

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

05.11.2021 14:20

16.11.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.11.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 497
 21
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.11.2021 10:41 - Vstupná ponuka 18 347,00 € Cena bez DPH
15.11.2021 19:25 - Najvýhodnejšia ponuka 18 000,18 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS