• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.11.2021 09:32
  •    Predkladanie ponúk
    15.11.2021 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.11.2021 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.11.2021 12:34

Detail zákazky Z202122150

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.11.2021 09:32
  •    Predkladanie ponúk
    15.11.2021 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.11.2021 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.11.2021 12:34

Základné údaje

Z202122150

OF-243919

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6035607

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

37212931

Henrich Sonnenschein - ITSK

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výpočtová technika a periférne zariadenia

notebook, monitor, tlačiareň

  • 30200000-1 - Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
  • 30232000-4 - Periférne vybavenie
  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 30231000-7 - Počítačové monitory a konzoly
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebook
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
procesor min. Intel Core i5, Passmark CPU Mark: 7900,  8 logických (threads)  jadier,  6MB  cache
operačná pamäť min. 4GB, DDR4 2400, rozšíriteľná na 32GB, 2 pamäťové sloty z toho 1 voľný
pevný disk min. 500GB HDD  7200rpm,  s  predinštalovaným  OS,  možnosť  osadenia  druhého interného disku súčasne
optická mechanika DVD +/- RW
grafický adaptér integrovaný  so  zdieľanou  pamäťou  s  výstupmi  HDMI  +  USB-C, podpora zobrazovania na viacerých monitoroch súčasne
zvukový adaptér integrovaný zvukový adaptér, integrované stereo reproduktory, integrovaný duálny mikrofón,  audio kombinovaný port
sieťový adaptér integrovaný  s  rýchlosťami  10/100/1000  Mbps,  RJ-45,  WLAN  ac  dual  +  BT, možnosť dodatočného osadenia interného LTE modemu
vstupné zariadenia klávesnica s integrovanou numerickou časťou, so slovenským popisom, so zvýšenou odolnosťou voči poliatiu, dotyková ovládacia plocha
vstupno-výstupné zariadenia min. 2x USB 3.1 (1x s trvalým napájaním), 1x USB-C s  podporou grafického výstupu, HDMI, RJ-45, integrovaný seriový port RS-232,
vstupno-výstupné zariadenia fyzicky dokovací konektor (nie USB) s možnosťou nabíjania NB, čítačka mikro SD
obrazovka min. 15" LCD LED s matným povrchom, rozlíšenie FHD, IPS, integrovaná webkamera
bezpečnosť slot pre bezpečnostný zámok proti odcudzeniu, TPM čip v.2.0, možnosť zabezpečiť prístup do BIOSu, možnosť vypnúť vstupno-výstupné porty, snímač odtlačku prstov,
bezpečnosť integrovaná SC čítačka s podporou OP s čipom, ISO 7816
batéria výdrž na jedno nabitie min. 10 hod v zapnutom stave, min 65W zdroj
váha max. 2,7 kg - bez optickej mechaniky, kovové pánty
operačný systém Windows 10 Pro SK 64 alebo ekvivalent, predinštalovaný na pevnom disku, s platnou licenciou
ovládače stiahnuteľné zdarma z domovskej stránky výrobcu zariadenia
environmentálne požiadavky min. ENERGY STAR alebo ekvivalent
záručná doba min. 5 rokov v mieste inštalácie s odozvou nasledujúci pracovný deň, náhradné diely dostupné min. 5 rokov od zakúpenia zariadenia,
záručná doba v prípade chyby disku - vadný disk ostáva majetkom obstarávateľa, záručná doba garantovaná výrobcom zariadenia
príslušenstvo dokovacia stanica s fyzickým dokovacím konektorom (nie USB), so samostatným napájacím zdrojom, kompatibilná s predmetným zariadením
príslušenstvo s funkciou nabíjania predmetného zariadenia, od výrobcu predmetného zariadenia, min. 4x USB 3.0 port, min. 2x DP, RJ-45, 1x VGA taška od výrobcu predmetného zariadenia,
príslušenstvo USB externá klávesnica so slovenským popisom od výrobcu predmetného zariadenia, USB externá optická myš od výrobcu predmetného zariadenia
 2. Monitor
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Obrazovka min. 24", LED podsvietenie, 16:10, IPS
Jas min. 300 cd / m2
Kontrast min. 1000 :1 staticky
Pozorovacie uhly 178⁰ H, 178⁰ V
Odozva max. 7 ms
Rozlíšenie obrazovky min. 1920 x 1200 / 60Hz
Úprava povrchu obrazovky Matná
I/O DP, HDMI, VGA, 3 x USB 3.0, DP kábel súčasťou dodávky, VGA kábel súčasť dodávky, USB kábel - súčasť dodávky
Stojan možnosť nastavenia náklonu  min. -5 : +23°, výškové nastavenie min. 110mm,  pivot
Environmentálne požiadavky min. ENERGY STAR alebo ekvivalent
Záručná doba: min. 5 rokov, záručná doba garantovaná výrobcom zariadenia
 3. Tlačiareň A4 monochrom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Formát tlače A4
Technológia tlače laser
Farba tlače Čiernobiela
Formát papiera A4
Jazyky tlače PCL6, PostScript level 3 (emulácia)
Rozhranie 10/100/1000T Ethernet, USB 2.0 , podpora 802.1x
Pamäť min. 256 MB
Vstupná kapacita hlavného zásobníka min. 250 listov
Vstupná kapacita ručného zásobníka (podávača) min. 100 listov
Celkový  počet  vstupných  zásobníkov  (hlavný  + ručný) min. 1+1
Maximálna vstupná kapacita min. 900 listov
Výstupná kapacita zariadenia min. 150 listov
Výstup zariadenia min. 1 priehradka
Podporované hmotnosti médií min. 60 až 175 g/m2
Ovládací panel min. 2-riadkový LCD
SW ovládače – pracovné stanice Win 7,8,10 alebo ekvivalent
Max. príkon pri tlači max. 594W
Max. príkon v režime "ready" max. 10W
Max. príkon v režime spánku max. 2.9W
Hladina hluku pri tlači max. 54 dB
Váha tlačiarne max. 14.5 kg
Rozlíšenie tlače min. 1 200 x 1200 dpi
Rýchlosť tlače vo formáte A4 min. 38 str./min.
Rýchlosť  vytlačenia  1.  strany  z  režimu "pripravená" max. 7 sekúnd
Odporúčaná mesačná záťaž min. 4 000 strán
Maximálna mesačná záťaž min 80 000 strán
Obojstranná tlač Automatická
Minimálna kapacita štandardnej tonerovej kazety dodávanej zo zariadením min. 3 000 strán podľa ISO/ IEC 19752
Minimálna  kapacita  veľkokapacitnej  tonerovej kazety min. 9 000 strán podľa ISO/ IEC 19752
Záručná doba 5 rokov v mieste inštalácie s odozvou nasledujúci pracovný deň, záručná  doba garantovaná výrobcom zariadenia
Environmentálne požiadavky min. ENERGY STAR alebo ekvivalent
 4. Multifunkčná tlačiareň A4 monochrom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo ks 22
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Formát tlače A4
Technológia tlače laser
Farba tlače mono
Formát papiera A4
Jazyky tlače PCL6, PostScript level 3 (emulácia)
Rozhranie 10/100/1000T Ethernet, USB 2.0 , podpora 802.1x
Pamäť min. 512 MB
Vstupná kapacita hlavného zásobníka min. 250 listov
Vstupná kapacita ručného zásobníka (podávača) min. 50 listov
Celkový počet vstupných zásobníkov (hlavný + ručný) min. 1+1
Maximálna vstupná kapacita min. 900 listov
Výstupná kapacita zariadenia min. 150 listov
Výstup zariadenia min. 1 priehradka
Podporované hmotnosti médií min. 60 až 175 g/m2
Ovládací panel min 7,5 cm farebná dotyková obrazovka LCD
SW ovládače – pracovné stanice Win 7,8,8.1, 10, Server 2003, Server 2008, Server 2012  alebo ekvivalent
Max. príkon pri tlači max. 590 W
Max. príkon v režime "ready" max. 55 W
Max. príkon v režime spánku max. 3 W
Hladina hluku pri tlači max. 55 dB
Váha tlačiarne max. 23 kg
Rozlíšenie tlače min. 1200x1200 dpi
Rýchlosť tlače vo formáte A4 min. 38 str./min
Rýchlosť vytlačenia 1. strany z režimu "pripravená max. 8 sekundy
Odporúčaná mesačná záťaž min. 4 000 strán
Maximálna mesačná záťaž min. 80 000 strán
Obojstranná tlač Automatická
Minimálna kapacita štandardnej tonerovej kazety dodávanej zo zariadením min. 3 100 strán podľa ISO/ IEC 19752
Minimálna kapacita veľkokapacitnej tonerovej kazety min. 9 000 strán podľa ISO/ IEC 19752
Rozlíšenie kopírovania min. 600x600 dpi
Rýchlosť kopírovania vo formáte A4 min. 38 str./min
Obojstranné kopírovanie áno
Typ skenera Farebný plochý s automatickým obojstranným podávačom dokumentov na min. 50 listov s podporovanou gramážou 60-120 g/m2
Rýchlosť skenovania min 29 strán/min ČB, min 29 strán/min farebne, obojstranne až 46 obr/min
Kvalita skenovania (dpi) min. 1200x1200 dpi
Formát naskenovaného súboru min. PDF, JPEG,TIFF
Funkcie skenovania Skenovanie do e-mailu; ukladanie do sieťového priečinka, na USB
Zväčšenie / zmenšenie 25 – 400% v 1% prírastkoch
Obojstranné skenovanie Obojstranné skenovanie s použitím automatického podávača s možnosťou ukladania viacerých skenov do jedného súboru.
Obojstranné skenovanie Manuálne skenovanie zo sklenenej plochy s možnosťou ukladania viacerých skenov do jedného súboru.
Záručná doba 5 rokov v mieste inštalácie s odozvou nasledujúci pracovný deň, záručná  doba garantovaná výrobcom zariadenia
Environmentálne požiadavky min. ENERGY STAR alebo ekvivalent
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
2.3.1 Vrátane dopravy na miesto plnenia.
2.3.2 Požaduje sa, aby tovar podľa tejto kúpnej zmluvy  bol dodaný nový, doposiaľ nepoužitý ( nie repasovaný, obnovený).
2.3.3 Pokiaľ sa požiadavky na tovar  uvedený v technickej špecifikácií - technické vlastnosti odvolávajú alebo poukazujú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, typ, dodávateľ môže nahradiť tovar špecifikovaný v bode 2.2. tejto kúpnej zmluvy tovarom ekvivalentným. Ekvivalentným tovarom sa pre účely tejto kúpnej zmluvy rozumie tovar s porovnateľnými alebo vyššími kvalitatívnymi parametrami, úžitkovými vlastnosťami ako je tovar špecifikovaný v tejto kúpnej zmluve .
2.3.4 Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 2 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy v tom prípade, ak dodávateľ nepredložil "vlastný návrh plnenia zákazky" pri predložení ponuky.
2.3.5 Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením obchodného  názvu/ označenia, popisu tovaru, jeho technických parametrov, funkčných charakteristík a to v takom rozsahu,  aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek verejného obstarávateľa na tovar podľa tejto kúpnej zmluvy.
2.3.6  Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy podrobný položkový rozpočet najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy, ktorým sa rozumie rozpis celkovej ceny na jednotlivé položky predmetu kúpnej zmluvy ( jednotkové ceny bez DPH, sadzba DPH, jednotkové ceny s DPH, cena celkom bez DPH, cena celkom s DPH).
2.3.7 Tovar sa požaduje dodať do miesta dodania v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa v čase od 08,00 hod. do 13,00 hod.
2.3.8 Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy v mieste dodania najmenej dva pracovné dni pred jeho dodaním.
2.3.9 Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení tejto kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
2.3.10 Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy,  ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. Dodávateľ môže faktúru odovzdať kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy.
2.3.11 Pokiaľ v bode 1.2. tejto kúpnej zmluvy nie sú uvedené fakturačné údaje dodávateľa ( čísla DIČ a IČ DPH, číslo účtu-IBAN), požaduje sa, aby dodávateľ fakturačné údaje doručil objednávateľovi písomne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy.
2.3.12 Písomnosť s fakturačnými údajmi musí byť podpísaná dodávateľom, t.j. u fyzickej osoby podnikateľom, u právnickej osoby štatutárnym orgánom, oprávneným konať v mene dodávateľa alebo osobou oprávnenou konať za dodávateľa, pričom oprávnená osoba svoje oprávnenie konať za dodávateľa preukáže priloženou úradne osvedčenou plnou mocou.
2.3.13 Požaduje sa, aby písomnosť s fakturačnými údajmi a v aktuálnom prípade aj s priloženou úradne osvedčenou plnou mocou bola doručená na adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi.
2.3.14 Požaduje sa, aby výmena, oprava a pod. harddiskov a iných vymeniteľných pamäťových  médií  u tovaru bola vykonaná poskytovateľom v priestoroch objednávateľa. Objednávateľ neumožní dodávateľovi žiadne vymeniteľné pamäťové médium vyniesť z priestorov objednávateľa.
2.3.15  Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie tejto kúpnej zmluvy budú považovať nedodanie tovaru v požadovaných množstvách, v požadovanej lehote plnenia uvedenej v bode 3.2. tejto kúpnej zmluvy  a v súlade so špecifikáciou predmetu zmluvy podľa bodu 2.2. tejto kúpnej zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Za kasárňou 3 ( Vojenský útvar 1043, Agentúra správy majetku) , Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

26.11.2021 08:00 — 15.12.2021 13:00

1,00 súbor 4 položiek v množstvách podľa kúpnej zmluvy

25 300,00

21 083,33

Dodávateľ predloží podrobný opis tovaru s uvedením obchodného názvu/ označenia, popisu tovaru, jeho technických parametrov, funkčných charakteristík a to v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa na tovar podľa kúpnej zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.11.2021 09:32

15.11.2021 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.11.2021 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 400
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.11.2021 23:19 - Vstupná ponuka 25 300,00 € Cena s DPH
14.11.2021 23:19 - Najvýhodnejšia ponuka 25 300,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS