35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
36010057
A2B, s.r.o.
Horská 1, Žilina, 01003, SVK
Dodávka náhradných dielov pre opravu záložného zdroja v podjazde Lučivná
Batérie, kondenzátor
Tovar, Služba
1. Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie 66 kusov batérií pre UPS MPS 120 Plus s kondenzátormi. UPS je umiestnená v pravej technologickej miestnosti podjazdu Lučivná. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Batérie 12V/120Ah pre UPS MPS 120 | kus | 66 | ||
Kondenzátor 100 μF 500VAC +/- 5% | kus | 6 | ||
Kondenzátor 6800 μF 350VAC | kus | 12 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Batérie: | 12V/120Ah pre UPS MPS 120 Plus |
Výrobné číslo UPS: | LZ47AP792380001 |
Životnosť batérii: | podľa Eurobatu je 10 rokov |
Kondenzátor: | 100 μF 500VAC +/- 5% |
Kondenzátor: | 6800 μF 350VAC |
Záručná doba na predmet zákazky: | 24 mesiacov (2 roky) od písomného prebratia predmetu zákazky |
Názov |
Objednávateľ požaduje, aby dodané náhradné diely boli kompatibilné so zariadením, špecifikovaním vo "Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky", pre ktoré sú obstarávané. |
Dodávateľ si pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
Jednotkové ceny z Prílohy č. 1 Špecifikácia ceny k Opisnému formuláru sú pevné a nemenné počas doby trvania zmluvy. Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č. 1 Špecifikácia ceny a Príloha č. 2 Návrh na plnenie kritéria. Cena za dodanie tovaru je konečná a obsahuje všetky náklady Dodávateľa vrátane primeraného zisku. |
Cena za obstaraný tovar s dodaním tovaru musí byť stanovená v zmysle zákona NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách. |
Celková cena v zmysle tejto zákazky bude tvorená ako súčet súčinov prijatých jednotlivých cien a množstva skutočne dodaného a prevzatého tovaru, vrátane dopravy. |
Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy nasledujúce doklady dokumenty: |
a) zoznam splnomocnených osôb (ak také sú), v ktorom uvedie kontaktné údaje osôb, ktoré sú oprávnené konať v mene Dodávateľa, vo veciach plnenia Zmluvy v plnom rozsahu, vrátane riešenia úkonov reklamácie v nasledovnom rozsahu: meno, priezvisko, telefón, e-mail; |
b) vyplnenú Prílohu č.1 k Opisnému formuláru vychádzajúcu z celkovej ceny predmetu zmluvy podľa funkčnej a technickej špecifikácie, Dodávateľ zodpovedá za to, že celková cena z Elektronického kontraktačného systému je totožná s celkovou cenou z Prílohy č. 1 a Prílohy č. 2 k Opisnému formuláru; |
c) Certifikáty použitých materiálov a zariadení , vyhlásenie o parametroch, atesty (elaboráty kvality), preukazujúce splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky. |
Parametre uvedené v bode označenom ako „Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky“ sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar. Nedodržanie požiadaviek na plnenie uvedené v bode označenom ako „Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky“, resp. v Zmluve sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od Zmluvy. V takomto prípade je Objednávateľ oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 2% z celkovej hodnoty zákazky. |
V prípade odstúpenia od Zmluvy z dôvodu jej podstatného porušenia Dodávateľom, je Objednávateľ oprávnený vyhotoviť Dodávateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EKS ako aj v „Informačnom systéme zber údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom. |
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov Objednávateľa a Dodávateľa. Poverenie zástupcov Dodávateľa na odovzdanie tovaru požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. |
Poverená osoba Dodávateľa sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie Dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene Dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru. |
Dodávateľ je povinný odovzdať predmet zákazky Objednávateľovi riadne a včas na určenom mieste dodania. |
Faktúra za dodanie predmetu zákazky musí obsahovať jednotkovú cenu v mene euro bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doporučeného doručenia faktúry do sídla Objednávateľa, prílohu faktúry tvorí dodací list spolu so súpisom odovzdaného tovaru potvrdený oprávnenými osobami Objednávateľa a Dodávateľa, ktoré je Dodávateľ povinný priložiť k faktúre. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom ustanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so Zmluvou, alebo k nej Dodávateľ nepriloží povinné prílohy, má Objednávateľ právo vrátiť ju Dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi. |
Objednávateľ uhradí cenu za plnenie podľa Zmluvy prostredníctvom bezhotovostného bankového prevodu na číslo účtu uvedené vo faktúre. |
Dodávateľ pri preberaní tovaru predloží dodací list spolu so súpisom odovzdaného tovaru, ktorý následne podpíše vedúci SSÚD 9 Mengusovce, alebo ním poverená osoba za Objednávateľa a osoba oprávnená, resp. poverená konať v mene Dodávateľa. Taktiež Dodávateľ v rámci preberacieho konania odovzdá Objednávateľovi všetky certifikáty použitých materiálov a zabudovaných zariadení, vyhlásenie o parametroch, atesty (elaborát kvality). |
V prípade nedodržania kvality dodávaného tovaru je Dodávateľ povinný neodkladne zabezpečiť náhradné kvalitné dodanie tovaru na vlastné náklady. Dodávateľ zabezpečí bezvadné dodanie do troch pracovných dní od nahlásenia reklamácie Objednávateľom. |
Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy: a) nedodržanie kvality dodávaného tovaru, b) nedodanie požadovaného množstva tovaru, c) nedodržanie lehoty dodania, d) v prípade porušenia niektorej z povinností, uvedených v písm. a) až c) šiesteho a siedmeho odseku "Osobitných požiadaviek na plnenie". |
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými platnými právnymi predpismi a platnými technickými normami týkajúcimi sa predmetu zákazky. |
Miestom dodania predmetu zákazky je Stredisko správy a údržby diaľnic 9 Mengusovce, 059 36 Mengusovce. |
Objednávateľ požaduje od Dodávateľa, aby predmet zákazky dodal do 31.05.2022. |
Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č. 1 – Špecifikácia ceny a Príloha č. 2 Návrh na plnenie kritéria. |
Podmienky neupravené v Zmluve sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných a účinných obchodných podmienok elektronického trhoviska Elektronického kontraktačného systému. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Mengusovce, Poprad, Prešovský, Slovenská republika
24.11.2021 10:00 — 31.05.2022 10:00
84,00 ks
18 347,34
18 347,34
v zmysle OF
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
05.11.2021 14:20
16.11.2021 10:00
16.11.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.11.2021 10:41 - Vstupná ponuka | 18 347,00 | € | Cena bez DPH |
15.11.2021 19:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 18 000,18 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: