00641383
Mestská časť Bratislava - Podunajské Biskupice
Trojičné nám. 11, Bratislava, 82561, SVK
46375007
KOSEC plus s. r. o.
Domkárska 13F/17999, Bratislava, 82105, SVK
Jesenná údržba zelene
kosenie, hrabanie, výrub náletových drevín, odvoz odpadu
Služba
|
1. Kosenie verejnej zelene a starostlivosť o trávnaté plochy
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Predmetom zákazky je: a) kosenie ruderálneho porastu – lokality: Medzi Jarky, Dolné Hony, Stará obec v objeme 45.000 m2, b) odstránenie nevhodných drevín – lokality: Medzi Jarky, Dolné Hony, Stará obec: v objeme 3.000 m2, cyklotrasa: 1.200 m2, c) výrub náletových drevín - lokality: Medzi Jarky, Dolné Hony, Stará obec (priemery drevín do 5 cm, do 10 cm, do 15 cm a do 20 cm). |
| Služba zahŕňa vyzbieranie rozptýleného (organického a anorganického) odpadu z trávnatých plôch, kosenie, zhrabanie pokosenej trávy a náletových drevín, naloženie na dopravný prostriedok, odvoz na miesto zhodnotenia (prípadne zneškodnenia), zloženie a následná likvidácia odpadu. Likvidácia odpadu musí byť v súlade so zákonom o odpadoch (79/2015 a VZN Hl.m.SR Bratislavy o odpadoch). |
| Kosenie musí byť v súlade s STN 83 7019 Rozvojová a udržiavacia starostlivosť o vegetačné plochy. |
| Pri kosení okolo drevín musí byť postupované tak, aby nedochádzalo k poškodeniu borky drevín. V prípade, že nie je možná údržba pri päte kmeňa tak, aby bolo vylúčené poškodenie, prevádza sa údržba ručne |
| Verejný obstarávateľ dôrazne odporúča záujemcom, aby si vykonali obhliadku miesta výrubu náletových drevín s cieľom overiť si rozsah prác |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Kosenie ruderálneho porastu – lokality: Medzi Jarky, Dolné Hony, Stará obec | m2 | 45 000 | ||
| Odstránenie nevhodných drevín – lokality: Medzi Jarky, Dolné Hony, Stará obec: | m2 | 3000 | ||
| Odstránenie nevhodných drevín – cyklotrasa | m2 | 1200 | ||
| Výrub náletových drevín - lokality: Medzi Jarky, Dolné Hony, Stará obec (priemery drevín do 5 cm, do 10 cm, do 15 cm a do 20 cm). | m2 | 33210 |
| Názov |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet e-mailom do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
| Predmetom zmluvy je záväzok poskytovateľa vykonávať pre objednávateľa jednorázové plnenie služby: kosenie ruderálneho porastu, odstránenie nevhodných drevín, výrub náletových drevín a zákonné naloženie s odpadom. |
| Trávniky sa kosia (skracujú) tak, aby bola zachovaná minimálna výška stebiel 4 cm. |
| Pri kosení okolo drevín musí byť postupované tak, aby nedochádzalo k poškodeniu borky drevín. V prípade, že nie je možná údržba pri päte kmeňa tak, aby bolo vylúčené poškodenie, prevádza sa údržba ručne |
| Na plochách, kde v dôsledku činnosti úspešného uchádzača dôjde k poškodeniu trávnatých plôch, obnoví uchádzač trávnaté plochy tak, že na miestach, kde to bude potrebné, vyrovná terén, pred výsevom rozruší vrchnú časť pôdneho profilu, oseje plochy „parkovou trávnatou zmesou“ a po prvom pokosení trávnaté plochy písomne odovzdá do starostlivosti verejnému obstarávateľovi. |
| Pri kosení okolo drevín musí byť postupované tak, aby nedochádzalo k poškodeniu borky drevín. V prípade, že nie je možná údržba pri päte kmeňa tak, aby bolo vylúčené poškodenie, prevádza sa údržba ručne |
| Pri plnení predmetu zákazky je úspešný uchádzač povinný postupovať tak, aby nepoškodil komunikácie, mestský mobiliár, verejnú zeleň, ostatné zariadenia, ktoré sú súčasťou verených priestranstiev, ako aj majetok a zdravie obyvateľov a návštevníkov priestorov. |
| O porušení povinnosti je úspešný uchádzač povinný bezodkladne upovedomiť verejného obstarávateľa a odstrániť poškodenie na vlastné náklady v zmysle požiadaviek a usmernení verejného obstarávateľa do 5 dní odo dňa nahlásenia vzniknutého poškodenia. Úspešný uchádzač zodpovedá za škodu, ktorá porušením vznikla. |
| Poskytovateľ sa zaväzuje vykonať službu vo vlastnom mene, na vlastné náklady a na vlastnú zodpovednosť. |
| Na prípadné nedostatky vo vykonaní služby je objednávateľ povinný poskytovateľa písomne upozorniť a objednávateľ je povinný vykonať nápravu do 3 pracovných dní od nahlásenia. |
| Konkrétne termíny a mená zamestnancov objednávateľa poverených kontrolou budú špecifikované v jednotlivých objednávkach, ktorá bude zaslaná emailom na dohodnutú mailovú adresu. |
| Fakturácia bude uskutočnená po poskytnutí služby podľa konkrétnej objednávky. |
| Podkladom pre fakturáciu bude objednávateľom potvrdený súpis skutočne vykonaných služieb. |
| Služby, ktoré poskytovateľ vykoná bez súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s podmienkami tejto zmluvy a konkrétnych objednávok nebudú uhradené. |
| Faktúra vyhotovená v súlade s príslušnou objednávkou a doručená objednávateľovi bude splatná v lehote do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
| Poskytovateľ na ďalší pracovný deň od uzatvorenia zmluvy oznámi písomne objednávateľovi zodpovedného zástupcu , ktorý ho bude pri plnení tejto zmluvy vo vzťahu k objednávateľovi zastupovať. |
| Objednávateľ je oprávnený kontrolovať vykonávanie služieb podľa konkrétnej objednávky resp. zmluvy. |
| Poskytovateľ zodpovedá za primeraný poriadok a čistotu na príslušnej komunikácii a verejnom priestranstve, na ktorých realizuje službu a v plnej miere zodpovedá za likvidáciu odpadu. Poskytovateľ je povinný odstraňovať na svoje náklady odpady a nečistoty vzniknuté jeho činnosťou pri poskytovaní služieb v zmysle zákona 79/2015 a VZN Hl.m.SR Bratislavy o odpadoch. |
| Poskytovateľ je povinný oznámiť dokončenie služby podľa konkrétnej objednávky objednávateľovi a dohodnúť s objednávateľom presný termín spísania súpisu vykonaných prác s miestom a termínom. |
| Za riadne vykonané služby sa považujú služby vykonané riadne a včas, bez vád a v súlade s kvalitatívnymi požiadavkami. |
| Pred odovzdaním vykonanej služby je poskytovateľ povinný z verejného priestranstva odstrániť stroje, zariadenia , odpady vrátane pokosenej trávy tak, aby bolo možné vykonané služby riadne prevziať. |
| Po vykonaní kontroly služieb objednávateľom, poskytovateľ upovedomí objednávateľa o čase potrebnom na odstránenie zistených vád a nedorobkov a o spôsobe ich odstránenia alebo namietne opodstatnenosť vytýkaných vád a nedorobkov objednávateľa. Poskytovateľ písomne oboznámi objednávateľa o skutočnosti, kedy dôjde k odstráneniu zistených vád a nedorobkov, ako aj o spôsobe ich odstránenia, a to do 3 dní odo dňa zistenia predmetných vád a nedorobkov služby. |
| Objednávateľ je oprávnený vykonať pred prevzatím odstránených vád a nedorobkov kontrolu , a to aj opakovane až do úplného odstránenia vád a nedorobkov. |
| Poskytovateľ zodpovedá bez obmedzenia za všetky škody, ktoré vzniknú jeho zavinením, ktoré vzniknú objednávateľovi a iným osobám, na veciach, ako aj na osobách, pri vykonávaní služby, ktorou bol poverený bez ohľadu na to, či tieto služby budú vykonané jeho zamestnancami alebo pracovníkmi alebo ním poverenými subdodávateľmi |
| Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade ak dodávateľ nenastúpi v deň písomne určený objednávateľom(v objednávke),najmenej 5 kalendárnych dní vopred,ako deň začiatku výkonu prác (kosby),zaväzuje sa uhradiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške ceny objednávky. Zmluvná pokuta je splatná do 5 kalendárnych dní odo dňa porušenia povinnosti dodávateľom. Dodávateľ podpisom zmluvy vyhlasuje,že výšku zmluvnej pokuty považuje za primeranú, a zároveň vyhlasuje,že v prípade ak dôjde k porušeniu jeho povinností, uznáva podpisom tejto zmluvy svoj záväzok uhradiť objednávateľovi dohodnutú zmluvnú pokutu. |
| Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nie je povinný uhradiť objednávateľovi dohodnutú zmluvnú pokutu výhradne v prípade, ak nemohol v určený deň nastúpiť na výkon prác z objektívnych dôvodov alebo vyššej moci. Prekážku objektívnych dôvodov musí dodávateľ písomne najneskôr v určený deň nástupu na výkon prác oznámiť objednávateľovi. Následne objednávateľ určí dodávateľovi náhradný termín začiatku výkonu prác. |
| Úhradou zmluvnej pokuty nie je dotknutá povinnosť dodávateľa riadne vykonať zmluvne dohodnuté práce v náhradnom termíne. V prípade, ak tak dodávateľ neučiní ani v objednávateľom písomne určenom náhradnom termíne, je objednávateľ oprávnený zabezpečiť výkon týchto prác treťou osobou alebo vlastnými silami, a to na náklady dodávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje uhradiť objednávateľovi tieto preukázateľne vynaložené náklady do 10 kalendárnych dní, odo dňa doručenia faktúry objednávateľom. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Trojičné námestie 11, 825 61 Bratislava - Podunajské Biskupice, Bratislava - m. č. Podunajské Biskupice, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
16.11.2021 16:00 — 10.12.2021 00:00
1,00 súb.
40 000,00
33 333,33
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.11.2021 13:17
15.11.2021 08:00
15.11.2021 08:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 09.11.2021 10:04 - Vstupná ponuka | 39 600,00 | € | Cena s DPH |
| 12.11.2021 15:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 24 000,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: